quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om dat te zeggen
Truste Enfequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik moet morgen vroeg op, ga lekker op tijd naar bed en nog ff lezenTrusten!
Trusten Enfequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Enfermera het volgende:
ik ook, maar dat schijn ik niet te mogen zeggenquote:
Slaap lekker ploefjequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:38 schreef Enfermera het volgende:
Omdat jij het ook niet bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat schijn ik niet te mogen zeggen
dan zijn we maar saampjes gezellig dikquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, maar dat schijn ik niet te mogen zeggen
jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zijn we maar saampjes gezellig dik![]()
Jaquote:
Hey Symph, post gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Zat weer even flink in de overuren.
Vandaag een brakke verbinding en 61 mails te beantwoorden, en een rooster dat af moest
Maar jij ook nietquote:
WEHEL!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet, jij bent heul niet dik.
*zucht*quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij ook nietIk vind jou precies goed en mooi
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar jij ook nietIk vind jou precies goed en mooi
![]()
Sodeju...dat is niet normaal hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Zat weer even flink in de overuren.
Vandaag een brakke verbinding en 61 mails te beantwoorden, en een rooster dat af moest
Ik zag het wel hoor, je stiekeme satékroketje op het station toenquote:
quote:
Yayquote:
Soms moet je ook aan je zelf denkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor, je stiekeme satékroketje op het station toen![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag het wel hoor, je stiekeme satékroketje op het station toen![]()
![]()
Ik heb vandaag 2 pakken papier door de printer gejaagd..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sodeju...dat is niet normaal hoor
Ik vind dat, mijn meningquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*zucht*
zeg liefje?
doe je pidgin eens aan?
Moet ik je komen helpen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 pakken papier door de printer gejaagd..
En 61 mails is echt balen ja... (en dat is de oogst van anderhalve dag
Heb je nog een leuke assistente nodig?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hmhm, daarom zei ik ook niet heel hard van nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat, mijn mening![]()
Okee
Nouquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ik wil verdorie gewoon kunnen zeggen dat ik te dik ben zonder dat iedereen roept dat ik prachtig mooi en lief ben, want ik ben echt gewoon te zwaar voor mijn lengte hoor
ben jij vorig jaar niet overspannen geweest?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
BMI is maar een handleiding en niet de waarheid, de BMI is daar namelijk nooit voor bedacht, om het strikt als regel aan te houdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
En ik wil verdorie gewoon kunnen zeggen dat ik te dik ben zonder dat iedereen roept dat ik prachtig mooi en lief ben, want ik ben echt gewoon te zwaar voor mijn lengte hoor
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Dat mag wel het geval zijn maar daarom mogen wij toch wel mooi en niet dik vinden, ik ben ook gewoon te zwaar hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zei heul niets over BMIquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BMI is maar een handleiding en niet de waarheid, de BMI is daar namelijk nooit voor bedacht, om het strikt als regel aan te houdenDat heb ik ooit gelezen in een wetenschappelijk artikel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |