Das best druk....quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je niet neukend flappen tellen?
Why?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
jeej ik mag weer ouderswets gaan F5-en
Fha lieverdquote:
Hoe is het meisje?quote:
Mwahquote:
Blegquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
MwahMet jou dan liefje?
Wanneer kom je eten?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan dus ook niet quoten omdat Fok zegt dat ik een of andere ADDblocker heb ... ik heb niets gedaan sinds ik ben gaan eten en weer terug kwam dus ik snap het probleem niet zo
foutmelding jullie zijn niet de enigequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:28 schreef Allrounder het volgende:
Ik heb die melding ook LoveyLady. Kan niet quoten, geen automatische updates en geen smilies in berichten plaatsen.
Alleen met jou.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je niet neukend flappen tellen?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Bleg
Kun je volgende week vrijdag? (das de 21e)
Lievquote:
Jeeej gezelligquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Knuff
Ja, dan kan ik welwat wil je eten?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeeej gezellig![]()
Uuuuhmmm... iets lekkers gewoon makkelijk gekookt door jou![]()
Avond er voor moet ik uit eten met stagecollega's dus dan gaan we allemaal van die onzinnig luxe dingen eten
Zin inquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik noteer het meteen
![]()
En ik verzin wel iets lekkers
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Zin inMoet je wel zorgen dat mini poezum weer even krimpt tot het formaat van drie maanden geleden want ik moet nog helemaal oeeeh en aah een aaahw doen enzo
![]()
Dan komt het goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ze is nog steeds oeh-ah-baar hoor
![]()
En ik heb er ook zin in
![]()
Lekker slapen meisjequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan komt het goed![]()
Ik ga spullen voor morgen klaar leggen en slapen enzoFijne avond allemaal
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |