De dag begon zo rustig....quote:Message from server:
Received Thursday, January 13, 2011 1:52:48 PM:
Warning, connection expired! You will be logged out in 5 minutes
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-stort-in.htmlquote:In Rotterdam is donderdag een muur van het oude IMAX-theater aan de Leuvehaven ingestort. Dat bevestigt de politie. Het gebouw is niet meer in gebruik, sinds oktober vorig jaar vinden er sloopwerkzaamheden in plaats.
Erg duur, slechte versafdeling. Dan kan je haast nog beter naar de blauwe super.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
LHO is de Plus een goede supermarkt? jij bent de kennert
Coentjequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef Breuls het volgende:
In other news: de Marathonweg wordt Coen Moulijnweg.
Jammer dat je zoiets pas krijgt als je dood bent.
Let me google that for youquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Is Zevenkamp een wijk van Rotterdam of een gehucht dat er aangegroeid is? Zeg maar het Den Haag - Voorburg idee.
Thank you munchkinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Let me google that for youhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenkamp_(Rotterdam)
Ze poepen op het balkon?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef Isegrim het volgende:
Echt een wijk waar ik nog niet dood gevonden wil worden trouwens.Beheer er een stuk of wat appartementencomplexen, één en al ellende en overlast.
Het is juist eerder dat er helemaal niets gebeurt, dat er ook niets leuks te zien is en dat er ook niemand woont waar je wat aan hebt. Had ik al gezegd dat er niets gebeurd?quote:
Oh, dus daarom reed mijn tram niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-stort-in.html
Haha, dat je dat nog weet.quote:
Oh, geloof me, er gebeurt van alles.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is juist eerder dat er helemaal niets gebeurt, dat er ook niets leuks te zien is en dat er ook niemand woont waar je wat aan hebt. Had ik al gezegd dat er niets gebeurd?
Had ik je al eens verteld, dat ik een zeer goed geheugen hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haha, dat je dat nog weet.Volgens mij was dat niet in 7kamp.
Nee, gewoon veel tokkies die de buurt terroriseren.
Ik heb ook wel een goed geheugen, maar jij weet nog de debielste details over dingen die ik zeven jaar geleden op Fok gepost heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Had ik je al eens verteld, dat ik een zeer goed geheugen hebEentje waarvan mensen of bang van worden of zich zeer gevleid door voelen
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Hallo, ik was helaas op mijn werk dus heb niks kunnen zien![]()
Nu is alleen de dijk nog afgesloten en staan er een groepje agenten zicht te vervelen.
Je mag ook niet voor de GGD doorlopen, je moet achterlangs omlopen!
Ja dat mag nog net.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?
Het was wel stoffig in de hele binnenstad, had een smaak in mijn mond alsof ik aan het zagen was geweest ofzo.
Wazig. Ja, LHO's fiets zat helemaal onder het stof. Wij konden geen andere oorzaak bedenken dan die instorting. Alle fietsen daar zaten onder het stof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat mag nog net.
LHO had het op Facebook ook al over witte stof op zijn fiets die op de Westblaak stond.
Mijn andere auto stond hier voor de deur maar is volgens mij redelijk schoon
Heb je dat niet net zo lang vragend herhaald tegen de agent tot hij zijn pepperspray wilde gaan pakken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Hallo, ik was helaas op mijn werk dus heb niks kunnen zien![]()
Nu is alleen de dijk nog afgesloten en staan er een groepje agenten zicht te vervelen.
Je mag ook niet voor de GGD doorlopen, je moet achterlangs omlopen!
Heb je toevallig maandag een dag vrij gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?
Het was wel stoffig in de hele binnenstad, had een smaak in mijn mond alsof ik aan het zagen was geweest ofzo.
Qua werk doe ik bepaalde zaken voor zeer grote bedrijven waarbij een goed geheugen erg handig isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een goed geheugen, maar jij weet nog de debielste details over dingen die ik zeven jaar geleden op Fok gepost heb.Zou bijna denken dat je een dossier hebt aangelegd.
Je werkt niet stiekem bij de AIVD en dat dat uitkeringsgedoe een dekmantel is?
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je toevallig maandag een dag vrij gehad?
Alsof je dan niet al lang de USB-stick had gevonden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook wel een goed geheugen, maar jij weet nog de debielste details over dingen die ik zeven jaar geleden op Fok gepost heb.Zou bijna denken dat je een dossier hebt aangelegd.
Je werkt niet stiekem bij de AIVD en dat dat uitkeringsgedoe een dekmantel is?
Kennelijk ook nog eens een beetje ontspoord dan allemaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh, geloof me, er gebeurt van alles.Er verdwijnen mensen (Remco vd Torre), er worden zwangere vrouwen in elkaar gemept, er gaan mensen om drie uur 's nachts verhuizen, er worden feestjes gevierd door twaalfjarigen die iedereen die komt klagen vertellen dat ze moeten 'opkankeren'.
Er gebeurt genoeg!
Klinkt als een buurt naar mijn hart, ik kom uit de trailertrash buurt van Scheveningenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, geloof me, er gebeurt van alles.Er verdwijnen mensen (Remco vd Torre), er worden zwangere vrouwen in elkaar gemept, er gaan mensen om drie uur 's nachts verhuizen, er worden feestjes gevierd door twaalfjarigen die iedereen die komt klagen vertellen dat ze moeten 'opkankeren'.
Er gebeurt genoeg!
Dat moet ook zo nu en dan gebeuren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb mezelf trouwens een dag vrij gegeven voor morgen
Dat is zeker te hopen ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik hoop dat Isegrim niet op de kat van Breuls dezelfde uitwerking heeft als op jouw Roosje. Dat we ineens een moordlustige kat hier in huis hebben die uithaalt naar alles wat beweegt
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:39 schreef Alicey het volgende:
Heerlijk geslapen, dromen-in-dromen-in-dromen waar mijn vader in voorkomt, er uit moeten om te plassen, slaapverlamming bij het wegdoezelen, katten die niet snappen dat onze tuin Ringo's territorium is en een Ringo die midden in de nacht gaat lopen janken (niet de eerste keer deze week).
Verder iedereen echter een goedemorgen!
Heb je het nu over jezelf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Toekito het volgende:
hoe kan je 16 uur na het instorten van een gebouw vlak bij je werk dat nog niet weten?
nee ik was keurig op tijd maar er zijn er hier sowieso al 3 te laat.quote:
Misschien. Ik weet niet hoe lekker jij geslapen hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef Isegrim het volgende:
Ah, jij hebt net zo lekker geslapen als ik!
Heel die post is een gejank van hier tot tokioquote:
Maar verder ben je wel helemaal goed wijs?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef Stokstaart het volgende:
Heel die posts is een gejank van hier tot tokio
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar verder ben je wel helemaal goed wijs?
Helemaal niet gozertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stokstaart is de nieuwe Rubje?
maar de vraag is nu wel - wat wilde het kitten van je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef junkiexp het volgende:
Morguh trouwens.
Ik was in de woonkamer in slaap gevallen maar werd vanochtend om 0600 door het kitten gewerkt.
Doen we ook niet meer dus.
Normaal slapen we boven en daar kunnen de katten niet komen
Als je nou een lekker wijf was geweest hadden we medelijde kenne hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef Alicey het volgende:
Ik ga lekker nog meer janken. Kut geslapen en met iets heel ingewikkelds bezig en dan word ik ook nog zo'n beetje iedere 5 minuten gestoord.
Zo zie je maar weer dat goede smaak niet te koop is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef Stokstaart het volgende:
Als je nou een lekker wijf was geweest hadden we medelijde kenne hebben
Nee klopt en houwe zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat goede smaak niet te koop is.
En wie de neuk is rubie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jep, Stokstaart is de nieuwe Rubje!
Alsof je de rest van de tijd niet gestoord bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef Alicey het volgende:
Ik ga lekker nog meer janken. Kut geslapen en met iets heel ingewikkelds bezig en dan word ik ook nog zo'n beetje iedere 5 minuten gestoord.
Iemand die hier ook af en toe vriendelijke opmerkingen en zijn sociale tact (of het gebrek daar aan) komt demonstrerenquote:
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iemand die hier ook af en toe vriendelijke opmerkingen en zijn sociale tact (of het gebrek daar aan) komt demonstreren
Eten en aandachtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
maar de vraag is nu wel - wat wilde het kitten van je?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis mee
Komt idd aardig in de richtingquote:
Het zou best kunnen. Als ik immers niet gestoord word kan dat best zijn omdat ik het ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof je de rest van de tijd niet gestoord bent
Als het een originele troll is, dan niet. Opmerkingen maken over iemands uiterlijk zonder zelf een fotoboek on-line te hebben is lame.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis mee
Doet de chat het niet ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je chat doet het niet en je speelt met je kleurinstellingen
Haha dat is ook meestal de reden als mijn kater mijn neus gaat bewerken. Hoewel hij het vorige week gewoon deed omdat hij vond dat ik al lang genoeg in bed lag en hij zelf het hele bed wilde hebben.quote:
Erg he die beesten af en toequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha dat is ook meestal de reden als mijn kater mijn neus gaat bewerken. Hoewel hij het vorige week gewoon deed omdat hij vond dat ik al lang genoeg in bed lag en hij zelf het hele bed wilde hebben.
Mijn paard gaat stampen als hij aandacht & eten wil. Wees blij dat je geen paard in huis hebt. Zou je iedere week een nieuwe vloer moeten kopen.quote:
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het een originele troll is, dan niet. Opmerkingen maken over iemands uiterlijk zonder zelf een fotoboek on-line te hebben is lame.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoor
Zelfs zonder fobo
Doen ze tenminste wat ze moeten doen. Wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik voel me trouwens wel een heel stuk veiliger nu ik weet dat de stadswachten daar de weg af staan te zetten, en niet andere zaken aan het doen zijn.
Blufquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoor
Zelfs zonder fobo
Als ik me uit ga sloven is het voor een lekker wijf en zeker niet voor jou.quote:
Nou ja, da's beter dan dat iemand die er nog werkt de pineut is toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is vanavond aan een flinke borrel toe vreest ze.. Iedereen blijkt vandaag zomaar wat dingen te doen, waarbij uiteindelijk iemand die al 2 jaar uit dienst is de zwarte piet krijgt toegespeeld.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is vanavond aan een flinke borrel toe vreest ze.. Iedereen blijkt vandaag zomaar wat dingen te doen, waarbij uiteindelijk iemand die al 2 jaar uit dienst is de zwarte piet krijgt toegespeeld.
Vind ik niet. Een poppetje dat er werkt kan ik tenminste nog de wind van voren geven. een poppetje dat er niet meer werkt is lastiger.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, da's beter dan dat iemand die er nog werkt de pineut is toch?
Bel diegene op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een poppetje dat er werkt kan ik tenminste nog de wind van voren geven. een poppetje dat er niet meer werkt is lastiger.
Da's natuurlijk wel een optie. Hij werkt tegenwoordig bij een klant, dus ik weet hem wel te vinden.quote:
Je kunt er alleen wat moeilijker consequenties aan verbinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel een optie. Hij werkt tegenwoordig bij een klant, dus ik weet hem wel te vinden.
De volgende keer krijg je géén update!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt er alleen wat moeilijker consequenties aan verbinden.
Misschien. Ik weet niet waarom ik die associatie heb..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Isegrim het volgende:
Want op donderdag is het vaker kutweer?
halve wijk hier is open gebrokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef MalaCocinera het volgende:
straat die opengebroken is, zodat je in het donker met volle boodschappen tas, in de regen over een plankje moet balanceren
Focus nou eens op de leuke dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef MalaCocinera het volgende:
straat die opengebroken is, zodat je in het donker met volle boodschappen tas, in de regen over een plankje moet balanceren
Da Aldi heeft diepvries pide's nu hoef ik niet meer om te lopen naar de super de boerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Focus nou eens op de leuke dingen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Da Aldi heeft diepvries pide's nu hoef ik niet meer om te lopen naar de super de boerPlus mijn huis stinkt voo het eerste deze week bij thuiskomst niet naar rotte eieren
Je douche is gemaakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus mijn huis stinkt voo het eerste deze week bij thuiskomst niet naar rotte eieren
Wiebeldak?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef MalaCocinera het volgende:
mijn ex zien uitglijden op zo een plank was ook wel puik moet ik zeggen
Ik denk dat het met de werkzaamheden aan de gasleidingen te maken heeft in de straatquote:
Noem eens iets leuks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Focus nou eens op de leuke dingen.
Da's wel leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat jullie over twee weekjes gaan trouwen en dat er dan een feestje is.
inuendo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Alicey het volgende:
Nu SC haast niet meer thuis werkt gaat de chocola bij ons ook niet meer zo hard. Voorheen verdween er nog wel eens een letter per dag.
alsof dat iets op gaat leveren. Meisjes moeten je niet,dat is toch inmiddels wel duidelijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik me uit ga sloven is het voor een lekker wijf en zeker niet voor jou.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef SingleCoil het volgende:
Goed nieuws voor LHO: http://headlines.nos.nl/f(...)data%5Bsource%5D=rss
Hopelijk beter!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"wel leuk"?![]()
"Hoe was je bruiloft?"
- "Oh, wel leuk!"
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Isegrim het volgende:
Het is aan SC wel toevertrouwd om iemand even genadeloos af te serveren.
Hij's fijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Alicey het volgende:
Gemeente Rotterdam.
Omdat we begin 2011 trouwen, waren de leges eind 2010 nog niet bekend. Omdat er wel een aantal weken voor het huwelijk betaald moet worden, was er dus afgesproken dat de gemeente een brief zou sturen met het te betalen bedrag en dan zouden we het naar de gemeente kunnen overmaken.
Omdat er geen brief kwam woensdag maar eens gebeld. Toen werd er gemeld dat de gemeente niet eens een rekeningnummer daarvoor heeft. Het beste was een afspraak te maken. De uiterste datum daarvoor was vandaag, ze hadden nog precies voor sluitingstijd een mogelijkheid.
Het was stervensdruk bij de gemeente, maar gelukkig had ik een afspraak. Je toetst dan je BSN in en krijgt een bonnetje, zonder ergens in een rij te hoeven staan. Maar uiteraard pakte die (...)automaat mijn BSN niet.Dus dan maar in de rij.. met mensen die iets willen waarvoor ze een afspraak moeten maken, die dan ook al die afspraken op dat moment moeten maken, waarbij alle data moeilijk, moeilijk, moeilijk zijn en er ook nog veel geklaagd moet worden. Natuurlijk waren er ook Italianen die nijdig werden omdat een paspoortaanvraag alleen in het Nederlands of Engels kon en ze anders zelf een tolk moesten regelen.
Toen ik eenmaal een nummertje had was het al 10 minuten later dan mijn afgesproken tijd. Nog een kwartier later was ik dan eindelijk aan de beurt. Maar er kon niet daar gepind worden, want er was een pinstoring. !Dus weer naar een andere balie, daar betalen, bonnetjes mee terug. Vervolgens bleek dan ook dat het om een huwelijk zonder orgelspel ging. Erg vreemd, gezien we vorige week nog de organist de muzieklijst hebben gestuurd.
Ook was niet bekend of er nog een kerkelijke inzegening zou volgen (Niet dus) en wist men niet dat we ringen zouden uitwisselen..
Vervolgens geef ik door dat mijn vader is overleden (daar ik formulieren zag waarop we hadden aangekruist dat hij in leven is), werd bijna zomaar SingleCoil's vader weggekruist.
"Maar u hoeft zich niet druk te maken, alles wordt echt wel goed geregeld" !!
Nou ja, wel weer 3 extra parkeervergunningen gescoord.
Omdat bij de vorige instortingen het gebouw de metro-ingang inkieperde. Het zou verder best kunnen dat als er echt flinke brokstukken vallen, dat dan ook de metrotunnels instortingsgevaar kennen.. Ze doen het vast niet voor hun lol ga ik iig maar van uit, want het kost ze toch ook omzet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Asgard het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen waarom het metroverkeer rond Leuvehaven stilgelegd moet worden als er bovengronds een gebouw aan het instorten is (en dus de ene helft van Rotterdam praktisch afgesloten is van de andere helft)?
Ze kunnen toch ook Leuvehaven gewoon afsluiten en die station overslaan? :/
Ah ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat bij de vorige instortingen het gebouw de metro-ingang inkieperde. Het zou verder best kunnen dat als er echt flinke brokstukken vallen, dat dan ook de metrotunnels instortingsgevaar kennen.. Ze doen het vast niet voor hun lol ga ik iig maar van uit, want het kost ze toch ook omzet.
Ja, want dat was inderdaad waar mijn post over ging.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Indedaad, iedereen roept altijd dat voorzorgsmaatregelen onzin zijn maar als er wat mis gaat roepen die zelfde mensen dat het niet goed voorbereid was.
Wat ik vooral raar vind is dat Ringo dan gewoon wegrent. Want er zijn ook momenten dat Roosje zit te klieren bij hem en dat hij dan gewoon een van zijn poten over haar heen legt bij wijze van houdgreep.quote:
Asbest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Alicey het volgende:
Ja, want het milieu zal eerder lijden onder een klein beetje stof dan mensen die het op hun flikker krijgen.
Best spannend, om in zo'n metro te stappen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Alicey het volgende:
Overigens wel grappig. De metro die ik vanavond had ging naar "Bestemming onbekend". Gelukkig viel het wel mee en kwam hij gewoon bij het Stadhuis aan.
Dat is vooral schadelijk voor mensen, maar verder niet echt een probleem voor bodem oid afaik.quote:
Voor hetzelfde geld rijdt-ie een keer door, maar kun je niet terug!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Best spannend, om in zo'n metro te stappen.Net zoiets als in Noord-Korea met als eindstation Het Paradijs. Daar gaat de metro alleen nooit heen.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik in Rotterdam woon, lijn C genomen. Vanmiddag werd er slecht omgeroepen op Maashaven, pas bij Wilhelminaplein was duidelijk dat er geen trams meer reden. Dus toen kon ik óf terug naar Tussenwater en dan lijn C nemen of lopen. En ik koos het laatstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Alicey het volgende:
Overigens wel grappig. De metro die ik vanavond had ging naar "Bestemming onbekend". Gelukkig viel het wel mee en kwam hij gewoon bij het Stadhuis aan.
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
Erasmusbrug over terwijl het regent is niet zo'n strak plan.
Waar moest je zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik in Rotterdam woon, lijn C genomen. Vanmiddag werd er slecht omgeroepen op Maashaven, pas bij Wilhelminaplein was duidelijk dat er geen trams meer reden. Dus toen kon ik óf terug naar Tussenwater en dan lijn C nemen of lopen. En ik koos het laatsteNooit meer. Erasmusbrug over terwijl het regent is niet zo'n strak plan. Ik heb vanavond toch maar slim gedaan en lijn C genomen op Beurs en via Tussenwater naar Zuidplein gegaan, en het laatste stukje gelopen. Was een stuk beter te doen.
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, want dat was inderdaad waar mijn post over ging.
Sowieso, zie hoe plat die fietscontainer is. Je zal maar net langslopen en het op je kop krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebben
Hoe kan je daar lopen als Leuvehaven afgesloten zou zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso, zie hoe plat die fietscontainer is. Je zal maar net langslopen en het op je kop krijgen
Toen het gebeurde was alles gewoon open.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hoe kan je daar lopen als Leuvehaven afgesloten zou zijn?
Lezen kerel.
Let eens op de quotes....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Toen het gebeurde was alles gewoon open.
Sterker nog, er liep net een klas schoolkinderen voorbij
Sterker nog, dat is verplicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Muck het volgende:
Nu ik in de OP sta, is het wel zo leuk om mee te posten natuurlijk
Had gekund, maar ik neem eigenlijk nooit de bus. Altijd tram en metro.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Asgard het volgende:
[..]
Waar moest je zijn?
Bus 44 geen optie?
Ja, en dan gaan we weer gewoon gezellig doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef junkiexp het volgende:
Wat een kuttopic zeg, gelukkig nog maar 98 posts.
Sinds wanneer? Zie DT ook amper de laatste tijdquote:
Ik wou net hetzelfde typenquote:
Is dat logo ontworpen met Paint ofzo?quote:
nee met een potlood en toen gescandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Is dat logo ontworpen met Paint ofzo?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
Muckie in het Rotterdamtopicnu al geslaagd voor je inburgeringscursus?
Zeg jij het maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
Muckie in het Rotterdamtopicnu al geslaagd voor je inburgeringscursus?
Ja, toen het gebeurde was dus niets afgesloten. Die container is geplet bij het instorten op Donderdag.quote:
Echt welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Isegrim het volgende:
Daar kun je flink wat mensen mee afslachten.
Wij hebben ook zo'n magneetstrip gehaald, moet ik nog even ophangen.
Ook mooiquote:
Daar heb ik er één van, erg fijn mes en niet duur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef junkiexp het volgende:
Messen horen in een la![]()
Wij hebben dit bazenset :
[ afbeelding ]
Leuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb de webcam 24 uur laten aanstaan en iemand heeft een timelapse van een deel van de sloop gemaakt.
Gaaf! Wij willen evt een gelhaard voor in de eetkamer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Isegrim het volgende:
We hebben een bio-ethanol-haard gekocht.
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:23 schreef Isegrim het volgende:
We hebben een bio-ethanol-haard gekocht.
[ afbeelding ]
Deze week 20% korting bij de Gammaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Gaaf! Wij willen evt een gelhaard voor in de eetkamer.
geen geld maar bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze week 20% korting bij de Gamma
Precies!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:15 schreef junkiexp het volgende:
Messen horen in een la![]()
Wij hebben dit bazenset :
[ afbeelding ]
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Echt geen porum zo een messenset op magneetstrip in een open keuken.
Ja, behangen, deels geschilderd. Muurschilderwerk maken we vandaag af.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:37 schreef Alicey het volgende:
Ziet er mooi uit! Maar volgens mij hebben jullie ook behangen in de tussentijd!
Ben benieuwd!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Isegrim het volgende:
Ja, behangen, deels geschilderd. Muurschilderwerk maken we vandaag af.
Brabants?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Echt geen porum zo een messenset op magneetstrip in een open keuken.
Moeten jullie buiten klussen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben benieuwd!![]()
Wij vinden het nog te naar weer om te klussen.
Nee Nederlands, azijnzeiker.quote:
Volgens mij ben jij de azijnzeiker hierquote:
Zozoquote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de azijnzeiker hier![]()
En "zo een" hoor je met name onder de rivieren. "Zo een bak friet gehoald!", in plaats van "een bakje patat gehaald".
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Look who's talking.Wat kom je hier eigenlijk doen behalve kankeren?
ik vindt het gevaarlijk, nu je er zo snel bij kan!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af ja![]()
Laat mij gewoon lekker blij zijn met mijn slachtgereedschap aan de muur![]()
Gedraag je dus maarquote:Op zondag 16 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vindt het gevaarlijk, nu je er zo snel bij kan!
je loopt toch niet met je ogen dicht in die la te graaien?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daarnaast is een magneetstrip voor de messen wel zo praktisch. Zeker als ik straks het grote molenmesje heb, ga ik die niet in een besteklade leggen. Dan liggen mn vingers straks in diezelfde la
nee maar in een la is gewoon onhandig.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
je loopt toch niet met je ogen dicht in die la te graaien?
heb je ook wat minder negatiefs. Wordt dat gezeik in dit topic sinds er een aantal "nieuwe" zijn spuugzat.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
Net ff bij die Karwei @ Rijnhaven geweest. Ook niet echt de moeite waard. Superklein allemaal.
Ik moest ook nog eens bijna 2 euro parkeergeld betalen en er stond file op de A20quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je ook wat minder negatiefs. Wordt dat gezeik in dit topic sinds er een aantal "nieuwe" zijn spuugzat.
Toch niet bij de Karwei toch? Daar kan je gewoon gratis parkeren.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik moest ook nog eens bijna 2 euro parkeergeld betalen
Gestikt in een grindkorrel.quote:
stttttttttttquote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef Asgard het volgende:
[..]
Toch niet bij de Karwei toch? Daar kan je gewoon gratis parkeren.
iddquote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef Asgard het volgende:
[..]
Toch niet bij de Karwei toch? Daar kan je gewoon gratis parkeren.
Ik ben heel benieuwd!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Schilderwerk is bijna helemaal klaar en erg mooi geworden.Morgen vrij en dus tijd om wat laatste puntjes op de i te zetten.
en waarom mag ik niet mee?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb al helemaal vakantiekriebels al duurt het nog 8,5 maanden![]()
waar ga je zoal heen in de United States of Americaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Je mag mee hoor.. Alleen begreep ik van Marjo dat het geld op wasMaar als jij nog een gevulde sok kan vinden met enkele briefjes van honderd euro be my guest
als ik jou was zou ik sowieso bij Ground Zero gaan loeren.quote:
mooie dag om daar vuurwerk af te stekenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen![]()
Ik ben daar zoals ik het nu in mijn hoofd heb zitten op 11-9-2011
Ik heb nog geen oordeel, moet nog wennen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef Alicey het volgende:
Ik vind de nieuwe mobiele layout toch niet helemaal fijn.. tijden van posts ontbreken bijvoorbeeld in het overzicht.
Ik was er dit vorig jaar op 9/11. Net als Geert Wquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen![]()
Ik ben daar zoals ik het nu in mijn hoofd heb zitten op 11-9-2011
het is historische grond. Zei het eerder al in KSC vandaag op dat soort beroemde plekken wil ik best eens gaan loeren. Net als tsjernobyl en bij de muur in duitsland.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was er dit jaar op 9/11. Net als Geert W
Is verder niets te zien hoor op Ground Zero
Ik stond er op het dak, op "6-11", exact drie maanden voor de boel in elkaar donderdequote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was er dit vorig jaar op 9/11. Net als Geert W
Is verder niets te zien hoor op Ground Zero
Wbt. dat laatste: Wat let je?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is historische grond. Zei het eerder al in KSC vandaag op dat soort beroemde plekken wil ik best eens gaan loeren. Net als tsjernobyl en bij de muur in duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |