Het zou best kunnen. Als ik immers niet gestoord word kan dat best zijn omdat ik het ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof je de rest van de tijd niet gestoord bent
Als het een originele troll is, dan niet. Opmerkingen maken over iemands uiterlijk zonder zelf een fotoboek on-line te hebben is lame.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis mee
Doet de chat het niet ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je chat doet het niet en je speelt met je kleurinstellingen
Haha dat is ook meestal de reden als mijn kater mijn neus gaat bewerken. Hoewel hij het vorige week gewoon deed omdat hij vond dat ik al lang genoeg in bed lag en hij zelf het hele bed wilde hebben.quote:
Erg he die beesten af en toequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha dat is ook meestal de reden als mijn kater mijn neus gaat bewerken. Hoewel hij het vorige week gewoon deed omdat hij vond dat ik al lang genoeg in bed lag en hij zelf het hele bed wilde hebben.
Mijn paard gaat stampen als hij aandacht & eten wil. Wees blij dat je geen paard in huis hebt. Zou je iedere week een nieuwe vloer moeten kopen.quote:
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het een originele troll is, dan niet. Opmerkingen maken over iemands uiterlijk zonder zelf een fotoboek on-line te hebben is lame.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoor
Zelfs zonder fobo
Doen ze tenminste wat ze moeten doen. Wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik voel me trouwens wel een heel stuk veiliger nu ik weet dat de stadswachten daar de weg af staan te zetten, en niet andere zaken aan het doen zijn.
Blufquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoor
Zelfs zonder fobo
Als ik me uit ga sloven is het voor een lekker wijf en zeker niet voor jou.quote:
Nou ja, da's beter dan dat iemand die er nog werkt de pineut is toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is vanavond aan een flinke borrel toe vreest ze.. Iedereen blijkt vandaag zomaar wat dingen te doen, waarbij uiteindelijk iemand die al 2 jaar uit dienst is de zwarte piet krijgt toegespeeld.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is vanavond aan een flinke borrel toe vreest ze.. Iedereen blijkt vandaag zomaar wat dingen te doen, waarbij uiteindelijk iemand die al 2 jaar uit dienst is de zwarte piet krijgt toegespeeld.
Vind ik niet. Een poppetje dat er werkt kan ik tenminste nog de wind van voren geven. een poppetje dat er niet meer werkt is lastiger.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, da's beter dan dat iemand die er nog werkt de pineut is toch?
Bel diegene op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een poppetje dat er werkt kan ik tenminste nog de wind van voren geven. een poppetje dat er niet meer werkt is lastiger.
Da's natuurlijk wel een optie. Hij werkt tegenwoordig bij een klant, dus ik weet hem wel te vinden.quote:
Je kunt er alleen wat moeilijker consequenties aan verbinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel een optie. Hij werkt tegenwoordig bij een klant, dus ik weet hem wel te vinden.
De volgende keer krijg je géén update!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt er alleen wat moeilijker consequenties aan verbinden.
Misschien. Ik weet niet waarom ik die associatie heb..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Isegrim het volgende:
Want op donderdag is het vaker kutweer?
halve wijk hier is open gebrokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef MalaCocinera het volgende:
straat die opengebroken is, zodat je in het donker met volle boodschappen tas, in de regen over een plankje moet balanceren
Focus nou eens op de leuke dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef MalaCocinera het volgende:
straat die opengebroken is, zodat je in het donker met volle boodschappen tas, in de regen over een plankje moet balanceren
Da Aldi heeft diepvries pide's nu hoef ik niet meer om te lopen naar de super de boerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Focus nou eens op de leuke dingen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Da Aldi heeft diepvries pide's nu hoef ik niet meer om te lopen naar de super de boerPlus mijn huis stinkt voo het eerste deze week bij thuiskomst niet naar rotte eieren
Je douche is gemaakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus mijn huis stinkt voo het eerste deze week bij thuiskomst niet naar rotte eieren
Wiebeldak?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:13 schreef MalaCocinera het volgende:
mijn ex zien uitglijden op zo een plank was ook wel puik moet ik zeggen
Ik denk dat het met de werkzaamheden aan de gasleidingen te maken heeft in de straatquote:
Noem eens iets leuks!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Focus nou eens op de leuke dingen.
Da's wel leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat jullie over twee weekjes gaan trouwen en dat er dan een feestje is.
inuendo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:40 schreef Alicey het volgende:
Nu SC haast niet meer thuis werkt gaat de chocola bij ons ook niet meer zo hard. Voorheen verdween er nog wel eens een letter per dag.
alsof dat iets op gaat leveren. Meisjes moeten je niet,dat is toch inmiddels wel duidelijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik me uit ga sloven is het voor een lekker wijf en zeker niet voor jou.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef SingleCoil het volgende:
Goed nieuws voor LHO: http://headlines.nos.nl/f(...)data%5Bsource%5D=rss
Hopelijk beter!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
"wel leuk"?![]()
"Hoe was je bruiloft?"
- "Oh, wel leuk!"
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Isegrim het volgende:
Het is aan SC wel toevertrouwd om iemand even genadeloos af te serveren.
Hij's fijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef Alicey het volgende:
Gemeente Rotterdam.
Omdat we begin 2011 trouwen, waren de leges eind 2010 nog niet bekend. Omdat er wel een aantal weken voor het huwelijk betaald moet worden, was er dus afgesproken dat de gemeente een brief zou sturen met het te betalen bedrag en dan zouden we het naar de gemeente kunnen overmaken.
Omdat er geen brief kwam woensdag maar eens gebeld. Toen werd er gemeld dat de gemeente niet eens een rekeningnummer daarvoor heeft. Het beste was een afspraak te maken. De uiterste datum daarvoor was vandaag, ze hadden nog precies voor sluitingstijd een mogelijkheid.
Het was stervensdruk bij de gemeente, maar gelukkig had ik een afspraak. Je toetst dan je BSN in en krijgt een bonnetje, zonder ergens in een rij te hoeven staan. Maar uiteraard pakte die (...)automaat mijn BSN niet.Dus dan maar in de rij.. met mensen die iets willen waarvoor ze een afspraak moeten maken, die dan ook al die afspraken op dat moment moeten maken, waarbij alle data moeilijk, moeilijk, moeilijk zijn en er ook nog veel geklaagd moet worden. Natuurlijk waren er ook Italianen die nijdig werden omdat een paspoortaanvraag alleen in het Nederlands of Engels kon en ze anders zelf een tolk moesten regelen.
Toen ik eenmaal een nummertje had was het al 10 minuten later dan mijn afgesproken tijd. Nog een kwartier later was ik dan eindelijk aan de beurt. Maar er kon niet daar gepind worden, want er was een pinstoring. !Dus weer naar een andere balie, daar betalen, bonnetjes mee terug. Vervolgens bleek dan ook dat het om een huwelijk zonder orgelspel ging. Erg vreemd, gezien we vorige week nog de organist de muzieklijst hebben gestuurd.
Ook was niet bekend of er nog een kerkelijke inzegening zou volgen (Niet dus) en wist men niet dat we ringen zouden uitwisselen..
Vervolgens geef ik door dat mijn vader is overleden (daar ik formulieren zag waarop we hadden aangekruist dat hij in leven is), werd bijna zomaar SingleCoil's vader weggekruist.
"Maar u hoeft zich niet druk te maken, alles wordt echt wel goed geregeld" !!
Nou ja, wel weer 3 extra parkeervergunningen gescoord.
Omdat bij de vorige instortingen het gebouw de metro-ingang inkieperde. Het zou verder best kunnen dat als er echt flinke brokstukken vallen, dat dan ook de metrotunnels instortingsgevaar kennen.. Ze doen het vast niet voor hun lol ga ik iig maar van uit, want het kost ze toch ook omzet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Asgard het volgende:
Iemand die mij kan uitleggen waarom het metroverkeer rond Leuvehaven stilgelegd moet worden als er bovengronds een gebouw aan het instorten is (en dus de ene helft van Rotterdam praktisch afgesloten is van de andere helft)?
Ze kunnen toch ook Leuvehaven gewoon afsluiten en die station overslaan? :/
Ah ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat bij de vorige instortingen het gebouw de metro-ingang inkieperde. Het zou verder best kunnen dat als er echt flinke brokstukken vallen, dat dan ook de metrotunnels instortingsgevaar kennen.. Ze doen het vast niet voor hun lol ga ik iig maar van uit, want het kost ze toch ook omzet.
Ja, want dat was inderdaad waar mijn post over ging.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Indedaad, iedereen roept altijd dat voorzorgsmaatregelen onzin zijn maar als er wat mis gaat roepen die zelfde mensen dat het niet goed voorbereid was.
Wat ik vooral raar vind is dat Ringo dan gewoon wegrent. Want er zijn ook momenten dat Roosje zit te klieren bij hem en dat hij dan gewoon een van zijn poten over haar heen legt bij wijze van houdgreep.quote:
Asbest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Alicey het volgende:
Ja, want het milieu zal eerder lijden onder een klein beetje stof dan mensen die het op hun flikker krijgen.
Best spannend, om in zo'n metro te stappen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Alicey het volgende:
Overigens wel grappig. De metro die ik vanavond had ging naar "Bestemming onbekend". Gelukkig viel het wel mee en kwam hij gewoon bij het Stadhuis aan.
Dat is vooral schadelijk voor mensen, maar verder niet echt een probleem voor bodem oid afaik.quote:
Voor hetzelfde geld rijdt-ie een keer door, maar kun je niet terug!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Best spannend, om in zo'n metro te stappen.Net zoiets als in Noord-Korea met als eindstation Het Paradijs. Daar gaat de metro alleen nooit heen.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik in Rotterdam woon, lijn C genomen. Vanmiddag werd er slecht omgeroepen op Maashaven, pas bij Wilhelminaplein was duidelijk dat er geen trams meer reden. Dus toen kon ik óf terug naar Tussenwater en dan lijn C nemen of lopen. En ik koos het laatstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Alicey het volgende:
Overigens wel grappig. De metro die ik vanavond had ging naar "Bestemming onbekend". Gelukkig viel het wel mee en kwam hij gewoon bij het Stadhuis aan.
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
Erasmusbrug over terwijl het regent is niet zo'n strak plan.
Waar moest je zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik in Rotterdam woon, lijn C genomen. Vanmiddag werd er slecht omgeroepen op Maashaven, pas bij Wilhelminaplein was duidelijk dat er geen trams meer reden. Dus toen kon ik óf terug naar Tussenwater en dan lijn C nemen of lopen. En ik koos het laatsteNooit meer. Erasmusbrug over terwijl het regent is niet zo'n strak plan. Ik heb vanavond toch maar slim gedaan en lijn C genomen op Beurs en via Tussenwater naar Zuidplein gegaan, en het laatste stukje gelopen. Was een stuk beter te doen.
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, want dat was inderdaad waar mijn post over ging.
Sowieso, zie hoe plat die fietscontainer is. Je zal maar net langslopen en het op je kop krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebben
Hoe kan je daar lopen als Leuvehaven afgesloten zou zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso, zie hoe plat die fietscontainer is. Je zal maar net langslopen en het op je kop krijgen
Toen het gebeurde was alles gewoon open.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hoe kan je daar lopen als Leuvehaven afgesloten zou zijn?
Lezen kerel.
Let eens op de quotes....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Toen het gebeurde was alles gewoon open.
Sterker nog, er liep net een klas schoolkinderen voorbij
Sterker nog, dat is verplicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Muck het volgende:
Nu ik in de OP sta, is het wel zo leuk om mee te posten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |