Het zou best kunnen. Als ik immers niet gestoord word kan dat best zijn omdat ik het ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof je de rest van de tijd niet gestoord bent
Als het een originele troll is, dan niet. Opmerkingen maken over iemands uiterlijk zonder zelf een fotoboek on-line te hebben is lame.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis mee
Doet de chat het niet ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je chat doet het niet en je speelt met je kleurinstellingen
Haha dat is ook meestal de reden als mijn kater mijn neus gaat bewerken. Hoewel hij het vorige week gewoon deed omdat hij vond dat ik al lang genoeg in bed lag en hij zelf het hele bed wilde hebben.quote:
Erg he die beesten af en toequote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Haha dat is ook meestal de reden als mijn kater mijn neus gaat bewerken. Hoewel hij het vorige week gewoon deed omdat hij vond dat ik al lang genoeg in bed lag en hij zelf het hele bed wilde hebben.
Mijn paard gaat stampen als hij aandacht & eten wil. Wees blij dat je geen paard in huis hebt. Zou je iedere week een nieuwe vloer moeten kopen.quote:
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het een originele troll is, dan niet. Opmerkingen maken over iemands uiterlijk zonder zelf een fotoboek on-line te hebben is lame.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoor
Zelfs zonder fobo
Doen ze tenminste wat ze moeten doen. Wachten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik voel me trouwens wel een heel stuk veiliger nu ik weet dat de stadswachten daar de weg af staan te zetten, en niet andere zaken aan het doen zijn.
Blufquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik durf die strijd met jou wel aan te gaan hoor
Zelfs zonder fobo
Als ik me uit ga sloven is het voor een lekker wijf en zeker niet voor jou.quote:
Nou ja, da's beter dan dat iemand die er nog werkt de pineut is toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is vanavond aan een flinke borrel toe vreest ze.. Iedereen blijkt vandaag zomaar wat dingen te doen, waarbij uiteindelijk iemand die al 2 jaar uit dienst is de zwarte piet krijgt toegespeeld.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:37 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is vanavond aan een flinke borrel toe vreest ze.. Iedereen blijkt vandaag zomaar wat dingen te doen, waarbij uiteindelijk iemand die al 2 jaar uit dienst is de zwarte piet krijgt toegespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |