Heel die post is een gejank van hier tot tokioquote:
Maar verder ben je wel helemaal goed wijs?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef Stokstaart het volgende:
Heel die posts is een gejank van hier tot tokio
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar verder ben je wel helemaal goed wijs?
Helemaal niet gozertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stokstaart is de nieuwe Rubje?
maar de vraag is nu wel - wat wilde het kitten van je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef junkiexp het volgende:
Morguh trouwens.
Ik was in de woonkamer in slaap gevallen maar werd vanochtend om 0600 door het kitten gewerkt.
Doen we ook niet meer dus.
Normaal slapen we boven en daar kunnen de katten niet komen
Als je nou een lekker wijf was geweest hadden we medelijde kenne hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef Alicey het volgende:
Ik ga lekker nog meer janken. Kut geslapen en met iets heel ingewikkelds bezig en dan word ik ook nog zo'n beetje iedere 5 minuten gestoord.
Zo zie je maar weer dat goede smaak niet te koop is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef Stokstaart het volgende:
Als je nou een lekker wijf was geweest hadden we medelijde kenne hebben
Nee klopt en houwe zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat goede smaak niet te koop is.
En wie de neuk is rubie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jep, Stokstaart is de nieuwe Rubje!
Alsof je de rest van de tijd niet gestoord bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef Alicey het volgende:
Ik ga lekker nog meer janken. Kut geslapen en met iets heel ingewikkelds bezig en dan word ik ook nog zo'n beetje iedere 5 minuten gestoord.
Iemand die hier ook af en toe vriendelijke opmerkingen en zijn sociale tact (of het gebrek daar aan) komt demonstrerenquote:
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iemand die hier ook af en toe vriendelijke opmerkingen en zijn sociale tact (of het gebrek daar aan) komt demonstreren
Eten en aandachtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
maar de vraag is nu wel - wat wilde het kitten van je?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis mee
Komt idd aardig in de richtingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |