Vind ik niet. Een poppetje dat er werkt kan ik tenminste nog de wind van voren geven. een poppetje dat er niet meer werkt is lastiger.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, da's beter dan dat iemand die er nog werkt de pineut is toch?
Bel diegene op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een poppetje dat er werkt kan ik tenminste nog de wind van voren geven. een poppetje dat er niet meer werkt is lastiger.
Da's natuurlijk wel een optie. Hij werkt tegenwoordig bij een klant, dus ik weet hem wel te vinden.quote:
Je kunt er alleen wat moeilijker consequenties aan verbinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel een optie. Hij werkt tegenwoordig bij een klant, dus ik weet hem wel te vinden.
De volgende keer krijg je géén update!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt er alleen wat moeilijker consequenties aan verbinden.
Misschien. Ik weet niet waarom ik die associatie heb..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef Isegrim het volgende:
Want op donderdag is het vaker kutweer?
halve wijk hier is open gebrokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef MalaCocinera het volgende:
straat die opengebroken is, zodat je in het donker met volle boodschappen tas, in de regen over een plankje moet balanceren
Focus nou eens op de leuke dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef MalaCocinera het volgende:
straat die opengebroken is, zodat je in het donker met volle boodschappen tas, in de regen over een plankje moet balanceren
Da Aldi heeft diepvries pide's nu hoef ik niet meer om te lopen naar de super de boerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Focus nou eens op de leuke dingen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Da Aldi heeft diepvries pide's nu hoef ik niet meer om te lopen naar de super de boerPlus mijn huis stinkt voo het eerste deze week bij thuiskomst niet naar rotte eieren
Je douche is gemaakt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Plus mijn huis stinkt voo het eerste deze week bij thuiskomst niet naar rotte eieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |