Ah ok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat bij de vorige instortingen het gebouw de metro-ingang inkieperde. Het zou verder best kunnen dat als er echt flinke brokstukken vallen, dat dan ook de metrotunnels instortingsgevaar kennen.. Ze doen het vast niet voor hun lol ga ik iig maar van uit, want het kost ze toch ook omzet.
Ja, want dat was inderdaad waar mijn post over ging.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
Indedaad, iedereen roept altijd dat voorzorgsmaatregelen onzin zijn maar als er wat mis gaat roepen die zelfde mensen dat het niet goed voorbereid was.
Wat ik vooral raar vind is dat Ringo dan gewoon wegrent. Want er zijn ook momenten dat Roosje zit te klieren bij hem en dat hij dan gewoon een van zijn poten over haar heen legt bij wijze van houdgreep.quote:
Asbest?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Alicey het volgende:
Ja, want het milieu zal eerder lijden onder een klein beetje stof dan mensen die het op hun flikker krijgen.
Best spannend, om in zo'n metro te stappen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Alicey het volgende:
Overigens wel grappig. De metro die ik vanavond had ging naar "Bestemming onbekend". Gelukkig viel het wel mee en kwam hij gewoon bij het Stadhuis aan.
Dat is vooral schadelijk voor mensen, maar verder niet echt een probleem voor bodem oid afaik.quote:
Voor hetzelfde geld rijdt-ie een keer door, maar kun je niet terug!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Isegrim het volgende:
Best spannend, om in zo'n metro te stappen.Net zoiets als in Noord-Korea met als eindstation Het Paradijs. Daar gaat de metro alleen nooit heen.
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik in Rotterdam woon, lijn C genomen. Vanmiddag werd er slecht omgeroepen op Maashaven, pas bij Wilhelminaplein was duidelijk dat er geen trams meer reden. Dus toen kon ik óf terug naar Tussenwater en dan lijn C nemen of lopen. En ik koos het laatstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Alicey het volgende:
Overigens wel grappig. De metro die ik vanavond had ging naar "Bestemming onbekend". Gelukkig viel het wel mee en kwam hij gewoon bij het Stadhuis aan.
Heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
Erasmusbrug over terwijl het regent is niet zo'n strak plan.
Waar moest je zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik in Rotterdam woon, lijn C genomen. Vanmiddag werd er slecht omgeroepen op Maashaven, pas bij Wilhelminaplein was duidelijk dat er geen trams meer reden. Dus toen kon ik óf terug naar Tussenwater en dan lijn C nemen of lopen. En ik koos het laatsteNooit meer. Erasmusbrug over terwijl het regent is niet zo'n strak plan. Ik heb vanavond toch maar slim gedaan en lijn C genomen op Beurs en via Tussenwater naar Zuidplein gegaan, en het laatste stukje gelopen. Was een stuk beter te doen.
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, want dat was inderdaad waar mijn post over ging.
Sowieso, zie hoe plat die fietscontainer is. Je zal maar net langslopen en het op je kop krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het wel even gezegd hebben
Hoe kan je daar lopen als Leuvehaven afgesloten zou zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Sowieso, zie hoe plat die fietscontainer is. Je zal maar net langslopen en het op je kop krijgen
Toen het gebeurde was alles gewoon open.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:08 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hoe kan je daar lopen als Leuvehaven afgesloten zou zijn?
Lezen kerel.
Let eens op de quotes....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:13 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Toen het gebeurde was alles gewoon open.
Sterker nog, er liep net een klas schoolkinderen voorbij
Sterker nog, dat is verplicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:21 schreef Muck het volgende:
Nu ik in de OP sta, is het wel zo leuk om mee te posten natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |