De dag begon zo rustig....quote:Message from server:
Received Thursday, January 13, 2011 1:52:48 PM:
Warning, connection expired! You will be logged out in 5 minutes
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-stort-in.htmlquote:In Rotterdam is donderdag een muur van het oude IMAX-theater aan de Leuvehaven ingestort. Dat bevestigt de politie. Het gebouw is niet meer in gebruik, sinds oktober vorig jaar vinden er sloopwerkzaamheden in plaats.
Erg duur, slechte versafdeling. Dan kan je haast nog beter naar de blauwe super.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef Toekito het volgende:
LHO is de Plus een goede supermarkt? jij bent de kennert
Coentjequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef Breuls het volgende:
In other news: de Marathonweg wordt Coen Moulijnweg.
Jammer dat je zoiets pas krijgt als je dood bent.
Let me google that for youquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef MalaCocinera het volgende:
Is Zevenkamp een wijk van Rotterdam of een gehucht dat er aangegroeid is? Zeg maar het Den Haag - Voorburg idee.
Thank you munchkinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Let me google that for youhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Zevenkamp_(Rotterdam)
Ze poepen op het balkon?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef Isegrim het volgende:
Echt een wijk waar ik nog niet dood gevonden wil worden trouwens.Beheer er een stuk of wat appartementencomplexen, één en al ellende en overlast.
Het is juist eerder dat er helemaal niets gebeurt, dat er ook niets leuks te zien is en dat er ook niemand woont waar je wat aan hebt. Had ik al gezegd dat er niets gebeurd?quote:
Oh, dus daarom reed mijn tram niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-stort-in.html
Haha, dat je dat nog weet.quote:
Oh, geloof me, er gebeurt van alles.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is juist eerder dat er helemaal niets gebeurt, dat er ook niets leuks te zien is en dat er ook niemand woont waar je wat aan hebt. Had ik al gezegd dat er niets gebeurd?
Had ik je al eens verteld, dat ik een zeer goed geheugen hebquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haha, dat je dat nog weet.Volgens mij was dat niet in 7kamp.
Nee, gewoon veel tokkies die de buurt terroriseren.
Ik heb ook wel een goed geheugen, maar jij weet nog de debielste details over dingen die ik zeven jaar geleden op Fok gepost heb.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Had ik je al eens verteld, dat ik een zeer goed geheugen hebEentje waarvan mensen of bang van worden of zich zeer gevleid door voelen
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Hallo, ik was helaas op mijn werk dus heb niks kunnen zien![]()
Nu is alleen de dijk nog afgesloten en staan er een groepje agenten zicht te vervelen.
Je mag ook niet voor de GGD doorlopen, je moet achterlangs omlopen!
Ja dat mag nog net.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?
Het was wel stoffig in de hele binnenstad, had een smaak in mijn mond alsof ik aan het zagen was geweest ofzo.
Wazig. Ja, LHO's fiets zat helemaal onder het stof. Wij konden geen andere oorzaak bedenken dan die instorting. Alle fietsen daar zaten onder het stof.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat mag nog net.
LHO had het op Facebook ook al over witte stof op zijn fiets die op de Westblaak stond.
Mijn andere auto stond hier voor de deur maar is volgens mij redelijk schoon
Heb je dat niet net zo lang vragend herhaald tegen de agent tot hij zijn pepperspray wilde gaan pakken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef junkiexp het volgende:
Hallo, ik was helaas op mijn werk dus heb niks kunnen zien![]()
Nu is alleen de dijk nog afgesloten en staan er een groepje agenten zicht te vervelen.
Je mag ook niet voor de GGD doorlopen, je moet achterlangs omlopen!
Heb je toevallig maandag een dag vrij gehad?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kon je wel gewoon op een normale manier naar je huis toe?
Het was wel stoffig in de hele binnenstad, had een smaak in mijn mond alsof ik aan het zagen was geweest ofzo.
Qua werk doe ik bepaalde zaken voor zeer grote bedrijven waarbij een goed geheugen erg handig isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een goed geheugen, maar jij weet nog de debielste details over dingen die ik zeven jaar geleden op Fok gepost heb.Zou bijna denken dat je een dossier hebt aangelegd.
Je werkt niet stiekem bij de AIVD en dat dat uitkeringsgedoe een dekmantel is?
Ja, hoezo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je toevallig maandag een dag vrij gehad?
Alsof je dan niet al lang de USB-stick had gevonden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook wel een goed geheugen, maar jij weet nog de debielste details over dingen die ik zeven jaar geleden op Fok gepost heb.Zou bijna denken dat je een dossier hebt aangelegd.
Je werkt niet stiekem bij de AIVD en dat dat uitkeringsgedoe een dekmantel is?
Kennelijk ook nog eens een beetje ontspoord dan allemaal.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Isegrim het volgende:
Oh, geloof me, er gebeurt van alles.Er verdwijnen mensen (Remco vd Torre), er worden zwangere vrouwen in elkaar gemept, er gaan mensen om drie uur 's nachts verhuizen, er worden feestjes gevierd door twaalfjarigen die iedereen die komt klagen vertellen dat ze moeten 'opkankeren'.
Er gebeurt genoeg!
Klinkt als een buurt naar mijn hart, ik kom uit de trailertrash buurt van Scheveningenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, geloof me, er gebeurt van alles.Er verdwijnen mensen (Remco vd Torre), er worden zwangere vrouwen in elkaar gemept, er gaan mensen om drie uur 's nachts verhuizen, er worden feestjes gevierd door twaalfjarigen die iedereen die komt klagen vertellen dat ze moeten 'opkankeren'.
Er gebeurt genoeg!
Dat moet ook zo nu en dan gebeuren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb mezelf trouwens een dag vrij gegeven voor morgen
Dat is zeker te hopen ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik hoop dat Isegrim niet op de kat van Breuls dezelfde uitwerking heeft als op jouw Roosje. Dat we ineens een moordlustige kat hier in huis hebben die uithaalt naar alles wat beweegt
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:39 schreef Alicey het volgende:
Heerlijk geslapen, dromen-in-dromen-in-dromen waar mijn vader in voorkomt, er uit moeten om te plassen, slaapverlamming bij het wegdoezelen, katten die niet snappen dat onze tuin Ringo's territorium is en een Ringo die midden in de nacht gaat lopen janken (niet de eerste keer deze week).
Verder iedereen echter een goedemorgen!
Heb je het nu over jezelf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:12 schreef Toekito het volgende:
hoe kan je 16 uur na het instorten van een gebouw vlak bij je werk dat nog niet weten?
nee ik was keurig op tijd maar er zijn er hier sowieso al 3 te laat.quote:
Misschien. Ik weet niet hoe lekker jij geslapen hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef Isegrim het volgende:
Ah, jij hebt net zo lekker geslapen als ik!
Heel die post is een gejank van hier tot tokioquote:
Maar verder ben je wel helemaal goed wijs?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:44 schreef Stokstaart het volgende:
Heel die posts is een gejank van hier tot tokio
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar verder ben je wel helemaal goed wijs?
Helemaal niet gozertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stokstaart is de nieuwe Rubje?
maar de vraag is nu wel - wat wilde het kitten van je?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:21 schreef junkiexp het volgende:
Morguh trouwens.
Ik was in de woonkamer in slaap gevallen maar werd vanochtend om 0600 door het kitten gewerkt.
Doen we ook niet meer dus.
Normaal slapen we boven en daar kunnen de katten niet komen
Als je nou een lekker wijf was geweest hadden we medelijde kenne hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef Alicey het volgende:
Ik ga lekker nog meer janken. Kut geslapen en met iets heel ingewikkelds bezig en dan word ik ook nog zo'n beetje iedere 5 minuten gestoord.
Zo zie je maar weer dat goede smaak niet te koop is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:42 schreef Stokstaart het volgende:
Als je nou een lekker wijf was geweest hadden we medelijde kenne hebben
Nee klopt en houwe zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat goede smaak niet te koop is.
En wie de neuk is rubie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jep, Stokstaart is de nieuwe Rubje!
Alsof je de rest van de tijd niet gestoord bentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef Alicey het volgende:
Ik ga lekker nog meer janken. Kut geslapen en met iets heel ingewikkelds bezig en dan word ik ook nog zo'n beetje iedere 5 minuten gestoord.
Iemand die hier ook af en toe vriendelijke opmerkingen en zijn sociale tact (of het gebrek daar aan) komt demonstrerenquote:
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Iemand die hier ook af en toe vriendelijke opmerkingen en zijn sociale tact (of het gebrek daar aan) komt demonstreren
Eten en aandachtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
maar de vraag is nu wel - wat wilde het kitten van je?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje trollen en mensen zieke is niks mis mee
Komt idd aardig in de richtingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |