Ja, behangen, deels geschilderd. Muurschilderwerk maken we vandaag af.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:37 schreef Alicey het volgende:
Ziet er mooi uit! Maar volgens mij hebben jullie ook behangen in de tussentijd!
Ben benieuwd!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Isegrim het volgende:
Ja, behangen, deels geschilderd. Muurschilderwerk maken we vandaag af.
Brabants?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies!
Echt geen porum zo een messenset op magneetstrip in een open keuken.
Moeten jullie buiten klussen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben benieuwd!![]()
Wij vinden het nog te naar weer om te klussen.
Nee Nederlands, azijnzeiker.quote:
Volgens mij ben jij de azijnzeiker hierquote:
Zozoquote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de azijnzeiker hier![]()
En "zo een" hoor je met name onder de rivieren. "Zo een bak friet gehoald!", in plaats van "een bakje patat gehaald".
Dat vroeg ik me ook al af jaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Look who's talking.Wat kom je hier eigenlijk doen behalve kankeren?
ik vindt het gevaarlijk, nu je er zo snel bij kan!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af ja![]()
Laat mij gewoon lekker blij zijn met mijn slachtgereedschap aan de muur![]()
Gedraag je dus maarquote:Op zondag 16 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vindt het gevaarlijk, nu je er zo snel bij kan!
je loopt toch niet met je ogen dicht in die la te graaien?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daarnaast is een magneetstrip voor de messen wel zo praktisch. Zeker als ik straks het grote molenmesje heb, ga ik die niet in een besteklade leggen. Dan liggen mn vingers straks in diezelfde la
nee maar in een la is gewoon onhandig.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:21 schreef moomoo het volgende:
[..]
je loopt toch niet met je ogen dicht in die la te graaien?
heb je ook wat minder negatiefs. Wordt dat gezeik in dit topic sinds er een aantal "nieuwe" zijn spuugzat.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
Net ff bij die Karwei @ Rijnhaven geweest. Ook niet echt de moeite waard. Superklein allemaal.
Ik moest ook nog eens bijna 2 euro parkeergeld betalen en er stond file op de A20quote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je ook wat minder negatiefs. Wordt dat gezeik in dit topic sinds er een aantal "nieuwe" zijn spuugzat.
Toch niet bij de Karwei toch? Daar kan je gewoon gratis parkeren.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik moest ook nog eens bijna 2 euro parkeergeld betalen
Gestikt in een grindkorrel.quote:
stttttttttttquote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef Asgard het volgende:
[..]
Toch niet bij de Karwei toch? Daar kan je gewoon gratis parkeren.
iddquote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef Asgard het volgende:
[..]
Toch niet bij de Karwei toch? Daar kan je gewoon gratis parkeren.
Ik ben heel benieuwd!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Isegrim het volgende:
Schilderwerk is bijna helemaal klaar en erg mooi geworden.Morgen vrij en dus tijd om wat laatste puntjes op de i te zetten.
en waarom mag ik niet mee?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb al helemaal vakantiekriebels al duurt het nog 8,5 maanden![]()
waar ga je zoal heen in de United States of Americaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Je mag mee hoor.. Alleen begreep ik van Marjo dat het geld op wasMaar als jij nog een gevulde sok kan vinden met enkele briefjes van honderd euro be my guest
als ik jou was zou ik sowieso bij Ground Zero gaan loeren.quote:
mooie dag om daar vuurwerk af te stekenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen![]()
Ik ben daar zoals ik het nu in mijn hoofd heb zitten op 11-9-2011
Ik heb nog geen oordeel, moet nog wennen.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef Alicey het volgende:
Ik vind de nieuwe mobiele layout toch niet helemaal fijn.. tijden van posts ontbreken bijvoorbeeld in het overzicht.
Ik was er dit vorig jaar op 9/11. Net als Geert Wquote:Op zondag 16 januari 2011 22:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zal ik je eens wat vertellen![]()
Ik ben daar zoals ik het nu in mijn hoofd heb zitten op 11-9-2011
het is historische grond. Zei het eerder al in KSC vandaag op dat soort beroemde plekken wil ik best eens gaan loeren. Net als tsjernobyl en bij de muur in duitsland.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was er dit jaar op 9/11. Net als Geert W
Is verder niets te zien hoor op Ground Zero
Ik stond er op het dak, op "6-11", exact drie maanden voor de boel in elkaar donderdequote:Op zondag 16 januari 2011 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik was er dit vorig jaar op 9/11. Net als Geert W
Is verder niets te zien hoor op Ground Zero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |