Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan manipuleer je ze toch, kutwijfquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja halloIk moet beltegoed hebben want ik moet weten hoe laat ik mijn klant kan bezoeken in het ziekenhuis
en KPN werkt niet mee
damn.. verbaasd mij altijd hoeveel water er op de wereld is. Echt wie van jullie zit nu weer in limburg daar zijn eigen prive zwemfeest te geven. en is mij vergeten uit te nodigenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Bijna ja
[ afbeelding ]
Zo was het twee dagen geleden, inmiddels staat het nog hoger
Normaal loopt er halverwege het water een stuk land waar koetjes lopen, maar die staan binnen, want het land is niet meer zichtbaar
Wat isser?quote:
wie kan er nou boos op jou zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi.
Was er net een heel boze meneer, die komt binnenstormen, zegt: 'JA! Ik ben héél boos! Oh. Maar nou zie ik u (mij) en nu ben ik al minder boos'
Ja dat lukt dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan manipuleer je ze toch, kutwijf
sorry, maar zou langzaam weer moeten werken. Proxy hier is hersteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja halloIk moet beltegoed hebben want ik moet weten hoe laat ik mijn klant kan bezoeken in het ziekenhuis
en KPN werkt niet mee
Kusje eropquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
pijnnnnn
maar wel op kantoor inmiddels. Als enige![]()
Morgen blijf ik thuis
Jij ook kusje eropquote:
Natuurlijk wie is er nou boos als men jou ziet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi.
Was er net een heel boze meneer, die komt binnenstormen, zegt: 'JA! Ik ben héél boos! Oh. Maar nou zie ik u (mij) en nu ben ik al minder boos'
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef suikertaartje het volgende:
Stomme oude panden met balkenplafonds op kabouterhoogte![]()
* suikertaartje wrijft over haar hoofd...auw!
kusje op je hoofdquote:
kusje op je pijnnnnnquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
pijnnnnn
maar wel op kantoor inmiddels. Als enige![]()
Morgen blijf ik thuis
dat is limburg niet hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn.. verbaasd mij altijd hoeveel water er op de wereld is. Echt wie van jullie zit nu weer in limburg daar zijn eigen prive zwemfeest te geven. en is mij vergeten uit te nodigen
Ah, goodquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry, maar zou langzaam weer moeten werken. Proxy hier is hersteld
Schattepopje, dit is provincie Utrechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
damn.. verbaasd mij altijd hoeveel water er op de wereld is. Echt wie van jullie zit nu weer in limburg daar zijn eigen prive zwemfeest te geven. en is mij vergeten uit te nodigen
ja logisch, want:quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wie kan er nou boos op jou zijn
quote:KPN logo Spring naar content gedeelte
KPN Webmail
Sorry! Deze pagina is niet beschikbaar
Technische fout
Helaas, er is een technische fout opgetreden, probeer het later nog eens.
ja weet ik veelquote:
ik geef het opquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Schattepopje, dit is provincie Utrecht
Al kijk je wel naar Gelderland
Mijn ouders wonen in het zuidelijkste stukje van Wijk bij Duurstede, de rivier voor hun deur vormt de grens tussen Utrecht en Gelderlandquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja weet ik veel
[..]
ik geef het op![]()
nergens last vanquote:
Dat komt omdat jij lief bent. En mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi.
Kusje op je hoofdquote:
Tot straksquote:
* suikertaartje ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
* cablegunmaster voelt de liefde in dit topic
knuffelquote:
Nounounounouquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
* Stuart nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Ik moest wel heel hard lachen eigenlijk, maar ik hield me maar even in.
Want je weet, vogeltjes zonder bosjes om in te wonen zijn supersip, en dan moeten die gemene snoeimeneren echt niet nu al snoeien(daar was hij boos over)
ja, daar kan ik niet tegenopquote:
Maar ik was ook heel blij met jouw knuffel hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, daar kan ik niet tegenop
suikertaartje is natuurlijk veel liever dan ik
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Ik moest wel heel hard lachen eigenlijk, maar ik hield me maar even in.
Want je weet, vogeltjes zonder bosjes om in te wonen zijn supersip, en dan moeten die gemene snoeimeneren echt niet nu al snoeien(daar was hij boos over)
heftigquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:25 schreef Stuart het volgende:
Dit was toch wel een van de droevigste berichten die ik vanmorgen las
http://www.telegraaf.nl/b(...)roertje__.html?p=8,2
Ja, dan voel ik me weer slecht als ik over een futiliteit klaagquote:
Ik wil een moorkopquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, boodschappen zijn grotendeels binnen. Alleen zaterdagochtend even de taart ophalen.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:25 schreef Stuart het volgende:
Dit was toch wel een van de droevigste berichten die ik vanmorgen las
http://www.telegraaf.nl/b(...)roertje__.html?p=8,2
nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, daar kan ik niet tegenop
suikertaartje is natuurlijk veel liever dan ik
Kijk maar gewoon wat er bij Koblenz gebeurt bijvoorbeeld. Dat komt een dag of anderhalf later 1:1 naar Lobith toe. Overigens is het record bij Lobith uit feb 1995 dacht ik 17,16 m.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
Ai
Waterstanden vandaag: 1484
Morgen: 1460
Zaterdag: 1500
Zondag: 1550
Maandag: 1595
Bij 1560 gaat het bij mijn ouders de weg over, dus laat ze het in godsnaam bij het verkeerder eind hebben in Lobith![]()
Stiekem denk ik dat het inderdaad fout is, want zakken en dan hard stijgen gebeurt niet zo vaak....
*duimt*
Dat is wel best heel engquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
Ai
Bij 1560 gaat het bij mijn ouders de weg over, dus laat ze het in godsnaam bij het verkeerder eind hebben in Lobith![]()
Stiekem denk ik dat het inderdaad fout is, want zakken en dan hard stijgen gebeurt niet zo vaak....
*duimt*
*duimt met je mee*quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
Ai
*duimt*
hoe laat worden we verwacht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef DaMart het volgende:
Zo, boodschappen zijn grotendeels binnen. Alleen zaterdagochtend even de taart ophalen.
ik ben maandag bij je oudersquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:29 schreef Muck het volgende:
Ai
*duimt*
Daar kun je niet zover vooruit kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon wat er bij Koblenz gebeurt bijvoorbeeld. Dat komt een dag of anderhalf later 1:1 naar Lobith toe. Overigens is het record bij Lobith uit feb 1995 dacht ik 17,16 m.
Mjaquote:
Thanksquote:
Kun je het eens meemakenquote:
Omdat ik nog geen ervaring in de telefonische verkoop heb. Ze gaat opzoek voor een klantenservice functie.quote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen ervaring in de telefonische verkoop heb. Ze gaat opzoek voor een klantenservice functie.
Hebben ze bij Toek niet nog iets leuks voor je misschien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Omdat ik nog geen ervaring in de telefonische verkoop heb. Ze gaat opzoek voor een klantenservice functie.
Dat gelul iedere keer. Zo doe je nooit ervaring op ook natuurlijk. Had hun eerste aangenomen medewerker wel ervaring of zo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoegquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze bij Toek niet nog iets leuks voor je misschien?
tuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gelul iedere keer. Zo doe je nooit ervaring op ook natuurlijk. Had hun eerste aangenomen medewerker wel ervaring of zo?
Oplichters.
Ja, ik vind het ook een kutexcuus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gelul iedere keer. Zo doe je nooit ervaring op ook natuurlijk. Had hun eerste aangenomen medewerker wel ervaring of zo?
Oplichters.
Ja iedereen wil gewoon mensen met 2 afgeronde universitaire opleidingen, niet ouder dan 21, en met minstens 7 jaar relevante werkervaring.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
toen ik begon met werken had ik ook gelijk 5 jaar ervaring![]()
vooral niet investeren in je medewerkers
absoluut genoeg. Myr je moeten even naar randstad.nl en dan callflexquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze bij Toek niet nog iets leuks voor je misschien?
En dat voor 1100 euro netto per maandquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iedereen wil gewoon mensen met 2 afgeronde universitaire opleidingen, niet ouder dan 21, en met minstens 7 jaar relevante werkervaring.
Wel onderaan beginnen natuurlijk
liever niet. Ligt mijn zwembroek nog daar?quote:
Meneer GFquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
en de wiki is ook meteen gedaan
kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat voor 1100 gulden netto per maand
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
liever niet. Ligt mijn zwembroek nog daar?
Misschien moet je een beetje gemotiveerd overkomen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
Nouja, ik kan het wel begrijpen in sommige gevallen als ze ervaring vragen. Maar volgens mij was dit gewoon iets waar je binnen een paar dagen helemaal gewend bent en het net zou goed zou kunnen als de rest. Het is geen hoge wiskunde ofzo.
vingertjequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
en de wiki is ook meteen gedaan
gierquote:
barbapapaquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Mijn nieuwe haakproject, voor als mijn deken klaar is (of ik even zin heb in wat anders)
[ afbeelding ]
Ze willen me nogsteeds binnen het bedrijf, alleen niet op deze functie, dus ik denk niet dat ik dat fout deed. Maarja, ik blijf niet wachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je een beetje gemotiveerd overkomen?
hee, daar heb ik vroeger ook nog voor gewerktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
absoluut genoeg. Myr je moeten even naar randstad.nl en dan callflex
stuartquote:
Will do, tnx.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
absoluut genoeg. Myr je moeten even naar randstad.nl en dan callflex
voor Toek en Muck huis?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Mijn nieuwe haakproject, voor als mijn deken klaar is (of ik even zin heb in wat anders)
[ afbeelding ]
No way barbapappa'squote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
wij springen om collega's voor div. diensten bij KPN you know/quote:
wokquote:
Op welke functie wel dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze willen me nogsteeds binnen het bedrijf, alleen niet op deze functie, dus ik denk niet dat ik dat fout deed. Maarja, ik blijf niet wachten.
Jaquote:
Ik in Arnhem ook, maar op die vestiging was het een enorme puinhoopquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, daar heb ik vroeger ook nog voor gewerkt
smakelijkquote:
giertjequote:
Hier in Zwolle was dat niet anders hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik in Arnhem ook, maar op die vestiging was het een enorme puinhoop
NOG een kutsmoes dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klantenservice, alleen daar hebben ze nu dus geen vacatures voor.
En lekker makkelijk, want het zijn allemaal blobsquote:
Twee contracten gekregen, omdat mijn naam verkeerd gespeld was op de eerste, dus ik stond ook twee keer in het systeem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier in Zwolle was dat niet anders hoor
Ik was helemaal vergeten dat jij de haak Koningin bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
En lekker makkelijk, want het zijn allemaal blobs
Behalve Barbalala dan, maar dat komt wel goed
Hoi Marquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi vanaf mijn werkhoe is het hier?
marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
hihiquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat jij de haak Koningin bent![]()
Luiquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Twee contracten gekregen, omdat mijn naam verkeerd gespeld was op de eerste, dus ik stond ook twee keer in het systeem.
Uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik nog op kwam dagen volgens hun, maar ze registreerden het alleen onder de verkeerde achternaam
Uitbetalen ging ook verre van vlekkeloos bij ze
Hoi knuffeltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slecht he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
enneh..welke uitbetaling?
Ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
Bij de randstad staan 3 functies van KPN, eentje in de verkoop, moet je goed engels kunnen. Eentje heb je een ICT diploma nodig en bij de andere 1 jaar ervaring.
Spreek je geen Engelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
Bij de randstad staan 3 functies van KPN, eentje in de verkoop, moet je goed engels kunnen. Eentje heb je een ICT diploma nodig en bij de andere 1 jaar ervaring.
Ja, zeker in zo'n grote stad zou je dan helemaal chaos verwachtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:05 schreef Muck het volgende:
Slecht he?
Ik ben altijd heel verbaasd dat het bij TJ zo goed gaat
Ze zitten zelfs inpandig bij KPNquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeker in zo'n grote stad zou je dan helemaal chaos verwachten
Ja, er staat geen vloeiend en volgens mij ligt die lat niet zo hoog in Nederland hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zou nooit durven beweren dat het "goed" is. Achja, ik probeer het gewoon.
Succesquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:07 schreef Muck het volgende:
Nu weer even verder met gipsplaten sjouwen![]()
sjouwzequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:07 schreef Muck het volgende:
Hmm true, Ik schrijf ze wel gewoon even.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, er staat geen vloeiend en volgens mij ligt die lat niet zo hoog in Nederland hoor
kentekenquote:
Hoi Stu!quote:
Hai GFquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marijke![]()
rustig zijn gangetje
Hai lief meisjequote:
sjouw ze muckquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:07 schreef Muck het volgende:
laters friemelquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef friemelaar het volgende:
ben weer ff pleitte (in the rebound)
Laterssss
Wat goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Stu!![]()
Ik heb een regenpak
Laterquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:10 schreef friemelaar het volgende:
ben weer ff pleitte (in the rebound)
Laterssss
Succes Muck!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:07 schreef Muck het volgende:
quote:
Goed van die pomp hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nee, die gaan we in februari shoppen toch?
Ja, was wel 7 euroquote:
quote:
Goede deal en je hebt gelijk ook dat je die handpomp hebt terug gebrachtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was wel 7 euroDus de handpomp heb ik teruggebracht
![]()
En we gaan dus shoppen?![]()
wat voor een pomp heb je gekocht marijke?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, was wel 7 euroDus de handpomp heb ik teruggebracht
![]()
En we gaan dus shoppen?![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een pomp heb je gekocht marijke?
waaromquote:
Nou, ik moest denken aan een pomp in combinatie met jouw clubquote:
whehehequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik moest denken aan een pomp in combinatie met jouw club
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede deal en je hebt gelijk ook dat je die handpomp hebt terug gebracht
Ehm, nee![]()
Een vacuumpompquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat voor een pomp heb je gekocht marijke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Een vacuumpompMarijke heeft een vacbedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een vacuumpompzo'n ding heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
maar die was een stuk duurder
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
Het is pompen of verzuipenblazen
Liebchenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
smakelijk trevquote:
eetsmakelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
Dat eten komt wel goed
Hoe is hier dan?
rustigquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:26 schreef Trevland het volgende:
Dat eten komt wel goed
Hoe is hier dan?
vergaderen met broodjes erbijquote:
daar is het wel de tijd voor eigenlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vergaderen met broodjes erbij
dan ging ik nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar is het wel de tijd voor eigenlijk![]()
maar niet dus
Daar ben ik het mee eens maar kernavalquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb dit lied liever dan veel andere carnaval liedjes.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hij heeft ook een hoop mooie liedjes.
Kernaval is ook niet tof Kernafval al helemaal nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens maar kernaval
in het donker merk je het anders welquote:
Kernafval gloeit nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het donker merk je het anders wel
Hoezo, geeft bijde lichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nietquote:
?? Error: 500 internal error Server does not compute?quote:
quote:
Wat had je dan? 1 cracker ofzo?quote:
bijna is niet helemaalquote:
ik ben nog kruimeltjes van mijn tanden aan het likkenquote:
ah dat is weer beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze trevquote:
Ik vind jou zo grappigquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah dat is weer beter. maar ja als het een mooie meid is dan tjah. Zal ik toch moeten afslaan, niet zomaar met een wildvreemde in bed. Ik heb denk ik wel een voorkeur.
Niet omdat ze een meid is, maar op wat voor type meisjes ik val. Ja ik ben soms eenmaal kritisch.
je bent een dief van je eigen lulquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah dat is weer beter. maar ja als het een mooie meid is dan tjah. Zal ik toch moeten afslaan, niet zomaar met een wildvreemde in bed. Ik heb denk ik wel een voorkeur.
Niet omdat ze een meid is, maar op wat voor type meisjes ik val. Ja ik ben soms eenmaal kritisch.
om kernafval in bed te hebben hmm... erotisch![]()
hoezo? Ik zou d'r toch neuken en uit bed gooien maar , dat zeg ik er even niet bijquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent een dief van je eigen lul
dat was te verwachtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef Stuart het volgende:
Blauwe regenpak is van de site gehaald
Rood nog maar verkrijgbaar in 2 van de 6 maten
En een kopje theequote:
Ik had eigenlijk gedacht dat zoiets gewoon altijd te koop zou zijnquote:
Ik moet ook nog lunchen en nog spag bol makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En een kopje thee![]()
En voor straks nog een banaan
Ik snapte helemaal niets van je post hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? Ik zou d'r toch neuken en uit bed gooien maar , dat zeg ik er even niet bij
[..]
.
in de winkelquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat zoiets gewoon altijd te koop zou zijn
wat maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet ook nog lunchen en nog spag bol maken
Maar in de webwinkel is het niet meerquote:
euhm... komt omdat ik stiekempjes een crush heb.. daaromquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snapte helemaal niets van je post hoor
daarom snap ik niets van jouw post?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
euhm... komt omdat ik stiekempjes een crush heb.. daarom.
Op een heel lief verlegen meisjes op koor.![]()
Spreek heel vaak met haar.
Goed hequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom snap ik niets van jouw post?
Oh, DAAAAAROMquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed he?
Mijn logica is onfeilbaar.
want ik post iets omdat ik niet weet hoet ik moet reageren, omdat ik eigenlijk verliefd ben op haar. maar ze weet het al en meisjes zijn zooo lief en stiekem heel erg geil maar dat is onbeleefd om te zeggen en daarom reageer ik vaag op het geen wat gezegd word. want stiekem wil ik haar veel liever dan een of ander random meisje in bed. en daarom kom ik vaag over.
Vastelaovendquote:
Dan mag ik nu wel opschieten he?quote:
Ach, we eten vanavond pas dus neem een vlucht een je bent hier op tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan mag ik nu wel opschieten he?
Ja, maar het vliegveld is niet hiernaastquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, we eten vanavond pas dus neem een vlucht een je bent hier op tijd
En dan ga je een liedje voor haar zingen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vanavond zie ik haar weer![]()
We zitten samen op hetzelfde koorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
En dan ga je een liedje voor haar zingen?
Zit jij op een koor?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
We zitten samen op hetzelfde koor
Neem een helicopter naar het vliegveldquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het vliegveld is niet hiernaast
Jaquote:
Waarom denk je dat ik het zei?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
We zitten samen op hetzelfde koor
Ehm.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een helicopter naar het vliegveld
Wist ik heul nietquote:
Zaterdag ga ik even kijken hoe het ervoor staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Waarom denk je dat ik het zei?
als je er dan nog kunt komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
Zaterdag ga ik even kijken hoe het ervoor staat
Nu eerst een fotootje van de lambrisering uploaden
Zet maar op mijn rekening hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm.
Daar heb ik denk ik net niet genoeg geld voor
dan heb je toch zelf wel een prive helicopterquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zet maar op mijn rekening hoor
Ik heet Adam Curry
Ja maar die staat al in Londenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je toch zelf wel een prive helicopter
muckquote:
laat je die nou toch naar ST vliegenquote:
ik ookquote:
Dat zou ik wel willen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat je die nou toch naar ST vliegen
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je er dan nog kunt komen![]()
jajajaaa, lambrisering
tot het volgende topicquote:
Nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zet maar op mijn rekening hoor
Ik heet Adam Curry
Jeujquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed
Tis wel een telefoonfotootje
[ afbeelding ]
Nee je hebt gelijk, Adam zou mijn opa kunnen zijn geweestquote:
Ik mms'te TJ om te vragen wat hij ervan vindt, krijg ik als antwoord: "lichtblauw"quote:
Hij probeerde iets neutraals te vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
krijg ik als antwoord: "lichtblauw"
Mánnen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mms'te TJ om te vragen wat hij ervan vindt, krijg ik als antwoord: "lichtblauw"
Mánnen
Jij hebt nog veel te leren, jongemanquote:
Dat betekent dat hij het wel goed vindquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mms'te TJ om te vragen wat hij ervan vindt, krijg ik als antwoord: "lichtblauw"
Mánnen
* Toekito neemt die kan mee naar het overlegquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet een kan met vers geperste sinaasappelsap in de KSC neer....
Tot laterquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito neemt die kan mee naar het overlegik ben ff naar overleg!
Waarom moet je meteen alles mee nemen... laat ook eens wat voor een ander overquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito neemt die kan mee naar het overlegik ben ff naar overleg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |