Dan mag ik nu wel opschieten he?quote:
Ach, we eten vanavond pas dus neem een vlucht een je bent hier op tijdquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan mag ik nu wel opschieten he?
Ja, maar het vliegveld is niet hiernaastquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, we eten vanavond pas dus neem een vlucht een je bent hier op tijd
En dan ga je een liedje voor haar zingen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Vanavond zie ik haar weer![]()
We zitten samen op hetzelfde koorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
En dan ga je een liedje voor haar zingen?
Zit jij op een koor?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
We zitten samen op hetzelfde koor
Neem een helicopter naar het vliegveldquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het vliegveld is niet hiernaast
Jaquote:
Waarom denk je dat ik het zei?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
We zitten samen op hetzelfde koor
Ehm.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Neem een helicopter naar het vliegveld
Wist ik heul nietquote:
Zaterdag ga ik even kijken hoe het ervoor staatquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Waarom denk je dat ik het zei?
als je er dan nog kunt komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:58 schreef Muck het volgende:
Zaterdag ga ik even kijken hoe het ervoor staat
Nu eerst een fotootje van de lambrisering uploaden
Zet maar op mijn rekening hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ehm.
Daar heb ik denk ik net niet genoeg geld voor
dan heb je toch zelf wel een prive helicopterquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zet maar op mijn rekening hoor
Ik heet Adam Curry
Ja maar die staat al in Londenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heb je toch zelf wel een prive helicopter
muckquote:
laat je die nou toch naar ST vliegenquote:
ik ookquote:
Dat zou ik wel willen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat je die nou toch naar ST vliegen
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als je er dan nog kunt komen![]()
jajajaaa, lambrisering
tot het volgende topicquote:
Nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zet maar op mijn rekening hoor
Ik heet Adam Curry
Jeujquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt wel goed
Tis wel een telefoonfotootje
[ afbeelding ]
Nee je hebt gelijk, Adam zou mijn opa kunnen zijn geweestquote:
Ik mms'te TJ om te vragen wat hij ervan vindt, krijg ik als antwoord: "lichtblauw"quote:
Hij probeerde iets neutraals te vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
krijg ik als antwoord: "lichtblauw"
Mánnen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mms'te TJ om te vragen wat hij ervan vindt, krijg ik als antwoord: "lichtblauw"
Mánnen
Jij hebt nog veel te leren, jongemanquote:
Dat betekent dat hij het wel goed vindquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mms'te TJ om te vragen wat hij ervan vindt, krijg ik als antwoord: "lichtblauw"
Mánnen
* Toekito neemt die kan mee naar het overlegquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zet een kan met vers geperste sinaasappelsap in de KSC neer....
Tot laterquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito neemt die kan mee naar het overlegik ben ff naar overleg!
Waarom moet je meteen alles mee nemen... laat ook eens wat voor een ander overquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito neemt die kan mee naar het overlegik ben ff naar overleg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |