Kernaval is ook niet tof Kernafval al helemaal nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens maar kernaval
in het donker merk je het anders welquote:
Kernafval gloeit nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het donker merk je het anders wel
Hoezo, geeft bijde lichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nietquote:
?? Error: 500 internal error Server does not compute?quote:
quote:
Wat had je dan? 1 cracker ofzo?quote:
bijna is niet helemaalquote:
ik ben nog kruimeltjes van mijn tanden aan het likkenquote:
ah dat is weer beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
werk ze trevquote:
Ik vind jou zo grappigquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah dat is weer beter. maar ja als het een mooie meid is dan tjah. Zal ik toch moeten afslaan, niet zomaar met een wildvreemde in bed. Ik heb denk ik wel een voorkeur.
Niet omdat ze een meid is, maar op wat voor type meisjes ik val. Ja ik ben soms eenmaal kritisch.
je bent een dief van je eigen lulquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah dat is weer beter. maar ja als het een mooie meid is dan tjah. Zal ik toch moeten afslaan, niet zomaar met een wildvreemde in bed. Ik heb denk ik wel een voorkeur.
Niet omdat ze een meid is, maar op wat voor type meisjes ik val. Ja ik ben soms eenmaal kritisch.
om kernafval in bed te hebben hmm... erotisch![]()
hoezo? Ik zou d'r toch neuken en uit bed gooien maar , dat zeg ik er even niet bijquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent een dief van je eigen lul
dat was te verwachtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:44 schreef Stuart het volgende:
Blauwe regenpak is van de site gehaald
Rood nog maar verkrijgbaar in 2 van de 6 maten
En een kopje theequote:
Ik had eigenlijk gedacht dat zoiets gewoon altijd te koop zou zijnquote:
Ik moet ook nog lunchen en nog spag bol makenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En een kopje thee![]()
En voor straks nog een banaan
Ik snapte helemaal niets van je post hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoezo? Ik zou d'r toch neuken en uit bed gooien maar , dat zeg ik er even niet bij
[..]
.
in de winkelquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gedacht dat zoiets gewoon altijd te koop zou zijn
wat maken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet ook nog lunchen en nog spag bol maken
Maar in de webwinkel is het niet meerquote:
euhm... komt omdat ik stiekempjes een crush heb.. daaromquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
Ik snapte helemaal niets van je post hoor
daarom snap ik niets van jouw post?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
euhm... komt omdat ik stiekempjes een crush heb.. daarom.
Op een heel lief verlegen meisjes op koor.![]()
Spreek heel vaak met haar.
Goed hequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom snap ik niets van jouw post?
Oh, DAAAAAROMquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Goed he?
Mijn logica is onfeilbaar.
want ik post iets omdat ik niet weet hoet ik moet reageren, omdat ik eigenlijk verliefd ben op haar. maar ze weet het al en meisjes zijn zooo lief en stiekem heel erg geil maar dat is onbeleefd om te zeggen en daarom reageer ik vaag op het geen wat gezegd word. want stiekem wil ik haar veel liever dan een of ander random meisje in bed. en daarom kom ik vaag over.
Vastelaovendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |