Daar kun je niet zover vooruit kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar gewoon wat er bij Koblenz gebeurt bijvoorbeeld. Dat komt een dag of anderhalf later 1:1 naar Lobith toe. Overigens is het record bij Lobith uit feb 1995 dacht ik 17,16 m.
Mjaquote:
Thanksquote:
Kun je het eens meemakenquote:
Omdat ik nog geen ervaring in de telefonische verkoop heb. Ze gaat opzoek voor een klantenservice functie.quote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen ervaring in de telefonische verkoop heb. Ze gaat opzoek voor een klantenservice functie.
Hebben ze bij Toek niet nog iets leuks voor je misschien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
Omdat ik nog geen ervaring in de telefonische verkoop heb. Ze gaat opzoek voor een klantenservice functie.
Dat gelul iedere keer. Zo doe je nooit ervaring op ook natuurlijk. Had hun eerste aangenomen medewerker wel ervaring of zo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoegquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze bij Toek niet nog iets leuks voor je misschien?
tuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gelul iedere keer. Zo doe je nooit ervaring op ook natuurlijk. Had hun eerste aangenomen medewerker wel ervaring of zo?
Oplichters.
Ja, ik vind het ook een kutexcuus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gelul iedere keer. Zo doe je nooit ervaring op ook natuurlijk. Had hun eerste aangenomen medewerker wel ervaring of zo?
Oplichters.
Ja iedereen wil gewoon mensen met 2 afgeronde universitaire opleidingen, niet ouder dan 21, en met minstens 7 jaar relevante werkervaring.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
toen ik begon met werken had ik ook gelijk 5 jaar ervaring![]()
vooral niet investeren in je medewerkers
absoluut genoeg. Myr je moeten even naar randstad.nl en dan callflexquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben ze bij Toek niet nog iets leuks voor je misschien?
En dat voor 1100 euro netto per maandquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja iedereen wil gewoon mensen met 2 afgeronde universitaire opleidingen, niet ouder dan 21, en met minstens 7 jaar relevante werkervaring.
Wel onderaan beginnen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |