liever niet. Ligt mijn zwembroek nog daar?quote:
Meneer GFquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
en de wiki is ook meteen gedaan
kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
En dat voor 1100 gulden netto per maand
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
liever niet. Ligt mijn zwembroek nog daar?
Misschien moet je een beetje gemotiveerd overkomen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
Nouja, ik kan het wel begrijpen in sommige gevallen als ze ervaring vragen. Maar volgens mij was dit gewoon iets waar je binnen een paar dagen helemaal gewend bent en het net zou goed zou kunnen als de rest. Het is geen hoge wiskunde ofzo.
vingertjequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
en de wiki is ook meteen gedaan
gierquote:
barbapapaquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Mijn nieuwe haakproject, voor als mijn deken klaar is (of ik even zin heb in wat anders)
[ afbeelding ]
Ze willen me nogsteeds binnen het bedrijf, alleen niet op deze functie, dus ik denk niet dat ik dat fout deed. Maarja, ik blijf niet wachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je een beetje gemotiveerd overkomen?
hee, daar heb ik vroeger ook nog voor gewerktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
absoluut genoeg. Myr je moeten even naar randstad.nl en dan callflex
stuartquote:
Will do, tnx.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
absoluut genoeg. Myr je moeten even naar randstad.nl en dan callflex
voor Toek en Muck huis?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
Mijn nieuwe haakproject, voor als mijn deken klaar is (of ik even zin heb in wat anders)
[ afbeelding ]
No way barbapappa'squote:Op donderdag 13 januari 2011 11:54 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
wij springen om collega's voor div. diensten bij KPN you know/quote:
wokquote:
Op welke functie wel dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze willen me nogsteeds binnen het bedrijf, alleen niet op deze functie, dus ik denk niet dat ik dat fout deed. Maarja, ik blijf niet wachten.
Jaquote:
Ik in Arnhem ook, maar op die vestiging was het een enorme puinhoopquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hee, daar heb ik vroeger ook nog voor gewerkt
smakelijkquote:
giertjequote:
Hier in Zwolle was dat niet anders hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ik in Arnhem ook, maar op die vestiging was het een enorme puinhoop
NOG een kutsmoes dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klantenservice, alleen daar hebben ze nu dus geen vacatures voor.
En lekker makkelijk, want het zijn allemaal blobsquote:
Twee contracten gekregen, omdat mijn naam verkeerd gespeld was op de eerste, dus ik stond ook twee keer in het systeem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier in Zwolle was dat niet anders hoor
Ik was helemaal vergeten dat jij de haak Koningin bentquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:59 schreef Muck het volgende:
[..]
En lekker makkelijk, want het zijn allemaal blobs
Behalve Barbalala dan, maar dat komt wel goed
Hoi Marquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi vanaf mijn werkhoe is het hier?
marijkequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
hihiquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten dat jij de haak Koningin bent![]()
Luiquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Twee contracten gekregen, omdat mijn naam verkeerd gespeld was op de eerste, dus ik stond ook twee keer in het systeem.
Uiteindelijk ben ik ontslagen omdat ik nog op kwam dagen volgens hun, maar ze registreerden het alleen onder de verkeerde achternaam
Uitbetalen ging ook verre van vlekkeloos bij ze
Hoi knuffeltjequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slecht he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
enneh..welke uitbetaling?
Ohquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
Bij de randstad staan 3 functies van KPN, eentje in de verkoop, moet je goed engels kunnen. Eentje heb je een ICT diploma nodig en bij de andere 1 jaar ervaring.
Spreek je geen Engelsquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:03 schreef Myraela het volgende:
Bij de randstad staan 3 functies van KPN, eentje in de verkoop, moet je goed engels kunnen. Eentje heb je een ICT diploma nodig en bij de andere 1 jaar ervaring.
Ja, zeker in zo'n grote stad zou je dan helemaal chaos verwachtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:05 schreef Muck het volgende:
Slecht he?
Ik ben altijd heel verbaasd dat het bij TJ zo goed gaat
Ze zitten zelfs inpandig bij KPNquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeker in zo'n grote stad zou je dan helemaal chaos verwachten
Ja, er staat geen vloeiend en volgens mij ligt die lat niet zo hoog in Nederland hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zou nooit durven beweren dat het "goed" is. Achja, ik probeer het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |