Hij welquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lucky basterd zit nu lekker in de zon...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
wees blij in nederland hebben we ... regen![]()
Ja, en de maas staat al zo achterlijk hoogquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef cablegunmaster het volgende:
wees blij in nederland hebben we ... regen![]()
Koffie kweken aan luchtballonetjes een hele samenleving aan luchtballonetjes en mag jeje buurman niet dan zweef je ergens anders heenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en de maas staat al zo achterlijk hoog... Nog ff en we moeten naar de supermarkt zwemmen. En de koffie opduiken van de bodem
...
dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en de maas staat al zo achterlijk hoog... Nog ff en we moeten naar de supermarkt zwemmen. En de koffie opduiken van de bodem
...
storing schat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Is er iemand hier die de website van kpn kan bereiken?
http://www.downforeveryoneorjustme.com/kpn.comquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Is er iemand hier die de website van kpn kan bereiken?
hé niet mijn baas aanvalluh, verrekte mongolquote:
is je water dan zo ver gestegen? al last van je huis ? of hoe moet ik dit zienquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan trouwens zwemmen in de achtertuin
mijn pa is klant bij KPNquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé niet mijn baas aanvalluh, verrekte mongol
Hoe denk je dat het er bij mijn ouders uitzietquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:58 schreef MPG het volgende:
[..]
...
Tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:02 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan trouwens zwemmen in de achtertuin
zo?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het er bij mijn ouders uitziet
Bijna jaquote:
Was het ook vooral de balletjesquote:
Ja halloquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
hé niet mijn baas aanvalluh, verrekte mongol
Forum Opties | |