Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Liebchenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de trein![]()
Hoe is het hier?
olaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de trein![]()
Hoe is het hier?
Hai liebchenquote:
Gewoon omdat het zo snel gingquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai LLWaarom was het vorige topic een spamtopic?
Tot in deel 2540 DMquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef DaMart het volgende:
Even drinken pakken, dus tot in het volgende deel.
Oh, no reason at all dusquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai liebchen
Wel gezellig hoor
quote:
heyyy je was tochquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
VERD****** wéér te laat.. DaMart open nou eens een topic op tijd![]()
En sluit de mijne maar wéér..
ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had je ook berichtje teruggestuurd
Leer blind typen manquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd![]()
tegen de tijd dat ik klaar ben met typen zitten we een paginatopic verder
je moet er alleen maar 1 openen als je de lapo hebtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Whiskquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lamme big is het ook hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
DAt weet ik, maar als DaMart het tot 2x toe niet doet word ik een beetje (Kuch!) ongeduldig op een gegeven momentquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er alleen maar 1 openen als je de lapo hebt
dat dus, met 3 vingers gaat niet zo snel he GFquote:
Hoe vaak ga je dat nog vragen joh?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo.
Had je bijdeweg nog een beetje nagedacht over mijn PM?
Waarom is deze dan geopend door MZ???quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet er alleen maar 1 openen als je de lapo hebt
Post 301 is heiligquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Waarom is deze dan geopend door MZ???
leg uit?quote:
Tot ik een antwoord heb, wellicht?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog vragen joh?
Degene met postnummer 301 (is 300e bericht) opent het volgende deelquote:
Hij is dichtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, boejje. Normaal maakt de 301poster meteen een nieuwe aan. Soms falen ze en dan doet iemand anders het.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee, bij dat getal sluit het topic automatisch alleen DM gaat er bijna altijd doorheenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hoezo priem getal ofzo??
Post 301. Das het automatische slotje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat FP uitschot heeft die rechten nergens bij nodig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is dicht.
Maar normaal gesproken is post 301 in een topic (dat is de 300e reactie) de laatste post, daarna sluit het topic automatisch. Wie die laatste post (lapo) heeft, opent het volgende deel. Alleen hebben sommige crewleden, waaronder moderators en managers van de frontpage, wat andere rechten en kunnen doorposten als een topic eigenlijk dicht is... en dat gaat wel eens mis. Dat noemen we ook wel Mucken.
DM was toch 301?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, bij dat getal sluit het topic automatisch alleen DM gaat er bijna altijd doorheen
Ja dat is waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, boejje. Normaal maakt de 301poster meteen een nieuwe aan. Soms falen ze en dan doet iemand anders het.
ah ik vat um alquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Post 301. Das het automatische slotje.
Dat er dan nog gekleurd schorem (mijzelf incluis) door kan posten is hun probleem.
Owk, ok.. Wel frappant dat je dat vanavond twéé keer overkomt..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is dicht.
Maar normaal gesproken is post 301 in een topic (dat is de 300e reactie) de laatste post, daarna sluit het topic automatisch. Wie die laatste post (lapo) heeft, opent het volgende deel. Alleen hebben sommige crewleden, waaronder moderators en managers van de frontpage, wat andere rechten en kunnen doorposten als een topic eigenlijk dicht is... en dat gaat wel eens mis. Dat noemen we ook wel Mucken.
Wel vaker hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owk, ok.. Wel frappant dat je dat vanavond twéé keer overkomt..
Er zijn dagen dat het vaker gebeurt Ķ-)quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owk, ok.. Wel frappant dat je dat vanavond twéé keer overkomt..
Ach zo, ze moeten zelf nog aan de nieuwe layout wennenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, boejje. Normaal maakt de 301poster meteen een nieuwe aan. Soms falen ze en dan doet iemand anders het.
aha da mart is de muckertquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, bij dat getal sluit het topic automatisch alleen DM gaat er bijna altijd doorheen
Ja, maar kom er op terug, okee? Nu is niet het moment...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo.
Had je bijdeweg nog een beetje nagedacht over mijn PM?
Doe het dan NIET.. Schept verwarring alomquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel vaker hoor
Is ook wel lastig te timen als je er toch doorheen kunt
Vooral onder de (ex)blondjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het dan NIET.. Schept verwarring alom
Wat weet jij daar nou vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat FP uitschot heeft die rechten nergens bij nodig.
Niks lastigs aan. op 295 is het gewoon Hold your Horses. Iedereen kan dat zien, ook in de mobiele layoutquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel vaker hoor
Is ook wel lastig te timen als je er toch doorheen kunt
Maar hij kan dat niet altijd weten. Soms is het verschil maar een paar seconden tussen zijn post en die van poster 301quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het dan NIET.. Schept verwarring alom
Omdat ik de Lapo had misschien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja, we zijn er nu uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik de Lapo had misschien?
Hahahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks lastigs aan. op 295 is het gewoon Hold your Horses. Iedereen kan dat zien, ook in de mobiele layout
Juist.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks lastigs aan. op 295 is het gewoon Hold your Horses. Iedereen kan dat zien, ook in de mobiele layout
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles. Er is geen enkele reden denkbaar waarom FP-crew op het forum iets meer zou moeten kunnen dan ordinary mortals. Iets wat niet in het volgende topic in dezelfde reeks zou kunnen.quote:
Zie je die webcam niet?quote:
Uhm nee, in de mobiele layout is geen postnummer te zien... en die update niet automatisch, dus dan is het nog makkelijker door het slotje heen posten als je geen idee hebt hoe vol het topic al zitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral veel door de regen gefietstquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sjongejonge, zo ingewikkeld is het echt niet![]()
Iemand nog leuke dingen gedaan vandaag?
Natuurlijk. Take your timequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar kom er op terug, okee? Nu is niet het moment...
ja is was wel duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik de Lapo had misschien?
Hey Bosquote:
Het regende hierquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
maar weer eens naar de groeves geweestquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
In de mobiele layout krijg je JUIST een aparte waarschuwing vanaf 290 geloof ik alquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uhm nee, in de mobiele layout is geen postnummer te zien... en die update niet automatisch, dus dan is het nog makkelijker door het slotje heen posten als je geen idee hebt hoe vol het topic al zit.
Yup, net gebowldquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bij 'mwa' denk ik aan het geluid van zoenenquote:
Die kreeg ik destijds nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de mobiele layout krijg je JUIST een aparte waarschuwing vanaf 290 geloof ik al
volgend jaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer weer eens een vrijdag de 13e?
Mmmmmmmmmquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij 'mwa' denk ik aan het geluid van zoenen![]()
Hou je bek Stu-pidquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet 'de FP-crew' hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles. Er is geen enkele reden denkbaar waarom FP-crew op het forum iets meer zou moeten kunnen dan ordinary mortals. Iets wat niet in het volgende topic in dezelfde reeks zou kunnen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
TUURLIJK heb ik je gemist.. Fijn dat je er weer bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ll![]()
[..]
Hey Stu
[..]
Hey Wish![]()
Hier, heb je mij gemist?
Blijf van me afquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
Gaan we weer kusjes geven??
MMMmmmmmmmmm
smakkussenquote:
Dat is een warm welkomquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TUURLIJK heb ik je gemist.. Fijn dat je er weer bent
Die van mij zijn alleen voor de damesquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
MMMmmmmmmmmm
heh bah, heb je je wel geschoren?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Koen66 het volgende:
MMMmmmmmmmmm
Krijg nou wat, dat is ook nieuw dan, want dat is voor het eerst dat ik het ziequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de mobiele layout krijg je JUIST een aparte waarschuwing vanaf 290 geloof ik al
SUKKELTJE!! NIET 3 kusjes op de wang...quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
smakkussen
die geeft mn kleine altijd
die op de mond hoor je anders minderquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SUKKELTJE!! NIET 3 kusjes op de wang...
Je moest eens weten waar die kusjes werden gegevenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik geef ze wel op de goede plek maar misschien blijft het dan bij 1tjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ok..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar die kusjes werden gegeven![]()
quote:Gaan we weer kusjes geven??
MMMmmmmmmmmmvoor de meissies
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
oke, ik was weer niet duidelijk in m'n post....
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar die kusjes werden gegeven![]()
Een lange hoop ik??? Toch?? Nou??quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef ze wel op de goede plek maar misschien blijft het dan bij 1tje
quote:
Nou dan. Dan heb ik toch gewoon gelijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet 'de FP-crew' he. Ik heb die rechten nou eenmaal vanwege een andere functie, die ik wel nodig heb.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een hele langequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een lange hoop ik??? Toch?? Nou??
Size doesn't matterquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een lange hoop ik??? Toch?? Nou??
Hey Barretjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Goeden avond!
lekker Sushi wezen eten met een collega...
Nu lekker Castle kijken.. het is weer een leuke aflevering
Barquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Goeden avond!
Sushiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Goeden avond!
Hey Barretjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:41 schreef Barretje80 het volgende:
Goeden avond!
quote:
Toch?quote:
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus, met 3 vingers gaat niet zo snel he GF
quote:
herenquote:
dame..quote:
Nee. Ik heet Marc.quote:
Gewoon doen, bel bij de buurvrouw aan en als ze dan open doet, een dikke smakkerd gevenquote:
Ok, ok, we houden het op "duration"quote:
gaat het weer over sex??quote:
hmmm, mijn schoonZUSquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
quote:
Mwah... Dus zullen we knuffelen?quote:
Ik ga daar wel in meequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ok, we houden het op "duration"
niet bij al mijn postsquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hmmm, mijn schoonZUSzeker dat dat niet je schoonNICHT isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Understatement van het jaar. Mijn gouden lokken werden door de regen verneuktquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Balen Stu van de regenHier was het ook al prutweer
Dat begint er al meer op te lijknquote:
Dat met dat die mevrouw een beetje geluidjes maakt?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ok, we houden het op "duration"
Sorry, was ff in verwarringquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker dat dat niet je schoonNICHT is
OOOOHquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat begint er al meer op te lijkn![]()
Ik heb al mijn huisgenoten inmiddels alweer gezien inmiddels, behalve mijn prinsesje![]()
Me tooquote:
ahhh.. het voorspelquote:
Jij moet wel het half uur klooien met het condoom eraf halenquote:
tja ik wilde er de nadruk niet op leggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker dat dat niet je schoonNICHT is
Doeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mijn accu sparen door nog even Glee te kijken, kan wifi uit
Fijne avond allemaal
Jij ook een fijne avond en alvast slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
ah..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wat? Zoenen?? Heb ik al een geprobeerd hoorquote:
dag lieverdjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
tsja, hoe vind je dat in een huwelijk na al die jaren weer terug he, verliefdheidquote:
Truste liefie!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Sweet dreams Marquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Jij bent snelquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Zoenen?? Heb ik al een geprobeerd hoor
ik ga hier even voor een 'geen commentaar'quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, hoe vind je dat in een huwelijk na al die jaren weer terug he, verliefdheid
Kan het uberhaupt
spontane dingen doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, hoe vind je dat in een huwelijk na al die jaren weer terug he, verliefdheid
Kan het uberhaupt
Goede reis nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
weet ik sweetiequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga hier even voor een 'geen commentaar'
spontane dingen doen we best wel regelmatigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spontane dingen doen
en ja, dat kan, zefs na 15 jaar
of moet ik nou eerst trouwen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spontane dingen doen
en ja, dat kan, zefs na 15 jaar
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontane dingen doen we best wel regelmatig
maar de vlinders zijn al lang gelee weggevlogen
JF en ik zijn al 14 jaar verloofdquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezig
[..]
JF en ik zijn al 14 jaar verloofd
omgquote:
quote:
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezig
Daar bestaat echt een slechte versie van:quote:
volgende subject, de scheidingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huewlijk goed te houden![]()
Mag ik die vent eerst vinden??? Dank u!!![]()
![]()
![]()
Ik hoor er ook niet bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huwelijk/lange relatie goed te houden![]()
![]()
![]()
Ik hoor er niet bij![]()
![]()
quote:
sorry?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
omgdat is wel triest dat jij dat zegt
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar bestaat echt een slechte versie van:
K4 - Ik ben een klein geil sletje
Ik ook niet...quote:
we bespreken hier ALLES dus iedereen hoort erbijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huwelijk/lange relatie goed te houden![]()
![]()
![]()
Ik hoor er niet bij![]()
![]()
dreamy?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry?
het is ook echt allemaal zoooooooooooooooooooooooooooooooo dreamy gegaan bij mij, ik kan het echt iedereen aanraden ja
Elkaar maar troosten dan??quote:
hmmm diequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry?
het is ook echt allemaal zoooooooooooooooooooooooooooooooo dreamy gegaan bij mij, ik kan het echt iedereen aanraden ja
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we bespreken hier ALLES dus iedereen hoort erbij
ja, sprookjeshuwelijk, werkelijkquote:
Dat geloof ik eerlijk gezegd graagquote:
Liefdequote:
De heks op de bank?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, sprookjeshuwelijk, werkelijk
Zeker iets met de boze stiefmoeder en meer van dat soort dingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik ook, dat sprookjeshuwelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen met een sprookjeshuwelijk: komen ze thuis, zit er een heks op de bank.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook, dat sprookjeshuwelijk
de heks loopt hier rond
GMTAquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook, dat sprookjeshuwelijk
de heks loopt hier rond
quote:
uitpakken en erom doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij moet wel het half uur klooien met het condoom eraf halen
alleen omdat ik dat garpje dan kon makenquote:
Ik gelukkig welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh, ik was niet heel orgineel, zie ik net.
dan is het goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen omdat ik dat garpje dan kon maken
het eraf halen bedoelde ik de tijd mee, de tijd eraf halen, eraf trekken was ook al dubbelzinnigquote:
laters marijkequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Trustequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve allemaal ik wens jullie een fijne voortzetting van de avond maar ik ga lekker mijn bedje in. Morgen wordt weer lastig om eruit te komen vrees ik
Truste allemaal
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve allemaal ik wens jullie een fijne voortzetting van de avond maar ik ga lekker mijn bedje in. Morgen wordt weer lastig om eruit te komen vrees ik
Truste allemaal
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Truste!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Truste LLquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Hahahaha ouwe lulquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik dat dus ook omdat ik dat nummer ken
WeLLterustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
trusten lovelyquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
ik ken ook nummers uit 1935quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het eraf halen bedoelde ik de tijd mee, de tijd eraf halen, eraf trekken was ook al dubbelzinnig
lastige zinquote:
doe ik ook zo vaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, wil ik op quote klikken, heb ik al een paar keer het fobo knopje te pakken
Wees gerust, ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ken ook nummers uit 1935
Ik ook nog wel die ouder zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ken ook nummers uit 1935
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
ben al 3 keer bij jou belandquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
doe ik ook zo vaak
die kleine knopjes ook
Volgens mij ben je grof jonger dan ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot straks Koentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff tanden poetsen en verhuizen![]()
voor diegenen die komend kwartier gaan
rest tot zo!
cool en scheer je wil jequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
rest tot zo!
Lekker, ooit een collega voor mij gemaaktquote:
Dat zou kunnen, ik weet niet wat jou leeftijd isquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je grof jonger dan ik
prikte het zoenen jah?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
cool en scheer je wil je
ik moest hem 2x lezenquote:
Ik post gelukkig niet zo veelquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
Het is wel opvallend... Kentekenplaat is er niet meer met zijn flitspaal, of de postsnelheidslimiet wordt weer ruimschoots overtreden.
hier is het rustig, tv aan enzo...quote:
je bent zo rustig, ben ik niet van je gewendquote:
En ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik weet niet wat jou leeftijd is
Ik ben hier een van de jonkies
Trustequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
tot zo koenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Koen66 het volgende:
rest tot zo!
Sweet dreams liefste meisje van Fok!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
Slaap lekker suikerbeeeeeeebquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
Welterusten suikerbeebquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
Trev!quote:
Stiekem nog aan het spieken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent zo rustig, ben ik niet van je gewend
Oja ik was weg
Slaap lekker liefie!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
slaap ze suikertjequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sweet dreams liefste meisje van Fok!![]()
![]()
![]()
dan nog net op tijd om ST welterusten te wensenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
Nietquote:
dikke tettenquote:
ik ging tandenpoetsen en verhuizen. Kom zo weer terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Trev!
[..]
Stiekem nog aan het spieken?
Ja ben inderdaad rustig..
UHmmm oooook hallo dan!quote:
Ik zie je nu typend met een tandenborstel in je mond voor mequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging tandenpoetsen en verhuizen. Kom zo weer terug
Tot zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ging tandenpoetsen en verhuizen. Kom zo weer terug
Ik ben er wel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:02 schreef DaMart het volgende:
Het is wel opvallend... Kentekenplaat is er niet meer met zijn flitspaal, of de postsnelheidslimiet wordt weer ruimschoots overtreden.
Ja, hoiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ik heb nu een liedje van Clouseau in mijn hoofd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, daar ga ik![]()
Slaap lekker, snuitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |