spontane dingen doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, hoe vind je dat in een huwelijk na al die jaren weer terug he, verliefdheid
Kan het uberhaupt
Goede reis nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mijn accu sparen door nog even Glee te kijken, kan wifi uit
Fijne avond allemaal
weet ik sweetiequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga hier even voor een 'geen commentaar'
spontane dingen doen we best wel regelmatigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spontane dingen doen
en ja, dat kan, zefs na 15 jaar
of moet ik nou eerst trouwen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spontane dingen doen
en ja, dat kan, zefs na 15 jaar
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontane dingen doen we best wel regelmatig
maar de vlinders zijn al lang gelee weggevlogen
JF en ik zijn al 14 jaar verloofdquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezig
[..]
JF en ik zijn al 14 jaar verloofd
omgquote:
quote:
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezig
Daar bestaat echt een slechte versie van:quote:
volgende subject, de scheidingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huewlijk goed te houden![]()
Mag ik die vent eerst vinden??? Dank u!!![]()
![]()
![]()
Ik hoor er ook niet bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huwelijk/lange relatie goed te houden![]()
![]()
![]()
Ik hoor er niet bij![]()
![]()
quote:
sorry?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
omgdat is wel triest dat jij dat zegt
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar bestaat echt een slechte versie van:
K4 - Ik ben een klein geil sletje
Ik ook niet...quote:
we bespreken hier ALLES dus iedereen hoort erbijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huwelijk/lange relatie goed te houden![]()
![]()
![]()
Ik hoor er niet bij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |