quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker dat dat niet je schoonNICHT is
OOOOHquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat begint er al meer op te lijkn![]()
Ik heb al mijn huisgenoten inmiddels alweer gezien inmiddels, behalve mijn prinsesje![]()
Me tooquote:
ahhh.. het voorspelquote:
Jij moet wel het half uur klooien met het condoom eraf halenquote:
tja ik wilde er de nadruk niet op leggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker dat dat niet je schoonNICHT is
Doeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mijn accu sparen door nog even Glee te kijken, kan wifi uit
Fijne avond allemaal
Jij ook een fijne avond en alvast slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
ah..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wat? Zoenen?? Heb ik al een geprobeerd hoorquote:
dag lieverdjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
tsja, hoe vind je dat in een huwelijk na al die jaren weer terug he, verliefdheidquote:
Truste liefie!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Sweet dreams Marquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
Jij bent snelquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Zoenen?? Heb ik al een geprobeerd hoor
ik ga hier even voor een 'geen commentaar'quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, hoe vind je dat in een huwelijk na al die jaren weer terug he, verliefdheid
Kan het uberhaupt
spontane dingen doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, hoe vind je dat in een huwelijk na al die jaren weer terug he, verliefdheid
Kan het uberhaupt
Goede reis nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijne avond allemaal
weet ik sweetiequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga hier even voor een 'geen commentaar'
spontane dingen doen we best wel regelmatigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spontane dingen doen
en ja, dat kan, zefs na 15 jaar
of moet ik nou eerst trouwen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
spontane dingen doen
en ja, dat kan, zefs na 15 jaar
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontane dingen doen we best wel regelmatig
maar de vlinders zijn al lang gelee weggevlogen
JF en ik zijn al 14 jaar verloofdquote:
Doe je goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezig
[..]
JF en ik zijn al 14 jaar verloofd
omgquote:
quote:
dat dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:51 schreef Ladylike het volgende:
hier zijn ze ook niet meer zo frequent als in het eerste jaar, maar zeker nog wel aanwezig
Daar bestaat echt een slechte versie van:quote:
volgende subject, de scheidingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huewlijk goed te houden![]()
Mag ik die vent eerst vinden??? Dank u!!![]()
![]()
![]()
Ik hoor er ook niet bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huwelijk/lange relatie goed te houden![]()
![]()
![]()
Ik hoor er niet bij![]()
![]()
quote:
sorry?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
omgdat is wel triest dat jij dat zegt
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar bestaat echt een slechte versie van:
K4 - Ik ben een klein geil sletje
Ik ook niet...quote:
we bespreken hier ALLES dus iedereen hoort erbijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee he, eerst over kinderen, en nu over hoe een huwelijk/lange relatie goed te houden![]()
![]()
![]()
Ik hoor er niet bij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |