dreamy?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry?
het is ook echt allemaal zoooooooooooooooooooooooooooooooo dreamy gegaan bij mij, ik kan het echt iedereen aanraden ja
Elkaar maar troosten dan??quote:
hmmm diequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry?
het is ook echt allemaal zoooooooooooooooooooooooooooooooo dreamy gegaan bij mij, ik kan het echt iedereen aanraden ja
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we bespreken hier ALLES dus iedereen hoort erbij
ja, sprookjeshuwelijk, werkelijkquote:
Dat geloof ik eerlijk gezegd graagquote:
Liefdequote:
De heks op de bank?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, sprookjeshuwelijk, werkelijk
Zeker iets met de boze stiefmoeder en meer van dat soort dingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik ook, dat sprookjeshuwelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen met een sprookjeshuwelijk: komen ze thuis, zit er een heks op de bank.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook, dat sprookjeshuwelijk
de heks loopt hier rond
GMTAquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ook, dat sprookjeshuwelijk
de heks loopt hier rond
quote:
uitpakken en erom doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij moet wel het half uur klooien met het condoom eraf halen
alleen omdat ik dat garpje dan kon makenquote:
Ik gelukkig welquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Oh, ik was niet heel orgineel, zie ik net.
dan is het goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen omdat ik dat garpje dan kon maken
het eraf halen bedoelde ik de tijd mee, de tijd eraf halen, eraf trekken was ook al dubbelzinnigquote:
laters marijkequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga mijn accu sparen door nog even Glee te kijken, kan wifi uit
Fijne avond allemaal
Trustequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve allemaal ik wens jullie een fijne voortzetting van de avond maar ik ga lekker mijn bedje in. Morgen wordt weer lastig om eruit te komen vrees ik
Truste allemaal
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve allemaal ik wens jullie een fijne voortzetting van de avond maar ik ga lekker mijn bedje in. Morgen wordt weer lastig om eruit te komen vrees ik
Truste allemaal
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Truste!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Truste LLquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
Hahahaha ouwe lulquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik dat dus ook omdat ik dat nummer ken
WeLLterustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
trusten lovelyquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Truste allemaal
ik ken ook nummers uit 1935quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben ik dat dus ook omdat ik dat nummer ken
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het eraf halen bedoelde ik de tijd mee, de tijd eraf halen, eraf trekken was ook al dubbelzinnig
lastige zinquote:
doe ik ook zo vaakquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:59 schreef Ladylike het volgende:
potverdorie, wil ik op quote klikken, heb ik al een paar keer het fobo knopje te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |