Hahaha toendertijd wel, die komt er nu niet meer!quote:
Zoals bassie altijd zegt: Altijd blijven lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt geen alfa MEER nee. Zo grappig is dat niet dacht ik
lynda is wel lief hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
worden nieuwe mensen dan niet meer weggepest door Lynda?
Toen ik met mijn vader in de hal bij de boot van Newcastle wachtte om terug naar IJmuiden tegaan, (Ik was naar darttoernooi geweest) Kwam er een engelse man binnen, Vraagt ie zo: Is there a chicket? Wij dachten dat hij om een kip vroeg, Wat bleek: Hij sprak met een plat engels accent en vroeg om een ticketbox!quote:
]quote:
Wijf in GRTDOJW dat het hele topic toe-eigende en meeliep met anderenquote:
dacht ff dat jij misschien Lynda heetquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha toendertijd wel, die komt er nu niet meer!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"hay, this is de antwoordappareet from de family .... Tiny is onder the sonnebenk and I am in the bath"
zo slecht nederlands
Ik vind dat leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"hay, this is de antwoordappareet from de family .... Tiny is onder the sonnebenk and I am in the bath"
zo slecht nederlands
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vader in de hal bij de boot van Newcastle wachtte om terug naar IJmuiden tegaan, (Ik was naar darttoernooi geweest) Kwam er een engelse man binnen, Vraagt ie zo: Is there a chicket? Wij dachten dat hij om een kip vroeg, Wat bleek: Hij sprak met een plat engels accent en vroeg om een ticketbox!
Oh die moeten we dus mollen als ze hier komt? Kee danquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
]
Nick, maar vast ook eigen naam
[..]
Wijf in GRTDOJW dat het hele topic toe-eigende en meeliep met anderen
Goede tip van haarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die moeten we dus mollen als ze hier komt? Kee dan
Newcastle is natuurlijk ook al bijna Schotland. Die lui zijn niet te verstaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vader in de hal bij de boot van Newcastle wachtte om terug naar IJmuiden tegaan, (Ik was naar darttoernooi geweest) Kwam er een engelse man binnen, Vraagt ie zo: Is there a chicket? Wij dachten dat hij om een kip vroeg, Wat bleek: Hij sprak met een plat engels accent en vroeg om een ticketbox!
dat kan, iig niet tegen mij geweestquote:
Whehehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
beetje Adobe reader heeft tegenwoordig ook een voorleesfunctie. Die gaat er standaard avnuit dat alle tekst ter wereld in het ENgels geschreven wordt![]()
Kanje lache jonge
Het was ook leuk om hem te bellenquote:
Ik pest toch niemand wegquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat jij misschien Lynda heet
wij hebben in ons ERP project op de zaak ook een Schot meelopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Newcastle is natuurlijk ook al bijna Schotland. Die lui zijn niet te verstaan
Net als:quote:
Au revoirquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar eens, Moet om 6:30 uit de veren, Om 8:30 op school zijn, poepschool!
Doei iedereen
Dat heb ik toch niet gezegdquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die moeten we dus mollen als ze hier komt? Kee dan
Hahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben in ons ERP project op de zaak ook een Schot meelopen
Zeker als ie alcohol op heeft/....... niet te evrstaan
Moest even reageren, Prachtigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, meer het Barry Stevens achtige accent zeg maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net als:
"How do you do? And how do you do you're wife?" & "What do you do for a living? I fok horses"
Bedoel je dat??
zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het ff niet bij:
Hi![]()
Truste![]()
Douche-ze
Sweet dreams Whiskquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het ff niet bij:
Hi![]()
Truste![]()
Douche-ze
http://video.google.nl/videoplay?docid=2582687218383886126&hl=nl#quote:
Oeh, schotse en ierse accentenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering het gaat echt snel hier
Marquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de trein![]()
Hoe is het hier?
foorall doorgaenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, meer het Barry Stevens achtige accent zeg maar
drukquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Liefjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hey!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
opletten jijquote:
quote:
Marijkequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hai Stu darlingquote:
Meisjequote:
Tis een spamtopic gewordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |