Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij bent wel wat gewend hequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Ik let niet op fobo, ik heb LL in het ECHT gezien. En ze zit nogal te patsen dat ze zulke dikke tetten gekregen heeftVandaar
Sowieso ben ik van jou een hoop gewendquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent wel wat gewend hemet die knoestenkop die hier de wiki doet
die ging inderdaad wel hardquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook geen 5 minuten iets anders doen of er is weer een topic vol.
Dat ook jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sowieso ben ik van jou een hoop gewend
Iemand anders had al lang een dikke lip gehad, maar van jou pik ik hetquote:
Oooh, maar als ik iets KRIJG ben ik al blij met het kleinst denkbare. Alleen ik kan mezelf niet blij maken door wat dan ook voor mezelf te kopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van alles wat naar me toe komt, maakt niet uit hoe klein het is!
Maarja, dat moet je gewoon leren te waarderen, anders lijkt me het heel moeilijk om vaak vrolijk te zijn
Ik wil ookquote:
doeiselsquote:
wel eens een van een kwartier gehad, weet niet meer of dat hier wasquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
opslaan
Goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat is niet zo leuk.quote:
Niet hier volgens Piles' Statsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel eens een van een kwartier gehad, weet niet meer of dat hier was
Vlindertjes kijken..vogeltjes luisteren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, maar als ik iets KRIJG ben ik al blij met het kleinst denkbare. Alleen ik kan mezelf niet blij maken door wat dan ook voor mezelf te kopen
wat was de snelste?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet hier volgens Piles' Stats
Truequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk.
Bovendien is komen door neuken lekkerder dan door het zelf te doen.
Nietesquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk.
Bovendien is komen door neuken lekkerder dan door het zelf te doen.
Ik ben best lief gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand anders had al lang een dikke lip gehad, maar van jou pik ik het
Het ging me in deze even puur om de mogelijkheid om zgn. 'blijdschap' of 'geluk' te kopen en dat kan naar mijn mening dus nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vlindertjes kijken..vogeltjes luisteren...
Best welquote:
Toen gingen we er ook eventjes voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
25.50 posts per minuut - [KSC #2255] Waar het hard gaat
wanneer was dat? bestond ik al?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen gingen we er ook eventjes voor
Ik heb een auto nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging me in deze even puur om de mogelijkheid om zgn. 'blijdschap' of 'geluk' te kopen en dat kan naar mijn mening dus niet
Ik kan wellicht een ander wel blij maken als ik een TV geef of een iPod ofzo maar als ik zoiets voor mezelf koop heb ik daar geen gevoel bij. Daarom koop ik ook veel minder dan vroeger
Ja..maar je wordt ook niet gelukkig van dingen en spullen, schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging me in deze even puur om de mogelijkheid om zgn. 'blijdschap' of 'geluk' te kopen en dat kan naar mijn mening dus niet
Ik kan wellicht een ander wel blij maken als ik een TV geef of een iPod ofzo maar als ik zoiets voor mezelf koop heb ik daar geen gevoel bij. Daarom koop ik ook veel minder dan vroeger
Vast wel, het topic is van na 1966quote:
Jammerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook fokloos. Ik kan het niet meer bijhouden..
Waarheid als een koequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..maar je wordt ook niet gelukkig van dingen en spullen, schat
Is wel idd een verschil tussen blij zijn en gelukkig zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is wel idd een verschil tussen blij zijn en gelukkig zijn
dat dus, valt me steeds meer op dat ik van hele kleine dingen heel gelukkig wordquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het lekkerder dan zelf doen, maar ik ben dan ook een man.quote:
Nee, maar als kind welquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het genieten van mn kind dat gelukkig is, dat maakt mij het meest gelukkigquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus, valt me steeds meer op dat ik van hele kleine dingen heel gelukkig word
QFTquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het genieten van mn kind dat gelukkig is, dat maakt mij het meest gelukkig
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het genieten van mn kind dat gelukkig is, dat maakt mij het meest gelukkig
leesze en truste Beroemdequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ga nog even lezen, und dan slapen gehen! doeisels iedereen!
Byequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Welterustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Kan snellerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen gingen we er ook eventjes voor
Ja, maar als kind werd je van andere dingen gelukkig, dat is helemaal niet raarquote:
Ligt aan de hoeveelheid mensen die meedoenquote:
Doeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef TheFamousMan het volgende:
Als er maar niet van die saaie ratten komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt aan de hoeveelheid mensen die meedoen
Ik zou wel gewoon een stukje van dat geluk willen hebben weerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als kind werd je van andere dingen gelukkig, dat is helemaal niet raar
Pfff... Ben niet de enige dus.. Maar hoe jong ben je (ookalweer?? Geen idee meer van wie ik de leeftijd wistquote:
Dat lukt je niet meer (op die manier) kerst voelt nu ook al zo anders...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel gewoon een stukje van dat geluk willen hebben weer
Ga in de lente lekker met zonder jas buiten huppelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou wel gewoon een stukje van dat geluk willen hebben weer
Sletten zijn we allemaal!!quote:
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook geen 5 minuten iets anders doen of er is weer een topic vol.
En in plassen stampenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga in de lente lekker met zonder jas buiten huppelen
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat lukt je niet meer (op die manier) kerst voelt nu ook al zo anders...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat lukt je niet meer (op die manier) kerst voelt nu ook al zo anders...
Ik ga dan wel graag in een park zitten en gelukkig hebben we er hier genoegquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ga in de lente lekker met zonder jas buiten huppelen
Ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
ZIjn wel meer dingen die ik wel weer wil voelen, zoals verliefdheid
evenquote:
Ik heb anders ook nog geen kinderen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Oeh...verliefdheidquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil dat ook wel weer eens zijnquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen wederzijdse.. Met niet wederzijdse (van welke kant dan ook) heb ik wel gehad nu
![]()
Goed punt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen wederzijdse.. Met niet wederzijdse (van welke kant dan ook) heb ik wel gehad nu
![]()
symquote:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga dan wel graag in een park zitten en gelukkig hebben we er hier genoeg![]()
jah dat is niks...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog geen kinderen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar interesseert vooral wie er geen heeft die er wel 1 had "moeten" hebben, gezien de leeftijd.. En ik ben de leeftijden een beetje kwijt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel weer eens zijn
Dan dan dan dan dan....dan hoop ik dat dat luktquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel weer eens zijn
Ik ben 34quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar interesseert vooral wie er geen heeft die er wel 1 had "moeten" hebben, gezien de leeftijd.. En ik ben de leeftijden een beetje kwijt
die had ik gisteren nog 1 binnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik word dan ook al gelukkig van een rupsje op een blaadje ofzo.
Of een lieveheersbeestje binnen vinden en dan buiten op een plantje zetten
Ik kan wel een hele middag in het park zitten en naar mensen kijken, dat vind ik wel leuk of gewoon 'rusten'quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik word dan ook al gelukkig van een rupsje op een blaadje ofzo.
Of een lieveheersbeestje binnen vinden en dan buiten op een plantje zetten
hoi ik ben 30quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Vind je het heel erg als ik niet eens klikquote:
Zoek de FAQ opquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wat ik me nu afvraag: als iemand je blockt in PM, krijg je dan een melding dat ie niet aankomt ofzo?
quote:
volgens mij krijg je dan de melding dat diegene's inbox niet beschikbaar isquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wat ik me nu afvraag: als iemand je blockt in PM, krijg je dan een melding dat ie niet aankomt ofzo?
Ik vind hem ook lelijk en pauperquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik niet eens klik
31quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ja, daar doe jij nooit aan mee he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
het gaat trouwens wel weer hard hier
zal ik je even blockenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Jij valt dus onder de categorie, net als ikquote:
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel een hele middag in het park zitten en naar mensen kijken, dat vind ik wel leuk of gewoon 'rusten'
Ik hou van het park en ik vind het zelfs nog steeds leuk om de eendjes te voeren![]()
![]()
Daar ben ik te blond voorquote:
Dat dacht ik ook, wist het alleen niet meer zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij krijg je dan de melding dat diegene's inbox niet beschikbaar is
Ola skatjuhquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
Wat een warm welkom!quote:
Dom blondjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ben ik te blond voor
[..]
Dat dacht ik ook, wist het alleen niet meer zeker
[..]
Ola skatjuh
Hi liefie, maar je hebt toch wel een kind.. Of zat je net te dollen (of verwar ik je met een ander)quote:
Ik heb er 2quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi liefie, maar je hebt toch wel een kind.. Of zat je net te dollen (of verwar ik je met een ander)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij valt dus onder de categorie, net als ik
Je had het over de leeftijd he?? Sorry, nog steeds last van slaapgebrekquote:
ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Suikertaartje heeft een zoontje van ruim 2 jaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je had het over de leeftijd he?? Sorry, nog steeds last van slaapgebrek
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan denk je gelijk aan Eva jinek
Maar Eva heeft het gemunt op Advocaten, Straks is Geert-Jan Knoops de volgendequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ik er aan denk dan aan de boobies van mijn wijfie
Ik pas tot mei goed bij jequote:
jah duhquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ookmaar we hadden het over kinderen
Te snel achter elkaar postenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Ladylike het volgende:
nou kreeg ik weer die stack overflow melding
what the hell??
krijg ik enkel op fok
Dan moesten jullie die ook krijgenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alle liefies hier bedankt voor het vermelden van hun leeftijd en hun kinderschare!!
je snapt het weer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Alle liefies hier bedankt voor het vermelden van hun leeftijd en hun kinderschare!!
Wij zijn schatjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moesten jullie die ook krijgen
tot mei jaquote:
YWquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
ik van 8 mei dus dan ben ik 32quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tot mei ja![]()
Ik ben van 31-5-1973
31
5
73
19
1973
En ik ben nu dus? 37
ook priem. Tot en met mei dus.
Geloof me, die krijg ik 200 keer per dagquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan moesten jullie die ook krijgen
Oh en JF en ik hebben samen 1 kindjequote:
Serieus?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geloof me, die krijg ik 200 keer per dag
hoeveel Fok baby's zijn er eigenlijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh en JF en ik hebben samen 1 kindje
De hele tijd ja want ik post in teveel topics en post sowieso al heel veel als ik online benquote:
ik gok zo'n 35?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel Fok baby's zijn er eigenlijk?
Veel jarigen in meiquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
11 dagen later word ik een priemgetal
Geen idee, JF en ik zijn iig al 15 jaar samen, dus nog voor internet thuis zelfsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dank voor de nadere toelichting!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh en JF en ik hebben samen 1 kindje
waarom krijg ik die dan 100 x achter elkaar zodat ik niets meer kan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele tijd ja want ik post in teveel topics en post sowieso al heel veel als ik online ben
ow dus jullie zijn geen echt Fok stelquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Veel jarigen in mei
[..]
Geen idee, JF en ik zijn iig al 15 jaar samen, dus nog voor internet thuis zelfs
dat is ook niet alleen KSCquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer, We tellen iedereen mee hé, niet alleen KSC
wij hebben geen FOK babyquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nopequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow dus jullie zijn geen echt Fok stel
8 en 32 zijn dan weer wel tof samenquote:
Topic sluiten en opnieuw openenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom krijg ik die dan 100 x achter elkaar zodat ik niets meer kan?
gemeen hoor
Ik hou ook van 8 en 32quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8 en 32 zijn dan weer wel tof samen![]()
Niet alleen omdat het allebei 2-machten zijn, maar ook om dit beestje![]()
[ afbeelding ]
Okee geen alfa, maar toch
Ja dat was idd ook mijn oplossingquote:
Lancia, ook italiaans, je mag doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij krijg je dan de melding dat diegene's inbox niet beschikbaar is
Dacht ff dat het een Volvo was, niet dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gooi het in de groepquote:
Nee, maar alfa'squote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Getest met GF, klopt idd LLquote:
Met Safari hoeft je dat trouwens dan weer niet te doen. Die kan er blijkbaar iets beter tegenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dat was idd ook mijn oplossing
Ja watte?quote:
Dat is inderdaad dom.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat vaak achter woorden die eindigen op D een t erachter worden gezet
bij mij zijn het dan snelheidsfoutenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig heb je dat probleem niet in de Engelse taalquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
zo, zeg, dat is een gedurfde postquote:
Foundtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat probleem niet in de Engelse taal
Volvoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht ff dat het een Volvo was, niet dus
Zo lang jij nog "meer" schrijft als je "langer" bedoelt zou ik maar niet zo hoog van de toren blazenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Gekkiequote:
Lekker veilig jaquote:
Hihi. Vind ik echtquote:
Jaquote:[..]
Lekker veilig ja
Je hebt geen alfa MEER nee. Zo grappig is dat niet dacht ikquote:
ik zeg toch ook niets over dat jij een alfa hebtquote:
Ik kan wel heel goed Nederlands spreken met een overdreven Engels accentquote:
De manier waarop nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt geen alfa MEER nee. Zo grappig is dat niet dacht ik
Pa van een kameraad (brit) heeft het antwoordapparaat thuis (in het nederlands) ingesproken, zooo lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel heel goed Nederlands spreken met een overdreven Engels accent
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel heel goed Nederlands spreken met een overdreven Engels accent
Leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Pa van een kameraad (brit) heeft het antwoordapparaat thuis (in het nederlands) ingesproken, zooo lachen
worden nieuwe mensen dan niet meer weggepest door Lynda?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje zoals GRDOJW overdag af en toe is/was
zie post van FLASHquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niets over dat jij een alfa hebt
is dat een nick of een IRL naam?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
worden nieuwe mensen dan niet meer weggepest door Lynda?
"hay, this is de antwoordappareet from de family .... Tiny is onder the sonnebenk and I am in the bath"quote:
Was ja!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje zoals GRDOJW overdag af en toe is/was
ik zeg alleen maar dat ik alfa's lelijk vindt en ineens gaat het over je gejatte auto?quote:
Hahaha toendertijd wel, die komt er nu niet meer!quote:
Zoals bassie altijd zegt: Altijd blijven lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt geen alfa MEER nee. Zo grappig is dat niet dacht ik
lynda is wel lief hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
worden nieuwe mensen dan niet meer weggepest door Lynda?
Toen ik met mijn vader in de hal bij de boot van Newcastle wachtte om terug naar IJmuiden tegaan, (Ik was naar darttoernooi geweest) Kwam er een engelse man binnen, Vraagt ie zo: Is there a chicket? Wij dachten dat hij om een kip vroeg, Wat bleek: Hij sprak met een plat engels accent en vroeg om een ticketbox!quote:
]quote:
Wijf in GRTDOJW dat het hele topic toe-eigende en meeliep met anderenquote:
dacht ff dat jij misschien Lynda heetquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Hahaha toendertijd wel, die komt er nu niet meer!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"hay, this is de antwoordappareet from de family .... Tiny is onder the sonnebenk and I am in the bath"
zo slecht nederlands
Ik vind dat leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"hay, this is de antwoordappareet from de family .... Tiny is onder the sonnebenk and I am in the bath"
zo slecht nederlands
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vader in de hal bij de boot van Newcastle wachtte om terug naar IJmuiden tegaan, (Ik was naar darttoernooi geweest) Kwam er een engelse man binnen, Vraagt ie zo: Is there a chicket? Wij dachten dat hij om een kip vroeg, Wat bleek: Hij sprak met een plat engels accent en vroeg om een ticketbox!
Oh die moeten we dus mollen als ze hier komt? Kee danquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
]
Nick, maar vast ook eigen naam
[..]
Wijf in GRTDOJW dat het hele topic toe-eigende en meeliep met anderen
Goede tip van haarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die moeten we dus mollen als ze hier komt? Kee dan
Newcastle is natuurlijk ook al bijna Schotland. Die lui zijn niet te verstaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vader in de hal bij de boot van Newcastle wachtte om terug naar IJmuiden tegaan, (Ik was naar darttoernooi geweest) Kwam er een engelse man binnen, Vraagt ie zo: Is there a chicket? Wij dachten dat hij om een kip vroeg, Wat bleek: Hij sprak met een plat engels accent en vroeg om een ticketbox!
dat kan, iig niet tegen mij geweestquote:
Whehehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
beetje Adobe reader heeft tegenwoordig ook een voorleesfunctie. Die gaat er standaard avnuit dat alle tekst ter wereld in het ENgels geschreven wordt![]()
Kanje lache jonge
Het was ook leuk om hem te bellenquote:
Ik pest toch niemand wegquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht ff dat jij misschien Lynda heet
wij hebben in ons ERP project op de zaak ook een Schot meelopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Newcastle is natuurlijk ook al bijna Schotland. Die lui zijn niet te verstaan
Net als:quote:
Au revoirquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga maar eens, Moet om 6:30 uit de veren, Om 8:30 op school zijn, poepschool!
Doei iedereen
Dat heb ik toch niet gezegdquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die moeten we dus mollen als ze hier komt? Kee dan
Hahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wij hebben in ons ERP project op de zaak ook een Schot meelopen
Zeker als ie alcohol op heeft/....... niet te evrstaan
Moest even reageren, Prachtigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, meer het Barry Stevens achtige accent zeg maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net als:
"How do you do? And how do you do you're wife?" & "What do you do for a living? I fok horses"
Bedoel je dat??
zoietsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het ff niet bij:
Hi![]()
Truste![]()
Douche-ze
Sweet dreams Whiskquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het ff niet bij:
Hi![]()
Truste![]()
Douche-ze
http://video.google.nl/videoplay?docid=2582687218383886126&hl=nl#quote:
Oeh, schotse en ierse accentenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering het gaat echt snel hier
Marquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de trein![]()
Hoe is het hier?
foorall doorgaenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, meer het Barry Stevens achtige accent zeg maar
drukquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Liefjequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hey!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
opletten jijquote:
quote:
Marijkequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Hai Stu darlingquote:
Meisjequote:
Tis een spamtopic gewordenquote:
Hai meisquote:
Tof is dat hequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |