Niet hier volgens Piles' Statsquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wel eens een van een kwartier gehad, weet niet meer of dat hier was
Vlindertjes kijken..vogeltjes luisteren...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, maar als ik iets KRIJG ben ik al blij met het kleinst denkbare. Alleen ik kan mezelf niet blij maken door wat dan ook voor mezelf te kopen
wat was de snelste?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet hier volgens Piles' Stats
Truequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk.
Bovendien is komen door neuken lekkerder dan door het zelf te doen.
Nietesquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is niet zo leuk.
Bovendien is komen door neuken lekkerder dan door het zelf te doen.
Ik ben best lief gewoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iemand anders had al lang een dikke lip gehad, maar van jou pik ik het
Het ging me in deze even puur om de mogelijkheid om zgn. 'blijdschap' of 'geluk' te kopen en dat kan naar mijn mening dus nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vlindertjes kijken..vogeltjes luisteren...
Best welquote:
Toen gingen we er ook eventjes voorquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
25.50 posts per minuut - [KSC #2255] Waar het hard gaat
wanneer was dat? bestond ik al?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen gingen we er ook eventjes voor
Ik heb een auto nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging me in deze even puur om de mogelijkheid om zgn. 'blijdschap' of 'geluk' te kopen en dat kan naar mijn mening dus niet
Ik kan wellicht een ander wel blij maken als ik een TV geef of een iPod ofzo maar als ik zoiets voor mezelf koop heb ik daar geen gevoel bij. Daarom koop ik ook veel minder dan vroeger
Ja..maar je wordt ook niet gelukkig van dingen en spullen, schatquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging me in deze even puur om de mogelijkheid om zgn. 'blijdschap' of 'geluk' te kopen en dat kan naar mijn mening dus niet
Ik kan wellicht een ander wel blij maken als ik een TV geef of een iPod ofzo maar als ik zoiets voor mezelf koop heb ik daar geen gevoel bij. Daarom koop ik ook veel minder dan vroeger
Vast wel, het topic is van na 1966quote:
Jammerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ook fokloos. Ik kan het niet meer bijhouden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |