Goed punt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen wederzijdse.. Met niet wederzijdse (van welke kant dan ook) heb ik wel gehad nu
![]()
symquote:
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga dan wel graag in een park zitten en gelukkig hebben we er hier genoeg![]()
jah dat is niks...quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen wederzijdse.. Met niet wederzijdse (van welke kant dan ook) heb ik wel gehad nu
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog geen kinderen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar interesseert vooral wie er geen heeft die er wel 1 had "moeten" hebben, gezien de leeftijd.. En ik ben de leeftijden een beetje kwijt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel weer eens zijn
Dan dan dan dan dan....dan hoop ik dat dat luktquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil dat ook wel weer eens zijn
Ik ben 34quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar interesseert vooral wie er geen heeft die er wel 1 had "moeten" hebben, gezien de leeftijd.. En ik ben de leeftijden een beetje kwijt
die had ik gisteren nog 1 binnenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik word dan ook al gelukkig van een rupsje op een blaadje ofzo.
Of een lieveheersbeestje binnen vinden en dan buiten op een plantje zetten
Ik kan wel een hele middag in het park zitten en naar mensen kijken, dat vind ik wel leuk of gewoon 'rusten'quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik word dan ook al gelukkig van een rupsje op een blaadje ofzo.
Of een lieveheersbeestje binnen vinden en dan buiten op een plantje zetten
hoi ik ben 30quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Vind je het heel erg als ik niet eens klikquote:
Zoek de FAQ opquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wat ik me nu afvraag: als iemand je blockt in PM, krijg je dan een melding dat ie niet aankomt ofzo?
quote:
volgens mij krijg je dan de melding dat diegene's inbox niet beschikbaar isquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wat ik me nu afvraag: als iemand je blockt in PM, krijg je dan een melding dat ie niet aankomt ofzo?
Ik vind hem ook lelijk en pauperquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik niet eens klik
31quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ja, daar doe jij nooit aan mee he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
het gaat trouwens wel weer hard hier
zal ik je even blockenquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Jij valt dus onder de categorie, net als ikquote:
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel een hele middag in het park zitten en naar mensen kijken, dat vind ik wel leuk of gewoon 'rusten'
Ik hou van het park en ik vind het zelfs nog steeds leuk om de eendjes te voeren![]()
![]()
Daar ben ik te blond voorquote:
Dat dacht ik ook, wist het alleen niet meer zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij krijg je dan de melding dat diegene's inbox niet beschikbaar is
Ola skatjuhquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
Wat een warm welkom!quote:
Dom blondjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ben ik te blond voor
[..]
Dat dacht ik ook, wist het alleen niet meer zeker
[..]
Ola skatjuh
Hi liefie, maar je hebt toch wel een kind.. Of zat je net te dollen (of verwar ik je met een ander)quote:
Ik heb er 2quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi liefie, maar je hebt toch wel een kind.. Of zat je net te dollen (of verwar ik je met een ander)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij valt dus onder de categorie, net als ik
Je had het over de leeftijd he?? Sorry, nog steeds last van slaapgebrekquote:
ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |