Jij valt dus onder de categorie, net als ikquote:
jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan wel een hele middag in het park zitten en naar mensen kijken, dat vind ik wel leuk of gewoon 'rusten'
Ik hou van het park en ik vind het zelfs nog steeds leuk om de eendjes te voeren![]()
![]()
Daar ben ik te blond voorquote:
Dat dacht ik ook, wist het alleen niet meer zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij krijg je dan de melding dat diegene's inbox niet beschikbaar is
Ola skatjuhquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Maar interesseert vooral wie er geen heeft die er wel 1 had "moeten" hebben, gezien de leeftijd.. En ik ben de leeftijden een beetje kwijt
quote:
quote:
Wat een warm welkom!quote:
Dom blondjequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar ben ik te blond voor
[..]
Dat dacht ik ook, wist het alleen niet meer zeker
[..]
Ola skatjuh
Hi liefie, maar je hebt toch wel een kind.. Of zat je net te dollen (of verwar ik je met een ander)quote:
Ik heb er 2quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi liefie, maar je hebt toch wel een kind.. Of zat je net te dollen (of verwar ik je met een ander)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij valt dus onder de categorie, net als ik
Je had het over de leeftijd he?? Sorry, nog steeds last van slaapgebrekquote:
ik heb geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens, wat ik me nu afvraag: als iemand je blockt in PM, krijg je dan een melding dat ie niet aankomt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |