quote:Op maandag 4 april 2011 18:26 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Gisteren ook 't 2e deel gezien, maar ik ben er nog niet hoor.
Tuurlijk Eva Green is een feest voor 't oog, maar 't verhaal wil nog niet echt hoor.
Bovendien moet je volgens mij echt helemaal nog nooit iets van de Arthur legende gehoord hebben om er een beetje van te kunnen genieten denk ik want het is allemaal zo zwakjes aangezet.
Een strijd in Groot Brittannië om de kroon en dat wordt dan in de serie uitgevochten als een knokpartijtje tussen een mannetje of 30-40 ?!?....
Waar waren de legers, de siege torens, de maandenlange, slopende gevechten en allianties die gesmeed moeten worden om die slopende strijd te beslechten ?!? Waar zijn de intriges, het verraad, waar is de magie behalve dan in wat mistige, donkere shots in een nietszeggend bos, waar is 't kameraadschap tussen de ridders en hun heldhaftige verhalen ?
Deze serie mag je ècht niet in een naam met Gladiator noemen, laat staan Rome (die er op eenzame hoogte vèr bovenuit torent).
De serie Rome straalde de macht van het Romeinse rijk uit in al z'n landstreken en culturele beslommeringen. Gladiator was gerelateerd aan de gladiatorspelen in Rome en moest 't meer hebben van de gladiatorvoorbereidingen en het spel daaromheen.
Maar dit moet de Arthur legende voorstellen maar het lijkt wel een boerengehuchten gedoe terwijl het toch echt de strijd om de heerschappij van Groot Brittannië moet voorstellen...
Nee, visueel is 't best een mooi schouwstukje en het heeft goede plot-twists, maar 't verhaal en de karakters laten 't zwaar afweten. Had dan gewoon een onbestaand verhaal gemaakt en je eigen geschiedenis geschreven. Dit leunt te zwaar op iets wat 't totaal niet waar maakt.Budget.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps voor Son-Goku hier (NSFW) http://img264.imagevenue.(...)4182310_123_40lo.jpg
In de film 1 2 3 4 kan je haar helemaal naakt en in lingerie zien.quote:Op maandag 4 april 2011 19:26 schreef Netsplitter het volgende:
Dat blondje heeft een paar heerlijke borsten.
Voor de rest ben ik nog niet echt overtuigt, maar wie weet.
It's not television. It's HBO.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:00 schreef ems. het volgende:
Game of Thrones ziet er als ridderserie daarintegen wél interessant uit
Camelot is van de makers van Spartacus. De nieuwe serie van de makers v/d Tudors heet The Borgias.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:41 schreef Kinga het volgende:
Wie schrijft deze shit? Man man man, het niveau van The Tudors haalt het voorlopig niet. Hoewel ik wel fan was van de acteurs die Arthur en Merlin spelen. Wel een hele rare Merlin ook, die doet alsof ie zelf Koning is met Arthur als zijn marrionnette pop. Totaal onsympathiek karakter tot nu toe.
Lees mijn post nog eens, ik zie namelijk niets over Gladiator staan?quote:Op maandag 11 april 2011 09:17 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ drumstickNL
Volgens mij is Camelot niet van de makers van Gladiator hoor, het enige dat ze overeen hebben is dat de series beide op Starz tv-kanaal verschenen zijn, meer niet.
De stylen zijn zo totaal verschillend.
Is een website, tvtorrentsquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:24 schreef Drakire het volgende:
[..]
Nice danku![]()
Welk programma of ding is dat btw?
quote:Op zondag 10 april 2011 23:53 schreef drumstickNL het volgende:
Klopt, heb net ep3 gezien en hoewel ik het aardig vermakelijk vond kan het inderdaad veel beter. Die Arthur kijkt soms alsof die net aids heeft gekregen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Beach het volgende:
Die broer ziet er best smakelijk uit trouwens100x beter dan Arthur.
Nee sorry.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Drakire het volgende:
[..]
Iemand een invitation code voor mij? kan ruilen tegen Demonoid.
TV series kun je bij eztv halen, doe ik tenminste.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ja, echt goed gedaanquote:Op zondag 17 april 2011 12:03 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond in de laatste ep de uitwerking van het Lady of the Lakeverhaal wel interessant.
Game of Thrones ook gezien eerste ep was erg sterk goeie character introduction / development.quote:Op donderdag 21 april 2011 02:32 schreef ChickenMan het volgende:
Stop maar met kijken. Als je dit vergelijkt met Game of Thrones of The Borgias is dat echt een oneindig verschil.
Als je er nog een nodig hebt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Drakire het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:07 schreef Drakire het volgende:
[..]
Klopt alleen afgelopen week zat er dus een skip in.
Say wut? Aflevering 4 de saaiste?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Aflevering 4 was echt wel de saaiste aflevering tot nu toe.
Het gaat echt met een steile lijn neerwaarts die serie.
Zelfs geen vleugje erotiek meer en steeds maar weer 't zelfde geneutel.
Het heeft meer de opzet van een toneelstuk dan een tv serie lijkt 't.
Heb Game of Thrones nog niet gezien, maar de preview was kick ass !
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ TheThirdMark
Ach sorry, ik bedoelde natuurlijk aflevering 5.
Heb de aflevering gisteren gedownload maar heb me tot nu toe nog niet zo gruwelijk verveeld dat ik liever Camelot kijk, helaas.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:50 schreef pervertedhermit het volgende:
Niemand heeft al wat gezegd over de laatste ep. Geeft aan hoe saai en kut ie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
En niet zo'n beetje ook.quote:
Het budget van Camelot is substantieel hoger dan dat van Game of Thrones.quote:
Eva Green zal vast wel aardig wat kosten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Het budget van Camelot is substantieel hoger dan dat van Game of Thrones.
Terwijl een aflevering van Camelot echt helemaal NIETS bevat wat meer dan een handvol knaken, een appel en een peer hoeft te kosten.
Echt geen flauw idee waar het geld heen gegaan is, maar iig niet in de serie.
dat klopt, maar waarom men hem volgt is onbegrijpelijk. Hij heeft nog niet laten zien dat ie een waardige koning is, maar misschien komt daar volgende aflevering verandering in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef Karina het volgende:
@planethugo: Arthur is toch de zoon van de vorige koning? Vandaar dat hij nu de troon heeft "opgeeist" (weliswaar door inmenging van Merlin).
GoT isquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef Karina het volgende:
Ik volg ook beide series, Camelot en GoT (die laatste afkorting trouwens). Maar ik vind ze beide leuk om te volgen, om verschillende redenen.
En bij GoT is het budget juist veel lager dan van Camelot.quote:GoT is meer "episch" omdat woord maar te gebruiken en je ziet inderdaad dat het budget veel hoger was. Camelot is meer " soapy", de intriges van Morgan vind ik spannend, incl. die non. En ook Merlin is een interessante figuur.
Dat valt eigenlijk nog wel mee. De hele mythologie van Arthur is opgehangen aan de invasie van de Romeinen. Die weer hun slaven uit Afrika haalden en die op hun beurt, sommige stammen iig, hun gezicht tatoeëerden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:22 schreef drumstickNL het volgende:
Ze moeten de kostuum makers ook vervangen. Alles ziet er te nieuw uit, dat zwarte hulpje van Eva Green is eerder sci-fi te noemen dan middeleeuws.
bron?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Zou mij verbazen als er een S2 komt. Aantal kijken is bijna 0
Na het t zien van de episode van vandaag ga ik er wel vanuitquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Zou mij verbazen als er een S2 komt. Aantal kijken is bijna 0 en dat is niet vol te houden voor een show die 10M per aflevering kost.
Niet te zien inderdaad, dat het budget van Camelot hoger is!quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
GoT is? Als het no GoTh was geweest
[..]
En bij GoT is het budget juist veel lager dan van Camelot.
[ afbeelding ]
Dus beter gezegd: je ziet niet dat het budget veel lager is per aflevering terwijl het verhaal, het acteerwerk, de FX nouja, eigenlijk alles 100x beter is dan Camelot.
Camelot zou ook door een simplistisch acteursgroepje gefilmd, gespeeld en gemaakt kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |