abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94641030

The Borgias, Showtime 2011

Na het succes van The Tudors gaat Showtime verder met een andere historische serie, namelijk The Borgias. Het verhaal gaat over een 16e eeuwse criminele Spaanse familie. Spelers van het spel Assassins Creed 2 zijn bekend met de personages, aangezien dezelfde familie ook in het spel voorkwam en ook in het vervolg verscheen.

De cast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Trailer:
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_94642153
Zat er wel aan te denken om te kijken. Zeker omdat Jeremy Irons één van mijn favoriete acteurs is en omdat de Italië in de Renaissance gewoon interessant is.
pi_94642939
Hehe dankzij de Assassin's Creed database ken ik inderdaad een aantal personages :P. Voor de rest lijkt het opzich wel een interessante serie :)
  † In Memoriam † zaterdag 26 maart 2011 @ 16:45:35 #4
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_94643088
In hoeverre is het dan gebaseerd op ACII?
:')
pi_94643231
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet lijkt mij, dat zou iig wel dom zijn.
pi_94669163
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
umm totaal niet? Maar er zijn veel overeenkomsten in het verhaal aangezien Ubisoft de geschiedenis van de familie heeft gebruikt en niet zelf wat is gaan bedenken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 27 maart 2011 @ 23:46:18 #7
207863 Obama
Barack Hussein
pi_94696436
Eerste aflevering is veelste langdradig......en why the fuck the borgias?
Waarom niet een russische dynastie, een griekse familie, een Arabische clan......the borgias maakt weinig indruk op mij.
pi_94701462
IJzersterke pilot. Kan niet anders dan een briljante serie worden.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_94712716
The borgias zijn volgens mij een familie die lang geleden echt geleefd hebben etc? AC2 heeft wel meer "echte" characters gebruikt (michaelangelo, macchiavelli etc)..

Maar ik ben zeer geinteresseerd en ga hem zeker een kans geven!!
:::::
Du Arschloch!!
:::::
pi_94937496
Episode 1 is nu te bekijken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:20:42 #11
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_94937672
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:13 schreef drumstickNL het volgende:
Episode 1 is nu te bekijken.
De pilot was al een tijdje te zien, en die bestaat volgens mij uit episode 1 én 2.

Ik ben iig erg enthousiast!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94939254
sinds AC lijkt me dit ook een stuk interessanter dan ik in eerste instantie dacht. Hebben ze ook van die torens die je in de fik kunt steken? :P

overigens ook een grote rol voor een nederlandse actrice
pi_94939380
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

De pilot was al een tijdje te zien, en die bestaat volgens mij uit episode 1 én 2.

Ik ben iig erg enthousiast!

SPOILER
Ah fack, echt waar?

Dus nog twee weken voordat het 'echt' begint. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zaterdag 2 april 2011 @ 13:33:59 #14
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_94939608
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 13:25 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ah fack, echt waar?

Dus nog twee weken voordat het 'echt' begint. :P
Volgens mij wel. Pilot die ik gezien heb duurde 1u40m, en gezien de titels van de eerste twee episodes lijkt het me dan dat die samen in de pilot zaten.

Lotte Verbeek heeft als Giulia Farnese idd een grote rol. Ze moet alleen doorgaan voor een 15-jarige, tenminste, zo oud was Farnese toen ze met Rodrigo Borgia in aanraking kwam. Ik denk dat de schrijvers/producers dat
SPOILER
willen ontwijken..

Ik heb AC trouwens nooit gespeeld. Maar dat vijftiende-eeuwse Italië is natuurlijk sowieso enorm interessant met figuren als de Borgias, maar ook een Girolamo Savonarola, die hopelijk een grote rol gaat krijgen..
pi_94941745
En terecht, daar heb ik ook geen zin in om naar te kijken haha.

Ik ben de eerste ep. aan het downloaden, ik zeg zo wel even of het de pilot betreft. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  zondag 3 april 2011 @ 18:57:44 #16
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_94988326
Hele toffe eerste aflevering. Ik blijf 't volgen.
The more debt, the better
pi_95035356
Gister eerste aflevering gekeken en ik vind hem erg tof. Was te verwachten ook, want tudors keek ik ook met overwegend plezier en zoals hierboven genoemd ben ik toevallig voor het eerst bezig met Assassin's creed brotherhood (1 en 2 niet/nauwelijks gespeeld). Leuk inderdaad want je herkent nu alles een beetje en ziet het verhaal vanuit een ander perspectief.

Ben benieuwd of we Ezzio nog gaan tegenkomen, maar dat zal wel niet :P
Conscience do cost.
pi_95043272
Misschien is die ene assassins ezio's vader?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 6 april 2011 @ 17:25:41 #19
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_95126944
Goede serie, gelukkig ook historisch correct!
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 6 april 2011 @ 17:32:26 #20
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_95127231
Hoewel della Rovere kreeg eigenlijk 0 stemmen tijdens paus verkiezing.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 6 april 2011 @ 17:43:47 #21
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_95127725
Nog wel meer zaken hoor.. Zo is kardinaal Orsino Orsini in principe een fictief persoon, en is die
SPOILER
volgens mij ook een bedenksel van de schrijvers. Maargoed, een historisch accurate serie is natuurlijk nooit te maken. Wat mij betreft komt het dichtbij genoeg..

Wel een beetje een misser is die overschatting van het pauselijk gezag bij die introductieregels (of hoe dat ook heet). Pausschap was in de 15e eeuw al lang een politieke speelbal van de Europese vorsten. Regionaal -in Italië- speelden ze natuurlijk wel een grote rol, helemaal onder de Borgias. Op Europees niveau hadden ze alleen wat moreel gezag, maar die was ook tanend..

Verrassing is voor mij trouwens Colm Feore, die kardinaal Guilliano della Rovere speelt. Wat een acteur!
Wordt hopen op een spin-off/vervolg met paus Julius II (Della Rovere) als de Warriorpope :)
pi_95224509
Wanneer kunnen we een tweede aflevering verwachten?
Conscience do cost.
pi_95225145
Dit weekend denk ik.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_95225580
om nom nom!
Conscience do cost.
pi_95312954
Vandaag komt ep3 uit. (De eerste aflevering eigenlijk)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')