SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailer:
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Niet lijkt mij, dat zou iig wel dom zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In hoeverre is het dan gebaseerd op ACII?
umm totaal niet? Maar er zijn veel overeenkomsten in het verhaal aangezien Ubisoft de geschiedenis van de familie heeft gebruikt en niet zelf wat is gaan bedenken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
In hoeverre is het dan gebaseerd op ACII?
De pilot was al een tijdje te zien, en die bestaat volgens mij uit episode 1 én 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't really come from outer space || Last.fm
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:20 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
De pilot was al een tijdje te zien, en die bestaat volgens mij uit episode 1 én 2.
Ik ben iig erg enthousiast!Ah fack, echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nog twee weken voordat het 'echt' begint.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Volgens mij wel. Pilot die ik gezien heb duurde 1u40m, en gezien de titels van de eerste twee episodes lijkt het me dan dat die samen in de pilot zaten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ah fack, echt waar?
Dus nog twee weken voordat het 'echt' begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. willen ontwijken..
Ik heb AC trouwens nooit gespeeld. Maar dat vijftiende-eeuwse Italië is natuurlijk sowieso enorm interessant met figuren als de Borgias, maar ook een Girolamo Savonarola, die hopelijk een grote rol gaat krijgen..I don't really come from outer space || Last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. volgens mij ook een bedenksel van de schrijvers. Maargoed, een historisch accurate serie is natuurlijk nooit te maken. Wat mij betreft komt het dichtbij genoeg..
Wel een beetje een misser is die overschatting van het pauselijk gezag bij die introductieregels (of hoe dat ook heet). Pausschap was in de 15e eeuw al lang een politieke speelbal van de Europese vorsten. Regionaal -in Italië- speelden ze natuurlijk wel een grote rol, helemaal onder de Borgias. Op Europees niveau hadden ze alleen wat moreel gezag, maar die was ook tanend..
Verrassing is voor mij trouwens Colm Feore, die kardinaal Guilliano della Rovere speelt. Wat een acteur!
Wordt hopen op een spin-off/vervolg met paus Julius II (Della Rovere) als de Warriorpope
I don't really come from outer space || Last.fm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |