EP #2quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:54 schreef pugehenis het volgende:
komt volgende week de 2e aflevering? of is dan de 'echte' start en beginnen ze met de eerste.
Valt wel mee toch? Zo ingewikkeld is het toch niet. Starz blinkt meestal niet uit in grote meeslepende en ingewikkelde verhalenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:20 schreef drumstickNL het volgende:
wow kei vaag die eerste aflevering.
Heb nu de rest van de ep. ook gekeken en het is inderdaad wat simpeler na het begin.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:23 schreef andre347 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zo ingewikkeld is het toch niet. Starz blinkt meestal niet uit in grote meeslepende en ingewikkelde verhalen
Dat is ook maar een mening, daarnaast is het ook niet vergelijkbaar. Camelot moet een soort Spartacus worden en The Borgias een soort The Tudors. Nu waren The Tudors en Spartacus goede series maar de opvolgers zijn nog maar net van start, de acteurs moeten er nog een beetje inkomen.. (zoals dat eerder ook het geval was)quote:Op zondag 27 maart 2011 23:51 schreef Obama het volgende:
Camelot is in iedergeval veel beter als The Borgias.
Ze kijkt alleen maar naar de blote piemels en tieten.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:43 schreef speknek het volgende:
Een stelletje waarbij alleen de vrouw naar Spartacus kijkt.
bij welke aflevering zijn jullie? bij de eerste aflevering ok. maar bij het 2e seizoen 'te dramatisch'quote:Op maandag 28 maart 2011 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe gewelddadig is Camelot? En hoeveel drama? We zijn nu Spartacus aan het kijken en mijn vriend vind het veel te dramatisch allemaal. Ik vraag me dus af of ik Camelot alleen moet kijken of met hem
Hoe dan ook, wie er ook kijkt.,, maakt allemaal niets uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hebben gisteren ep 7 gekeken van de eerste serie. Maar het doet er niet toe wat mijn vriend van Spartacus vindt (ik vind ook dat ie zeurt), ik vraag naar een vergelijking qua drama en geweld met Camelot.
Die review spoort nou niet echt aan tot kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:48 schreef Breuls het volgende:
De review van de New York Times is niet geheel negatief. Hooguit een beetje spottend.
Mja, de serie zelf ook niet zo.quote:Op zondag 3 april 2011 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Die review spoort nou niet echt aan tot kijken
De waterval met het zwaard was juist mooi.quote:Op zondag 3 april 2011 02:31 schreef yavanna het volgende:
[..]
Mja, de serie zelf ook niet zo.![]()
Komt m.i. door de bizar slechte keuze in de hoofdrolspeler en enkele bijrollers en het verhaal is tot nu toe ook niet echt mooi geschreven.
Settings zijn ook zo slecht, b.v. de waterval met het zwaard, om te huilen. Zo ook de wolf op het eind.
Had denk ik ook liever een andere acteur als Arthur gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:33 schreef Applebaum het volgende:
Wat een lelijke gast die Arthur kan niet naar die scheve kop kijken..
quote:Op maandag 4 april 2011 10:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu maar hopen op wat leuke mannenzoals in Spartacus.
James Purefoy (King Lot) stond bij Rome ook vaker full frontal in beeld als Marcus Antonius dus die zal hier ook weinig moeite mee hebben schat ik zo. Niet dat ik erop het wachten ben. Eva Green daarentegenquote:Op maandag 4 april 2011 11:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
![]()
Helaas hebben film/serie makers vaak wel oog voor vrouwelijks choon, maar doen de mannen er niet zoveel toe. Of zal het vaak uit tactische overwegingen zijn, dat mannen liever niet 'te' mooie mannen zien.
Aflevering al gekeken?quote:Op maandag 4 april 2011 11:24 schreef planethugo het volgende:
[..]
James Purefoy (King Lot) stond bij Rome ook vaker full frontal in beeld als Marcus Antonius dus die zal hier ook weinig moeite mee hebben schat ik zo. Niet dat ik erop het wachten ben. Eva Green daarentegen
inderdaad, waar spartacus me vanaf de eerste aflevering kon boeien, heb ik het hier tot de helft van de 2e aflevering vol kunnen houden. Het is gewoon niet leuk. Ik had meer keiharde actie en seks verwacht en geen dramaserie.quote:Op maandag 4 april 2011 14:06 schreef ems. het volgende:
Na de eerste aflevering met moeite af gezien te hebben en de eerste 10 minuten van de 2e aflevering toch maar besloten dat ik wat te oud ben voor deze serie.
Ik kan begrijpen dat als je wat jonger bent (13-14 jaar) dat je interessant is. Het slechte acteerwerk (of in ieder geval slechte casting), de overmatige cliches ("ik wil geen koning worden ik wil een arme boerenknaap blijven!"![]()
, chick waar hij zgn visioen van had op het strand die haar naam niet verteld
)
Slecht, slecht, slecht. De vergelijking met spartacus is niets meer dan een belediging. 3/10, en die 3 punten krijgen ze alleen maar omdat ondanks de knulligheid de omgevingen en cast er goed en authentiek uitziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps voor Son-Goku hier (NSFW) http://img264.imagevenue.(...)4182310_123_40lo.jpg“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |