In de wijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je voelt je nu echt een vis in het water he
Dat kan dan nooit dure wijn zijn, als der een vis in zitquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat kan dan nooit dure wijn zijn, als der een vis in zit
Daarom heb ik dus weinig moeite met die nieuwere 'kurken', geen idee waar ze van gemaakt zijn, maar die hebben vrijwel geen invloed op de smaak van wijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kurk is organisch materiaal dus dat kan bij duurdere wijn ook een negatieve invloed hebben.
Volgens mij zitten er ook wel kunststof kurken tussen. De fles die ik vanavond openmaakte had nog gewoon een 'echte' kurkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus weinig moeite met die nieuwere 'kurken', geen idee waar ze van gemaakt zijn, maar die hebben vrijwel geen invloed op de smaak van wijn.
Die was dan ook al 6 jaar oudquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook wel kunststof kurken tussen. De fles die ik vanavond openmaakte had nog gewoon een 'echte' kurk.
UIteraard. HANS.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Ga het allemaal niet teruglezen wat in het vorig topic is gezegd, maar het zal allemaal wel weer top zijn geweest. Dus.
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Ga het allemaal niet teruglezen wat in het vorig topic is gezegd, maar het zal allemaal wel weer top zijn geweest. Dus.
Thanks voor de samenvatting, Rock. +2 behulpzaamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!
Maar niet uit pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!
is mijn favorietie Madonnanummerquote:
Paul doet het dansjequote:
Nee, met mag ook heb ik net geleerdquote:
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, met mag ook heb ik net geleerd.
Ik heb niet alles terug gelezen. Nu heb ik dus ook iets geleerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, met mag ook heb ik net geleerd.
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bent
denk ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Zouden ze hun gevierde cover nog spelen?
En voor het uitserveren haal je de rode er weer even uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.
Nog een weetje: zowel witte als rode wijn die open is, bewaar je gewoon in de koelkast.
is die al ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Zouden ze hun gevierde cover nog spelen?
waar denk jequote:
Uurtje/halfuurtje van tevoren iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
En voor het uitserveren haal je de rode er weer even uit?
Verjaardagstip #1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bent
op giel.vara.nlquote:
Waar anders ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.
Nog een weetje: zowel witte als rode wijn die open is, bewaar je gewoon in de koelkast.
Rood drink je anders niet koud, dus ik kan me voorstellen dat mensen een fles rode wijn niet in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar anders ?, owja in mijn nog niet bestaande wijnkelder
.
Dan moet je een andere tip geven als je hem terug hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet ik gauw m'n kurkentrekker gaan terughalen dus
op 3FMVid natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op giel.vara.nl
staat ie nu ook, vanochtend zag ik em niet
En dat is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je een andere tip geven als je hem terug hebt.
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluitenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Owquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rood drink je anders niet koud, dus ik kan me voorstellen dat mensen een fles rode wijn niet in de koelkast zetten.
Waarom geen whiskeykelderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ja dat moet jij zeggenquote:
Lekkere wijn, om de kurkentrekker te testen.quote:
Komt u maarrrrr!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lekkere wijn, om de kurkentrekker te testen.
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluiten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hier.
Goeie vraagquote:
En die vacuümkurken, is dat wel of niet goed voor de wijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluiten.
Ik wordt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hier.
Dat is hetzelfde weekend dat GBTTZ in Leeuwarden speeltquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goeie vraag't Laatste weekend van januari dan maar, dan is 't gelijk ook 't eind van m'n tentamenweken en gelijk een goede reden om een feestje te houden en te stappen enzo
Die gebruik ik zelf ook, maar sluiten de wijn ook niet optimaal af. Helpt wel iets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
En die vacuümkurken, is dat wel of niet goed voor de wijn?
Dan stuur je die wijn maar opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde weekend dat GBTTZ in Leeuwarden speelt?
Leraar nederlands is helaas te hoog gegrepen voor mij zie ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wordt?![]()
Ik dacht overigens dat al die dingen gewoon tot de algemene kennis behoorde, maar blijkbaar niet. Ik drink niet eens rood en toch weet ik al die dingen wel.
Sneller je fles leegdrinken dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gebruik ik zelf ook, maar sluiten de wijn ook niet optimaal af. Helpt wel iets.
En dan een leuk feestje missenquote:
Da's altijd goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sneller je fles leegdrinken dus.
Trusten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes, ik ga dit feestje verlaten. om 6uur gaat de wekker weer
slaap lekker en tot later!
Trusten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Een open fles moet leegquote:
Ik denk dat GBTTZ leuker is dan mijn feestjequote:
Trustequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Ook geen gedoe met afsluiten en bewarenquote:
GBTTZquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat GBTTZ leuker is dan mijn feestjeAls die al gehouden wordt dat weekend, wil wel zoveel mogelijk van m'n vrienden erbij.
Waarom ?quote:
Veel ellende meegemaakt in mijn directe omgeving, iets met mensen die zich naar de tering hebben gezopen/nog steeds zuipen.quote:
Laatste is qft, behalve mijn vrienden want die zijn grappig als ze dronken zijn (minus 1, die ging me slaan terwijl ik drie keer door mijn knieën was gezakt die avond en niet zo vrolijk aan de bar steunde).quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel ellende meegemaakt in mijn directe omgeving, iets met mensen die zich naar de tering hebben gezopen/nog steeds zuipen.
En ik heb een hekel aan dronken volk
dat eerste doen ze helemaal zelf natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel ellende meegemaakt in mijn directe omgeving, iets met mensen die zich naar de tering hebben gezopen/nog steeds zuipen.
En ik heb een hekel aan dronken volk
*hipsquote:
Ja, dat! Vrouwen trouwens ookquote:
Dat vervelend zijn als iemand dronken is-stadium schijnt bij mij nooit voor te komen, ik kak per direct in namelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat eerste doen ze helemaal zelf natuurlijk![]()
Dat tweede kan vervelend zijn ja, ik kan ook heel vervelend zijn als ik dronken ben(komt gelukkig niet zo vaak voor
)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vervelend zijn als iemand dronken is-stadium schijnt bij mij nooit voor te komen, ik kak per direct in namelijk
Klopt, maar zonder er verder al teveel op in te gaan heeft het mij jaren ellende gekost en een deel van mijn jeugd (omg, that sounds like an old ladyquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat eerste doen ze helemaal zelf natuurlijk![]()
Ik ben maar één keer in mijn leven écht dornken geweest (alsin omvallen met de fiets enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vervelend zijn als iemand dronken is-stadium schijnt bij mij nooit voor te komen, ik kak per direct in namelijk
Kusje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar zonder er verder al teveel op in te gaan heeft het mij jaren ellende gekost en een deel van mijn jeugd (omg, that sounds like an old lady)
Ik heb al geen fatsoenlijk evenwichtsgevoel meer als ik aangeschoten bent. Dat heeft me al een hoop struikel- en valacties opgeleverdquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer in mijn leven écht dornken geweest (alsin omvallen met de fiets enzo), beste avond ooit.
Dat is leuk ja, tot de volgende morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer in mijn leven écht dornken geweest (alsin omvallen met de fiets enzo), beste avond ooit.
Dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb al geen fatsoenlijk evenwichtsgevoel meer als ik aangeschoten bent. Dat heeft me al een hoop struikel- en valacties opgeleverd
Mja ik moest die ochtend werken. Heb nooit van drank moeten kotsen, behalve toen uiteraard.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, tot de volgende morgenBen ooit echt wakker geworden en alles kwijt geweest, tot aan bloed in mijn bed en op mijn armen en een verloren fiets aan toe
Ow mijn god, ik ben nog nooit een hele nacht kwijt geweest. Wel details, maar dan ook eerlijk gezegd wel belangrijke details, dat ik mezelf de volgende afvraag: hoe/wat/waar/wie/waarom heb ik dat in vredesnaam gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, tot de volgende morgenBen ooit echt wakker geworden en alles kwijt geweest, tot aan bloed in mijn bed en op mijn armen en een verloren fiets aan toe
ik ga juist meer onzin lullen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb al geen fatsoenlijk evenwichtsgevoel meer als ik aangeschoten bent. Dat heeft me al een hoop struikel- en valacties opgeleverd
Herkenbaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow mijn god, ik ben nog nooit een hele nacht kwijt geweest. Wel details, maar dan ook eerlijk gezegd wel belangrijke details, dat ik mezelf de volgende afvraag: hoe/wat/waar/wie/waarom heb ik dat in vredesnaam gedaan?
Ik ben al heel snel dingen kwijt, maar heb ook nuchter een heel slecht geheugen, niet normaal gewoon. Heb ook altijd een notitieboekje bij want als ik het niet opschrijf onthou ik het nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow mijn god, ik ben nog nooit een hele nacht kwijt geweest. Wel details, maar dan ook eerlijk gezegd wel belangrijke details, dat ik mezelf de volgende afvraag: hoe/wat/waar/wie/waarom heb ik dat in vredesnaam gedaan?
Ik word heel vrolijk en vind iedereen tof en praat heel veel. Tot een bepaald moment, dan val ik praktisch in slaap.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ben al heel snel dingen kwijt, maar heb ook nuchter een heel slecht geheugen, niet normaal gewoon. Heb ook altijd een notitieboekje bij want als ik het niet opschrijf onthou ik het niet
Dat is jou motto als je aan de bar staat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
Never give up, it's such a wonderful life
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is jou motto als je op de bar staat?
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is jou motto als je aan de bar staat?
niet haten, ik ken der ook niks aan doenquote:
Juistquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is een FOK!ker, die moeten fantaseren.
Visueel ingesteld. Zie het al helemaal voor mequote:
Trustequote:
Kan niet. Belangrijk project dat donderdag af moet zijn. Dus moet ik doortrekken deze nachtquote:
Ik leef met je meequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kan niet. Belangrijk project dat donderdag af moet zijn. Dus moet ik doortrekken deze nacht
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Ik ga wel slapen trouwens, althans, een poging doen. Welterusten allemaal!![]()
bye bye man bye byequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Ik ga wel slapen trouwens, althans, een poging doen. Welterusten allemaal!![]()
Denk Marijkequote:
Marijke Roskam iddquote:
Iddquote:
Trustequote:
Verrot is dat, heb het de afgelopen nachten ook met erg weinig slaap moeten doen. Het rare is, ik ben nu weer klaarwakkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kan niet. Belangrijk project dat donderdag af moet zijn. Dus moet ik doortrekken deze nacht
Mijn ritme is volgens mij altijd verneukt, maar of ik daar zo blij mee benquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Verrot is dat, heb het de afgelopen nachten ook met erg weinig slaap moeten doen. Het rare is, ik ben nu weer klaarwakker![]()
Verneukte ritmes![]()
Och, heb ik ook wel. Veel late diensten of slaapdiensten, veel nachten doortrekken voor school. Ben sowieso niet bepaald een ochtendmensquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn ritme is volgens mij altijd verneukt, maar of ik daar zo blij mee ben.
Ik ben ook geen ochtend mens, toch vind ik een uur of 4 a 5 a 6 's ochtends een erg mooie tijd om buiten te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, heb ik ook wel. Veel late diensten of slaapdiensten, veel nachten doortrekken voor school. Ben sowieso niet bepaald een ochtendmens![]()
In de zomer vind ik dat wel tof, lekker lang met de hond lopen bij zonsopkomstquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtend mens, toch vind ik een uur of 4 a 5 a 6 's ochtends een erg mooie tijd om buiten te zijn. Maarja meestal slaap of werk ik dan
.
Trustequote:
Zelfs in deze tijd is het lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
In de zomer vind ik dat wel tof, lekker lang met de hond lopen bij zonsopkomstNu slaap ik graag lang uit. Echt lang... Zie het nut niet om vroeg op te staan in deze tijd
Meh, heb jarenlang om 5:30 op moeten staan (toen had ik nog wel regelmaat enzulksquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfs in deze tijd is het lekker, mooiste moment van de dag
. Ik maak het helaas alleen mee als ik (binnen) aan het werk ben
.
Ja, dat ietwat kleine mannetje! Ik vind hem tof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef DaMook het volgende:
Is dit de ramon van de filmpjes van SR ?. Heb hem nog nooit op de radio gehoord eigenlijk
.
Ja dus met zijn tik hem aan ouwequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef DaMook het volgende:
Is dit de ramon van de filmpjes van SR ?. Heb hem nog nooit op de radio gehoord eigenlijk
.
Ik heb jarenlang nachtdienst gehad en liep toen vaak 's ochtends buiten op het tijdstipquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, heb jarenlang om 5:30 op moeten staan (toen had ik nog wel regelmaat enzulks), had er in deze tijd veel meer moeite mee. In het voorjaar/de zomer gaat het bij mij net ff gemakkelijker
![]()
Wel lekker trouwens dat je nu al kan merken dat het 's ochtends vroeger licht wordt!
Op tv ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat ietwat kleine mannetje! Ik vind hem tof!
Sowieso tof, kom je thuis terwijl de buurman naar werk vertrekt! Ik word weleens heel vuil aangekeken als ik na een slaapdienst thuiskomquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang nachtdienst gehad en liep toen vaak 's ochtends buiten op het tijdstip. Echt heerlijk
. Idd in de zomer beter dan in de winter, maar ook in de winter zijn er dingen om van te genieten
.
Ik houd wel van een pilsje na de nachtdienstquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso tof, kom je thuis terwijl de buurman naar werk vertrekt! Ik word weleens heel vuil aangekeken als ik na een slaapdienst thuiskom
Op de radio vind ik hem wat zekerder overkomen. Af en toe een tikkie flauw, maar nooit vervelend. Ik mag hem graag horen, al moet ik zo ook maar eens een verdieping hoger gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op tv ik ook, nu moet het op de radio nog blijken
. En ik wil over niet al te lang toch gaan slapen
.
Flauw was ie op tv ook alquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de radio vind ik hem wat zekerder overkomen. Af en toe een tikkie flauw, maar nooit vervelend. Ik mag hem graag horen, al moet ik zo ook maar eens een verdieping hoger gaan
Of ze kijken je raar aan, omdat je overdag vaak thuis bent. Had mijn vader eerder, veel nachtdiensten. Werd op het durp goed over geroddeld, hij zou ontslag hebben enzo... Durpjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik houd wel van een pilsje na de nachtdienst, dan denken mensen ook altijd dat ik een alcoholist ben
.
Ik heb er 3 tot mijn beschikkingquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flauw was ie op tv ook al. Verdieping hoger nog wel
, ik blijf op dezelfde verdieping
.
Haha ja dat is ook zoiets ja, dat mensen niet snappen dat ie nachtdienst werkt en dus maar werkeloos isquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Of ze kijken je raar aan, omdat je overdag vaak thuis bent. Had mijn vader eerder, vel nachtdiensten. Werd op het durp goed over geroddeld, hij zou ontslag hebben enzo... Durpjes
Doe maar luxequote:
Weinig luxe aan, moet ook allemaal onderhouden worden. Mazzel gehad, mn ex wilde wel uitverhuizen en ik kon hier blijven wonenquote:
Ja he? Best afwisselend ookquote:
Dan nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig luxe aan, moet ook allemaal onderhouden worden. Mazzel gehad, mn ex wilde wel uitverhuizen en ik kon hier blijven wonen
[..]
Ja he? Best afwisselend ook
Dat zijn er idd 3, zolder heeft echter ook nog een flinke kamer en een vast trap erheen. Lekker de ruimte om rommel te maken, zegmaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan nog3 verdiepingen
. Alhoewel ik me nu bedenk dat een normaal huis al 2 verdiepingen + zolder heeft dus 3
.
In mijn ouderlijk huis sliep ik op de zolder, over dat rommel maken heb je dus iig gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn er idd 3, zolder heeft echter ook nog een flinke kamer en een vast trap erheen. Lekker de ruimte om rommel te maken, zegmaar
Ja, en bedankt he??quote:
Neuj, hole zal zo ook wel weer opduikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en bedankt he??Nu moet ik Henk voor de bek...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en bedankt he??Nu moet ik Henk voor de bek...
Te laat...quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj, hole zal zo ook wel weer opduiken, doet ie elke dag wel volgens mij
.
Of je geeft hem door aan iemand die er niet meer is en hoopt dat die het niet meer leest.
quote:
Je had je nog kunnen bedenkenquote:
Heul stiekem wel een klein beetje ja! Hoe oud ben je eigenlijk? Ik moet hier in dit topic altijd enorm oppassen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:44 schreef henkde_j het volgende:
![]()
Jaah, dat vond je wel fijn, boefje!
23 Dus ik neem aan legaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul stiekem wel een klein beetje ja! Hoe oud ben je eigenlijk? Ik moet hier in dit topic altijd enorm oppassen...
Had gekund ja, maar das dan ook niet mijn stijlquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Je had je nog kunnen bedenken.
Legaal wel, maar verschil in leeftijd is wel eng grootquote:
11 jaar of heb ik het nu fout ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Legaal wel, maar verschil in leeftijd is wel eng groot![]()
Oma, wat doet u nog op zo vroeg!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Legaal wel, maar verschil in leeftijd is wel eng groot![]()
Helemaal correct!!quote:
Ik ben laat mien jong, moet sokk'n breien en de koei'n melken straksquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oma, wat doet u nog op zo vroeg!?
Tot zondag! Ik kijk al uit naar de warme chocolademelk met vel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal correct!!
[..]
Ik ben laat mien jong, moet sokk'n breien en de koei'n melken straks
Om d'r nou oma te noemen gaat ook wel weer wat verquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oma, wat doet u nog op zo vroeg!?
Ik zal het vel extra dik laten worden, ff blazenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tot zondag! Ik kijk al uit naar de warme chocolademelk met vel.
Mwoah, voel me wel een oud wijf atm, slaapgebrek breekt nu toch wel wat opquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om d'r nou oma te noemen gaat ook wel weer wat ver.
Oud wijfquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal het vel extra dik laten worden, ff blazen![]()
[..]
Mwoah, voel me wel een oud wijf atm, slaapgebrek breekt nu toch wel wat op![]()
3fm houdt me jong!!
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:52 schreef henkde_j het volgende:
Oh 34 zie ik![]()
"Wat is het hier warm hé"
Sneeuwballen!!quote:
ninja editquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Sneeuwballen!!
Voelen he, voelen! En alleen nu, normaal ben ik heul fris ende fruitig!! not!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oud wijfop je 34ste
.
Dat ben ik ook bijna.
Dan ben je fout bezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Voelen he, voelen! En alleen nu, normaal ben ik heul fris ende fruitig!! not!![]()
Wel goed, maar voor ander topic bedoeld.quote:
Nu krijg ik een beeld van een vrouw met een pittig kapsel, zo'n klein rugtasje, broek met hoog water en van die laarsjes er onder. En niet te vergeten zo'n jamai bril.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Voelen he, voelen! En alleen nu, normaal ben ik heul fris ende fruitig!! not!![]()
Nah, normaal heb ik nergens last van, maar moest voor school ff flink doorbikkelen de afgelopen weken. Heeft er best een beetje ingehaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ben je fout bezig.
Fris en fruitig is ok![]()
.
En BAM, toen was mijn beeld van Minthy helemaal de grond in geboordquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu krijg ik een beeld van een vrouw met een pittig kapsel, zo'n klein rugtasje, broek met hoog water en van die laarsjes er onder. En niet te vergeten zo'n jamai bril.
Ik was toch al afgewezen:')quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
En BAM, toen was mijn beeld van Minthy helemaal de grond in geboord.
Dan hoef je het voor de rest toch nog niet te verpestenquote:
Owquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel goed, maar voor ander topic bedoeld.
NEEEEEEEeeeeeehhhhh!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu krijg ik een beeld van een vrouw met een pittig kapsel, zo'n klein rugtasje, broek met hoog water en van die laarsjes er onder. En niet te vergeten zo'n jamai bril.
Fotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
OwMaar yay dat ik het goed had
[..]
NEEEEEEEeeeeeehhhhh!!!!!![]()
Lang haar, grote Converse-tas of een kleine rommeltas, jeans of legging met jurkje of rokje en geen bril. Wel graag laarzen trouwens, toch nog 1 goed!
No fokking way!! Foto's gooi ik niet online, heeft met mn werk te maken. Zelfbescherming enzoquote:
Ok danquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
No fokking way!! Foto's gooi ik niet online, heeft met mn werk te maken. Zelfbescherming enzo
is mij ook niet geluktquote:
Maar wil dat iets zeggen ?quote:
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik werk in de psychiatrie en dat kan flink problemen gevenquote:
Nopequote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga slapen.
Tot zondag oma! Ik zal de libelles meenemen![]()
Truste mien jong, ik kijk ernaar uit! Toch fijn als tenminste nog 1 van je kleinzonen af en toe langskomtquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga slapen.
Tot zondag oma! Ik zal de libelles meenemen![]()
Die ken ik meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik werk in de psychiatrie en dat kan flink problemen geven![]()
ik begrijp je volkomen, maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik werk in de psychiatrie en dat kan flink problemen geven![]()
[..]
Nope
Je kent mensen die daar problemen mee hebben gehad? Als in hulpverleners?? Een collega van mij is er eens lelijk bijgelapt door een cliënt, is niet tof...quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ken ik meer. En nee ik ben niet onder behandeling
.
Snap ik, maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik begrijp je volkomen, maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig.
Ja!! Kun je geld mee verdienen, toekomst voorspellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:09 schreef DaMook het volgende:
Ik had trouwens gelijk dat hole wel op zou duiken.
Kan, maar ik moet zeggen dat ik Domien ook wel tof vind. Volgens mij ben ik daarmee bijna de enige in dit topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:11 schreef DaMook het volgende:
Ramon mag van mij trouwens in de plaats van domien ingezet worden.
is dat ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj, hole zal zo ook wel weer opduiken, doet ie elke dag wel volgens mij
.
Of je geeft hem door aan iemand die er niet meer is en hoopt dat die het niet meer leest.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:09 schreef DaMook het volgende:
Ik had trouwens gelijk dat hole wel op zou duiken.
Nee gewoon mensen die ook dat werk doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kent mensen die daar problemen mee hebben gehad? Als in hulpverleners?? Een collega van mij is er eens lelijk bijgelapt door een cliënt, is niet tof...
Wanneer duikt hole op ?quote:[..]
Snap ik, maar ik doe het toch maar niet![]()
[..]
Ja!! Kun je geld mee verdienen, toekomst voorspellen
Ik heb er geen probleem mee iigquote:
Domien was tof, maar hij begint boven zichzelf uit te stijgen heb ik het ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan, maar ik moet zeggen dat ik Domien ook wel tof vind. Volgens mij ben ik daarmee bijna de enige in dit topic
Domien is wel tof, maar niet tijdens @work. Hij laat te weinig van zichzelf zien en hij lijkt meer geschikt voor lol radio.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan, maar ik moet zeggen dat ik Domien ook wel tof vind. Volgens mij ben ik daarmee bijna de enige in dit topic
Tof werk, leukste wat ik tot nu toe gedaan heb. En dat is een hele waslijst aan baantjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee gewoon mensen die ook dat werk doen.
[..]
Wanneer duikt hole op ?Denk dat weinig mensen daar geld voor over hebben
.
Ik heb nog nooit verloren in een casinoquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof werk, leukste wat ik tot nu toe gedaan heb. En dat is een hele waslijst aan baantjes![]()
En geld zullen de meeste mensen daar niet voor overhebben denk ik, maar misschien kun je je skills uitbreiden naar andere gebieden? Casino ofzo? Gaan we een keer een meet houden daar en dan ga jij ons rijk maken enzo!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Domien was tof, maar hij begint boven zichzelf uit te stijgen heb ik het idee. Sterallures enzo
.
Ik merk dat zelf niet zo, misschien heeft hij even de tijd nodig om te aarden op die plek? Tis ook nogal wat, dat je een programma als Arbeidsvitaminen moet gaan vervangen, denk dat er veel druk op hem ligt. Ik vind het een tof jong, volg hem ook graag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Domien is wel tof, maar niet tijdens @work. Hij laat te weinig van zichzelf zien en hij lijkt meer geschikt voor lol radio.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit verloren in een casino, heb tot nu toe (al 3x geweest in 10 jaar) nog nooit verloren, wel de drank gratis gehad door de kleine winst
.
Hij aapt iets te veel naquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:19 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik merk dat zelf niet zo, misschien heeft hij even de tijd nodig om te aarden op die plek? Tis ook nogal wat, dat je een programma als Arbeidsvitaminen moet gaan vervangen, denk dat er veel druk op hem ligt. Ik vind het een tof jong, volg hem ook graag!
GRATIS OP STAP GAAN !!!quote:
Nee, ik denk dat hij nog wel zoekt naar een eigen stijl. Ik kan me wel voorstellen dat hij dat kopieert van de anderen en dat hij er misschien tegenop kijkt, hij is ook nog niet zo heel oud. Ik hoop echter wel dat hij lekker de kans krijgt zich te ontwikkelen, hij bevalt me welquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij aapt iets te veel na, hij moet een eigen ding ontwikkelen
. Geen 2e michiel of gerard proberen te zijn
.
Zoepen met 3fm'ers in het casino, we drinken je winst zo weg! Er wordt veel gedronken in dit topic heb ik gezien vanavondquote:
Als ie zich ontwikkeld tot een eigen persoonlijkheid dan vind ik het goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij nog wel zoekt naar een eigen stijl. Ik kan me wel voorstellen dat hij dat kopieert van de anderen en dat hij er misschien tegenop kijkt, hij is ook nog niet zo heel oud. Ik hoop echter wel dat hij lekker de kans krijgt zich te ontwikkelen, hij bevalt me wel
Hoeft niet, ik slaap wel op de bankquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoepen met 3fm'ers in het casino, we drinken je winst zo weg! Er wordt veel gedronken in dit topic heb ik gezien vanavond![]()
En nee, ik BOB niet!
Dat zei je gisteren ook al, maar wat doe je voor werk ?quote:
Nee, dat moet hij ook niet doen. Nadeel is dat dj's af en toe nog wel eens wat arrogant over kunnen komen. Maar als ik zijn tweets van de laatste weken zo lees (oa over zn pa), vind ik het echt een geweldige jongenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ie zich ontwikkeld tot een eigen persoonlijkheid dan vind ik het goed. Maar dan nog moet ie als dj niet zichzelf beter gaan voelen dan ie is
.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik slaap wel op de bank.
Die over zijn pa heb ik dan gemist, maar ik heb soms het idee dat ie zich een geweldig persoon voeltquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat moet hij ook niet doen. Nadeel is dat dj's af en toe nog wel eens wat arrogant over kunnen komen. Maar als ik zijn tweets van de laatste weken zo lees (oa over zn pa), vind ik het echt een geweldige jongen
Kan ook onzekerheid zijn, he? Kan een houding zijn die hij aanneemtquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die over zijn pa heb ik dan gemist, maar ik heb soms het idee dat ie zich een geweldig persoon voelt, wat ie (nog niet) is
.
lees je pm
Ik hoop iig dat ie zich wat minder arrogant gaat gedragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan ook onzekerheid zijn, he? Kan een houding zijn die hij aanneemt
Dat hoop ik dan ook, van mij maggie blijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop iig dat ie zich wat minder arrogant gaat gedragen, zo komt ie op mij namelijk regelmatig over
.
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan ook, van mij maggie blijven![]()
Ik kijk er ook weer teveel met een social work-bril naar, denk ik
quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:36 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Je hebt pm terug!
Ik ga slapen, ben kapot en moet morgen geloof ik ook weer redelijk vroeg op... Dat wordt weer falen denk ik
iets met veel krantenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zei je gisteren ook al, maar wat doe je voor werk ?
klote hequote:Op woensdag 12 januari 2011 06:19 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen!
buh, wat is het toch moeilijk om om 6u op te staan als je een week hebt kunnen uitslapen. gelukkig hoeft dat waarswchijnlijk alleen vandaag en morgen nog en kan ik vanaf dinsdag een uurtje langer blijven liggen
nja, jij haalt toch meestal door tot na je krantenwijk en slaapt 's ochtends? lijkt me ook geen pretje eigenlijk....quote:
voor me gevoel slaap ik uit terwijl het toch maar 7 uurtjes zijn. en ik ga nu ook wegquote:Op woensdag 12 januari 2011 06:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, jij haalt toch meestal door tot na je krantenwijk en slaapt 's ochtends? lijkt me ook geen pretje eigenlijk....
Wat Hans zegt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:22 schreef -Hans- het volgende:
Dames en heren... daar is Roel! Druk dagje vandaag weer voor de man die nu nog in Limbo land woont.
Zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
! Maar goed bezig kerel. Spannende periode.
Hoe is het aanbod in 040 dan? Zoek je wat in de buurt van het centrum (duurder) of wat meer van het centrum af? Uiteraard veel kamers want over een paar jaar lopen er vast 2 a 3 nieuwe Roeltjes of Roelientjes op deze aardequote:Op woensdag 12 januari 2011 08:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zeker. Huizensites bekijken, nadenken wat wel wel en niet willen etc.
Over dat laatste is het duidelijk dat dat zéker niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 januari 2011 08:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe is het aanbod in 040 dan? Zoek je wat in de buurt van het centrum (duurder) of wat meer van het centrum af? Uiteraard veel kamers want over een paar jaar lopen er vast 2 a 3 nieuwe Roeltjes of Roelientjes op deze aarde
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens je hyves ben jij een vriendje, met iemand die ik ook ken. En hij woont in Friesland![]()
Hij is luchtverkeersleider bij deFancy. Misschien wel jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Iemand met veel verstand van weer, waarschijnlijk
.
Zeg nooit, nooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over dat laatste is het duidelijk dat dat zéker niet gaat gebeuren.
Gaaf man! echt een spannende periode het zoeken naar een leuk stekje. Eerst huren is trouwens ook wel verstandigquote:Er is wel wat te vinden in 040, zeker als je niet in het goedkoopste segment gaat kijken. Willen vooralsnog voor een huisje (dus geen appartement) kijken. Tegen de rand van Eindhoven liggen wel wat leuke optrekjes. En eerst huur
.
Dat dacht ik hetzelfdequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit is ook niet zuiver hoor.
Maakt niet uit, maar ga dan niet zo raar lopen doen.
Zit ie eerst te zeiken dat bij de voice Ewbank doorgaat (terecht overigens)quote:
quote:
Ja, okay dat is ook wel zo. Goed dat die duidelijkheid er isquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Over dit zijn S en ik het wel eens hoor. Als een van beiden daar compleet anders over denkt, hoef je niet met een relatie door te gaan
.
Ik heb de laatste 2 nog niet eens gezienquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef -Hans- het volgende:
YES! Er komt een nieuwe Bond film. Eind 2012 moet 'ie in de BIOS draaien. Ge-wel-dig en wederom met Daniel Craig. Top!
Waarom schrijf je bios met hoofdletters?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:43 schreef -Hans- het volgende:
YES! Er komt een nieuwe Bond film. Eind 2012 moet 'ie in de BIOS draaien. Ge-wel-dig en wederom met Daniel Craig. Top!
Vorig week maandag en afgelopen maandag waren ze nog te zien @ SBSquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 2 nog niet eens gezien.
Hoe heet die andere ook alweer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vorig week maandag en afgelopen maandag waren ze nog te zien @ SBS. Vond ze allebei top, maar Casino Royale is toch wel de absolute topper.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom schrijf je bios met hoofdletters?
Ach so.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Zal wel komen omdat het ook een afkorting is die je vaak ziet binnen de ICT en dan schrijf ik het ook vaak in hoofdletters.
Quantum of Solacequote:Op woensdag 12 januari 2011 10:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoe heet die andere ook alweer?
HANS.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Zal wel komen omdat het ook een afkorting is die je vaak ziet binnen de ICT en dan schrijf ik het ook vaak in hoofdletters.
Veel plezierquote:
Een BIOS ken ik, maar wat is een HANSquote:
HANS ís de volledige ICT-wereldquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een BIOS ken ik, maar wat is een HANS?
Is Hans dan net zoiets als die computer waar het internet opstaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HANS ís de volledige ICT-wereld.
Nog veel meer dan datquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is Hans dan net zoiets als die computer waar het internet opstaat?
Wow, HANSquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:04 schreef Pino112 het volgende:
Machtig lekker trouwens, die HANSworst
Doet Hans ook net zo moeilijk als sommige PC'squote:
Nee, Hans is de oplossing voor PC'squote:Op woensdag 12 januari 2011 11:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doet Hans ook net zo moeilijk als sommige PC's
Ligt dat niet gewoon aan het lage posttempoquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef CindieY het volgende:
Meer mensen last van trage updates in het topic?
Hij staat bij mij op 'elke 5 seconden' en soms zie ik dingen pas na 5 minuten verschijnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt dat niet gewoon aan het lage posttempo.
Ik heb er geen last van, staat ook op 5 seconde.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij staat bij mij op 'elke 5 seconden' en soms zie ik dingen pas na 5 minuten verschijnen.
Ow, dat wist ik niet, dat zal het wel verklaren jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, staat ook op 5 seconde.
Maar, als je 2 minuten ofzo inactief bent, dan stopt de auto refresh, misschien is dat het. Als je dan je muis over de pagina beweegt ofzo dan doet ie het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |