Juistquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is een FOK!ker, die moeten fantaseren.
Visueel ingesteld. Zie het al helemaal voor mequote:
Trustequote:
Kan niet. Belangrijk project dat donderdag af moet zijn. Dus moet ik doortrekken deze nachtquote:
Ik leef met je meequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kan niet. Belangrijk project dat donderdag af moet zijn. Dus moet ik doortrekken deze nacht
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Ik ga wel slapen trouwens, althans, een poging doen. Welterusten allemaal!![]()
bye bye man bye byequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
Ik ga wel slapen trouwens, althans, een poging doen. Welterusten allemaal!![]()
Denk Marijkequote:
Marijke Roskam iddquote:
Iddquote:
Trustequote:
Verrot is dat, heb het de afgelopen nachten ook met erg weinig slaap moeten doen. Het rare is, ik ben nu weer klaarwakkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kan niet. Belangrijk project dat donderdag af moet zijn. Dus moet ik doortrekken deze nacht
Mijn ritme is volgens mij altijd verneukt, maar of ik daar zo blij mee benquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Verrot is dat, heb het de afgelopen nachten ook met erg weinig slaap moeten doen. Het rare is, ik ben nu weer klaarwakker![]()
Verneukte ritmes![]()
Och, heb ik ook wel. Veel late diensten of slaapdiensten, veel nachten doortrekken voor school. Ben sowieso niet bepaald een ochtendmensquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn ritme is volgens mij altijd verneukt, maar of ik daar zo blij mee ben.
Ik ben ook geen ochtend mens, toch vind ik een uur of 4 a 5 a 6 's ochtends een erg mooie tijd om buiten te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, heb ik ook wel. Veel late diensten of slaapdiensten, veel nachten doortrekken voor school. Ben sowieso niet bepaald een ochtendmens![]()
In de zomer vind ik dat wel tof, lekker lang met de hond lopen bij zonsopkomstquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ochtend mens, toch vind ik een uur of 4 a 5 a 6 's ochtends een erg mooie tijd om buiten te zijn. Maarja meestal slaap of werk ik dan
.
Trustequote:
Zelfs in deze tijd is het lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
In de zomer vind ik dat wel tof, lekker lang met de hond lopen bij zonsopkomstNu slaap ik graag lang uit. Echt lang... Zie het nut niet om vroeg op te staan in deze tijd
Meh, heb jarenlang om 5:30 op moeten staan (toen had ik nog wel regelmaat enzulksquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfs in deze tijd is het lekker, mooiste moment van de dag
. Ik maak het helaas alleen mee als ik (binnen) aan het werk ben
.
Ja, dat ietwat kleine mannetje! Ik vind hem tof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef DaMook het volgende:
Is dit de ramon van de filmpjes van SR ?. Heb hem nog nooit op de radio gehoord eigenlijk
.
Ja dus met zijn tik hem aan ouwequote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef DaMook het volgende:
Is dit de ramon van de filmpjes van SR ?. Heb hem nog nooit op de radio gehoord eigenlijk
.
Ik heb jarenlang nachtdienst gehad en liep toen vaak 's ochtends buiten op het tijdstipquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, heb jarenlang om 5:30 op moeten staan (toen had ik nog wel regelmaat enzulks), had er in deze tijd veel meer moeite mee. In het voorjaar/de zomer gaat het bij mij net ff gemakkelijker
![]()
Wel lekker trouwens dat je nu al kan merken dat het 's ochtends vroeger licht wordt!
Op tv ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat ietwat kleine mannetje! Ik vind hem tof!
Sowieso tof, kom je thuis terwijl de buurman naar werk vertrekt! Ik word weleens heel vuil aangekeken als ik na een slaapdienst thuiskomquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang nachtdienst gehad en liep toen vaak 's ochtends buiten op het tijdstip. Echt heerlijk
. Idd in de zomer beter dan in de winter, maar ook in de winter zijn er dingen om van te genieten
.
Ik houd wel van een pilsje na de nachtdienstquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Sowieso tof, kom je thuis terwijl de buurman naar werk vertrekt! Ik word weleens heel vuil aangekeken als ik na een slaapdienst thuiskom
Op de radio vind ik hem wat zekerder overkomen. Af en toe een tikkie flauw, maar nooit vervelend. Ik mag hem graag horen, al moet ik zo ook maar eens een verdieping hoger gaanquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op tv ik ook, nu moet het op de radio nog blijken
. En ik wil over niet al te lang toch gaan slapen
.
Flauw was ie op tv ook alquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de radio vind ik hem wat zekerder overkomen. Af en toe een tikkie flauw, maar nooit vervelend. Ik mag hem graag horen, al moet ik zo ook maar eens een verdieping hoger gaan
Of ze kijken je raar aan, omdat je overdag vaak thuis bent. Had mijn vader eerder, veel nachtdiensten. Werd op het durp goed over geroddeld, hij zou ontslag hebben enzo... Durpjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik houd wel van een pilsje na de nachtdienst, dan denken mensen ook altijd dat ik een alcoholist ben
.
Ik heb er 3 tot mijn beschikkingquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Flauw was ie op tv ook al. Verdieping hoger nog wel
, ik blijf op dezelfde verdieping
.
Haha ja dat is ook zoiets ja, dat mensen niet snappen dat ie nachtdienst werkt en dus maar werkeloos isquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Of ze kijken je raar aan, omdat je overdag vaak thuis bent. Had mijn vader eerder, vel nachtdiensten. Werd op het durp goed over geroddeld, hij zou ontslag hebben enzo... Durpjes
Doe maar luxequote:
Weinig luxe aan, moet ook allemaal onderhouden worden. Mazzel gehad, mn ex wilde wel uitverhuizen en ik kon hier blijven wonenquote:
Ja he? Best afwisselend ookquote:
Dan nogquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Weinig luxe aan, moet ook allemaal onderhouden worden. Mazzel gehad, mn ex wilde wel uitverhuizen en ik kon hier blijven wonen
[..]
Ja he? Best afwisselend ook
Dat zijn er idd 3, zolder heeft echter ook nog een flinke kamer en een vast trap erheen. Lekker de ruimte om rommel te maken, zegmaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan nog3 verdiepingen
. Alhoewel ik me nu bedenk dat een normaal huis al 2 verdiepingen + zolder heeft dus 3
.
In mijn ouderlijk huis sliep ik op de zolder, over dat rommel maken heb je dus iig gelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn er idd 3, zolder heeft echter ook nog een flinke kamer en een vast trap erheen. Lekker de ruimte om rommel te maken, zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |