In de wijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je voelt je nu echt een vis in het water he
Dat kan dan nooit dure wijn zijn, als der een vis in zitquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat kan dan nooit dure wijn zijn, als der een vis in zit
Daarom heb ik dus weinig moeite met die nieuwere 'kurken', geen idee waar ze van gemaakt zijn, maar die hebben vrijwel geen invloed op de smaak van wijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kurk is organisch materiaal dus dat kan bij duurdere wijn ook een negatieve invloed hebben.
Volgens mij zitten er ook wel kunststof kurken tussen. De fles die ik vanavond openmaakte had nog gewoon een 'echte' kurkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus weinig moeite met die nieuwere 'kurken', geen idee waar ze van gemaakt zijn, maar die hebben vrijwel geen invloed op de smaak van wijn.
Die was dan ook al 6 jaar oudquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook wel kunststof kurken tussen. De fles die ik vanavond openmaakte had nog gewoon een 'echte' kurk.
UIteraard. HANS.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Ga het allemaal niet teruglezen wat in het vorig topic is gezegd, maar het zal allemaal wel weer top zijn geweest. Dus.
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Ga het allemaal niet teruglezen wat in het vorig topic is gezegd, maar het zal allemaal wel weer top zijn geweest. Dus.
Thanks voor de samenvatting, Rock. +2 behulpzaamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!
Maar niet uit pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!
is mijn favorietie Madonnanummerquote:
Paul doet het dansjequote:
Nee, met mag ook heb ik net geleerdquote:
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, met mag ook heb ik net geleerd.
Ik heb niet alles terug gelezen. Nu heb ik dus ook iets geleerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, met mag ook heb ik net geleerd.
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bent
denk ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Zouden ze hun gevierde cover nog spelen?
En voor het uitserveren haal je de rode er weer even uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.
Nog een weetje: zowel witte als rode wijn die open is, bewaar je gewoon in de koelkast.
is die al ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Zouden ze hun gevierde cover nog spelen?
waar denk jequote:
Uurtje/halfuurtje van tevoren iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
En voor het uitserveren haal je de rode er weer even uit?
Verjaardagstip #1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bent
op giel.vara.nlquote:
Waar anders ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.
Nog een weetje: zowel witte als rode wijn die open is, bewaar je gewoon in de koelkast.
Rood drink je anders niet koud, dus ik kan me voorstellen dat mensen een fles rode wijn niet in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar anders ?, owja in mijn nog niet bestaande wijnkelder
.
Dan moet je een andere tip geven als je hem terug hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet ik gauw m'n kurkentrekker gaan terughalen dus
op 3FMVid natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op giel.vara.nl
staat ie nu ook, vanochtend zag ik em niet
En dat is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je een andere tip geven als je hem terug hebt.
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluitenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Owquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rood drink je anders niet koud, dus ik kan me voorstellen dat mensen een fles rode wijn niet in de koelkast zetten.
Waarom geen whiskeykelderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ja dat moet jij zeggenquote:
Lekkere wijn, om de kurkentrekker te testen.quote:
Komt u maarrrrr!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lekkere wijn, om de kurkentrekker te testen.
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluiten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |