Roel kan het je NOG beter uitleggen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zo leer ik iedere dag weer wat bij. dankuwel Vinoloog Bol_Wan!
Haha, ik zit waarschijnlijk uit mijn nek te lullen hoor. Ik vind wijn op zijn tijd prima te drinken, maar heb er nou bepaald geen verstand van. Beetje jammer dat Roel er niet meer isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en zo leer ik iedere dag weer wat bij. dankuwel Vinoloog Bol_Wan!
't Maakt toch qua smaak uit of je bier uit een blikje (quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat klinkt al aannemelijk. maar stel nou dat ze een goede fleswijn in een pak zouden doen. zou dat dan net zo smaken?
geen idee, ik drink nooit bierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Maakt toch qua smaak uit of je bier uit een blikje () of uit een flesje drinkt? En 't soort glas. Soort glas geldt overigens ook voor wijn.
Juistquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
't Maakt toch qua smaak uit of je bier uit een blikje () of uit een flesje drinkt? En 't soort glas. Soort glas geldt overigens ook voor wijn.
Poeh. Drink je eigenlijk uberhaupt wel alcoholquote:
Als je ooit begint, dan Dommelschquote:
Zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je ooit begint, dan Dommelsch Bavaria.
Wij hadden op ons kerstdiner (met huisgenoten) champagne uit plastic 'glazen' .quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
nauwelijks. af en toe een Rachmaninof of een Icicle Redquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Poeh. Drink je eigenlijk uberhaupt wel alcohol
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je ooit begint, dan DommelschPalm
Had ik op nieuwjaar ook, op een gegeven begon ik maar direct uit de fles te lurken, smaakt toch beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hadden op ons kerstdiner (met huisgenoten) champagne uit plastic 'glazen' .
Haha, gezond bezig Steentjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nauwelijks. af en toe een Rachmaninof of een Icicle Redwoon nu een jaar in Grunn (nuja, 9maanden) en in die tijd is er 1 fles Icicle Red doorheen gegaan....
Brrr. M'n zusje drinkt praktisch alles uit plastic bekers (nog steeds ja), maar dat vind ik toch wel zo vies. Nu ik er zo over nadenk: voor alle soorten drinken maakt 't uit waar je iets uit drinkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wij hadden op ons kerstdiner (met huisgenoten) champagne uit plastic 'glazen' .
Dat vond ik dan weer een beetje asociaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Had ik op nieuwjaar ook, op een gegeven begon ik maar direct uit de fles te lurken, smaakt toch beter
YOU WISHquote:
ow, dat valt wel mee hoor. kvinnetgewoon niet zo lekkerquote:
Wij hadden wel echte champagne glazenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Had ik op nieuwjaar ook, op een gegeven begon ik maar direct uit de fles te lurken, smaakt toch beter
Even gefixtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je ooit begint, dan Dommelsch Hertog Jan.
Kan me niet herinneren dat ik ooit een Dommelsch op hebquote:
Ik heb plasticservies, is allemaal prima hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brrr. M'n zusje drinkt praktisch alles uit plastic bekers (nog steeds ja), maar dat vind ik toch wel zo vies. Nu ik er zo over nadenk: voor alle soorten drinken maakt 't uit waar je iets uit drinkt.
Mwahquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer een beetje asociaal
[..]
YOU WISH
Och. hoefde ik em niet meer te delenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat vond ik dan weer een beetje asociaal
[..]
YOU WISH
Ook goedquote:
Neehoor. Helemaal niks mis meequote:
Och, de meeste kurken van tegenwoordig zijn ook niet zo'n ramp meer (en dan bedoel ik de invloed van de kurk op de smaak van je wijn).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor. Helemaal niks mis mee. Steeds meer wijnen, ook de duurdere, hebben een schroefdop. Ideaal
.
Owquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neehoor. Helemaal niks mis mee. Steeds meer wijnen, ook de duurdere, hebben een schroefdop. Ideaal
.
Dat is toch met alles waar je veel van drinktquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een nadeel ontdekt aan thee. Als je het veel drinkt moet je fucking vaak opstaan.
Als 't goed is, heeft die weinig tot geen invloed op de smaak van de wijn. Die moet vooral komen van het vat waarin ie heeft gezeten. Die kurk moet vooral niet te veel zuurstof doorlaten. En dat voorkom je met een schroefdop nog beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Och, de meeste kurken van tegenwoordig zijn ook niet zo'n ramp meer (en dan bedoel ik de invloed van de kurk op de smaak van je wijn).
En dan ga je weer zitten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb een nadeel ontdekt aan thee. Als je het veel drinkt moet je fucking vaak opstaan.
Dat is niet mijn punt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is toch met alles waar je veel van drinkt.
Van thee moet je daadwerkelijk vaker naar wc.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is toch met alles waar je veel van drinkt.
Ik ken de bijsmaak van kurk anders wel, maar goed, ik drink ook niets duur, want studentenbudget.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als 't goed is, heeft die weinig tot geen invloed op de smaak van de wijn. Die moet vooral komen van het vat waarin ie heeft gezeten. Die kurk moet vooral niet te veel zuurstof doorlaten. En dat voorkom je met een schroefdop nog beter.
Oja?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van thee moet je daadwerkelijk vaker naar wc.
ze hebben sinds American Idiot maar 1 album uitgebracht....en daar staan toch wel wat apartere nummers op. 21 Guns of Last of the American Girls bijvoorbeeld vind ik niet echt lijken Idiot....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef Bol_Wan het volgende:
Die Green Day lijken bijzonder, maar in principe doen ze sinds American Idiot hetzelfde. Mij kan het niet meer boeien
Kurk is organisch materiaal dus dat kan bij duurdere wijn ook een negatieve invloed hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken de bijsmaak van kurk anders wel, maar goed, ik drink ook niets duur, want studentenbudget.
Je werkt in een glasfabriekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook goed. Zolang mijn salaris er maar van betaald wordt
.
Ik heb het over de liveshow. Platen zijn nog steeds wel tof hoor. American Idiot op plaat vond ik gruwelijk goed zelfsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben sinds American Idiot maar 1 album uitgebracht....en daar staan toch wel wat apartere nummers op. 21 Guns of Last of the American Girls bijvoorbeeld vind ik niet echt lijken Idiot....
Je voelt je nu echt een vis in het water hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kurk is organisch materiaal dus dat kan bij duurdere wijn ook een negatieve invloed hebben.
Op Werchter was het steeds hetzelfde maar het was wel vet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik heb het over de liveshow. Platen zijn nog steeds wel tof hoor. American Idiot op plaat vond ik gruwelijk goed zelfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |