In de wijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je voelt je nu echt een vis in het water he
Dat kan dan nooit dure wijn zijn, als der een vis in zitquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat kan dan nooit dure wijn zijn, als der een vis in zit
Daarom heb ik dus weinig moeite met die nieuwere 'kurken', geen idee waar ze van gemaakt zijn, maar die hebben vrijwel geen invloed op de smaak van wijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kurk is organisch materiaal dus dat kan bij duurdere wijn ook een negatieve invloed hebben.
Volgens mij zitten er ook wel kunststof kurken tussen. De fles die ik vanavond openmaakte had nog gewoon een 'echte' kurkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus weinig moeite met die nieuwere 'kurken', geen idee waar ze van gemaakt zijn, maar die hebben vrijwel geen invloed op de smaak van wijn.
Die was dan ook al 6 jaar oudquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er ook wel kunststof kurken tussen. De fles die ik vanavond openmaakte had nog gewoon een 'echte' kurk.
UIteraard. HANS.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Ga het allemaal niet teruglezen wat in het vorig topic is gezegd, maar het zal allemaal wel weer top zijn geweest. Dus.
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Ga het allemaal niet teruglezen wat in het vorig topic is gezegd, maar het zal allemaal wel weer top zijn geweest. Dus.
Thanks voor de samenvatting, Rock. +2 behulpzaamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!
Maar niet uit pakkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t was eigenlijk nieuwe wijn in ouwe zakken!
is mijn favorietie Madonnanummerquote:
Paul doet het dansjequote:
Nee, met mag ook heb ik net geleerdquote:
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, met mag ook heb ik net geleerd.
Ik heb niet alles terug gelezen. Nu heb ik dus ook iets geleerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, met mag ook heb ik net geleerd.
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bent
denk ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Zouden ze hun gevierde cover nog spelen?
En voor het uitserveren haal je de rode er weer even uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.
Nog een weetje: zowel witte als rode wijn die open is, bewaar je gewoon in de koelkast.
is die al ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Bol_Wan het volgende:
Zouden ze hun gevierde cover nog spelen?
waar denk jequote:
Uurtje/halfuurtje van tevoren iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
En voor het uitserveren haal je de rode er weer even uit?
Verjaardagstip #1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook wel zo handig als je je kurkentrekker kwijt bent
op giel.vara.nlquote:
Waar anders ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En handig om de fles weer te sluiten.
Nog een weetje: zowel witte als rode wijn die open is, bewaar je gewoon in de koelkast.
Rood drink je anders niet koud, dus ik kan me voorstellen dat mensen een fles rode wijn niet in de koelkast zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar anders ?, owja in mijn nog niet bestaande wijnkelder
.
Dan moet je een andere tip geven als je hem terug hebtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan moet ik gauw m'n kurkentrekker gaan terughalen dus
op 3FMVid natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op giel.vara.nl
staat ie nu ook, vanochtend zag ik em niet
En dat is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan moet je een andere tip geven als je hem terug hebt.
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluitenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Owquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Rood drink je anders niet koud, dus ik kan me voorstellen dat mensen een fles rode wijn niet in de koelkast zetten.
Waarom geen whiskeykelderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ja dat moet jij zeggenquote:
Lekkere wijn, om de kurkentrekker te testen.quote:
Komt u maarrrrr!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Lekkere wijn, om de kurkentrekker te testen.
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluiten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hier.
Goeie vraagquote:
En die vacuümkurken, is dat wel of niet goed voor de wijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De meeste mensen zetten alleen witte wijn in de koelkast (zowel open als dicht). Rode wijn bewaar je dicht natuurlijk niet in de koelkast, open dus wel. Als je geen goede kurk meer hebt, kun je die het beste met een stuk aluminium folie afsluiten.
Ik wordt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wordt nog ooit een echte sommelier hier.
Dat is hetzelfde weekend dat GBTTZ in Leeuwarden speeltquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goeie vraag't Laatste weekend van januari dan maar, dan is 't gelijk ook 't eind van m'n tentamenweken en gelijk een goede reden om een feestje te houden en te stappen enzo
Die gebruik ik zelf ook, maar sluiten de wijn ook niet optimaal af. Helpt wel iets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
En die vacuümkurken, is dat wel of niet goed voor de wijn?
Dan stuur je die wijn maar opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde weekend dat GBTTZ in Leeuwarden speelt?
Leraar nederlands is helaas te hoog gegrepen voor mij zie ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wordt?![]()
Ik dacht overigens dat al die dingen gewoon tot de algemene kennis behoorde, maar blijkbaar niet. Ik drink niet eens rood en toch weet ik al die dingen wel.
Sneller je fles leegdrinken dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die gebruik ik zelf ook, maar sluiten de wijn ook niet optimaal af. Helpt wel iets.
En dan een leuk feestje missenquote:
Da's altijd goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sneller je fles leegdrinken dus.
Trusten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
jongens en meisjes, ik ga dit feestje verlaten. om 6uur gaat de wekker weer
slaap lekker en tot later!
Trusten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Een open fles moet leegquote:
Ik denk dat GBTTZ leuker is dan mijn feestjequote:
Trustequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
Ook geen gedoe met afsluiten en bewarenquote:
GBTTZquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat GBTTZ leuker is dan mijn feestjeAls die al gehouden wordt dat weekend, wil wel zoveel mogelijk van m'n vrienden erbij.
Waarom ?quote:
Veel ellende meegemaakt in mijn directe omgeving, iets met mensen die zich naar de tering hebben gezopen/nog steeds zuipen.quote:
Laatste is qft, behalve mijn vrienden want die zijn grappig als ze dronken zijn (minus 1, die ging me slaan terwijl ik drie keer door mijn knieën was gezakt die avond en niet zo vrolijk aan de bar steunde).quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel ellende meegemaakt in mijn directe omgeving, iets met mensen die zich naar de tering hebben gezopen/nog steeds zuipen.
En ik heb een hekel aan dronken volk
dat eerste doen ze helemaal zelf natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Veel ellende meegemaakt in mijn directe omgeving, iets met mensen die zich naar de tering hebben gezopen/nog steeds zuipen.
En ik heb een hekel aan dronken volk
*hipsquote:
Ja, dat! Vrouwen trouwens ookquote:
Dat vervelend zijn als iemand dronken is-stadium schijnt bij mij nooit voor te komen, ik kak per direct in namelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat eerste doen ze helemaal zelf natuurlijk![]()
Dat tweede kan vervelend zijn ja, ik kan ook heel vervelend zijn als ik dronken ben(komt gelukkig niet zo vaak voor
)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vervelend zijn als iemand dronken is-stadium schijnt bij mij nooit voor te komen, ik kak per direct in namelijk
Klopt, maar zonder er verder al teveel op in te gaan heeft het mij jaren ellende gekost en een deel van mijn jeugd (omg, that sounds like an old ladyquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat eerste doen ze helemaal zelf natuurlijk![]()
Ik ben maar één keer in mijn leven écht dornken geweest (alsin omvallen met de fiets enzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat vervelend zijn als iemand dronken is-stadium schijnt bij mij nooit voor te komen, ik kak per direct in namelijk
Kusje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar zonder er verder al teveel op in te gaan heeft het mij jaren ellende gekost en een deel van mijn jeugd (omg, that sounds like an old lady)
Ik heb al geen fatsoenlijk evenwichtsgevoel meer als ik aangeschoten bent. Dat heeft me al een hoop struikel- en valacties opgeleverdquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer in mijn leven écht dornken geweest (alsin omvallen met de fiets enzo), beste avond ooit.
Dat is leuk ja, tot de volgende morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben maar één keer in mijn leven écht dornken geweest (alsin omvallen met de fiets enzo), beste avond ooit.
Dat jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb al geen fatsoenlijk evenwichtsgevoel meer als ik aangeschoten bent. Dat heeft me al een hoop struikel- en valacties opgeleverd
Mja ik moest die ochtend werken. Heb nooit van drank moeten kotsen, behalve toen uiteraard.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, tot de volgende morgenBen ooit echt wakker geworden en alles kwijt geweest, tot aan bloed in mijn bed en op mijn armen en een verloren fiets aan toe
Ow mijn god, ik ben nog nooit een hele nacht kwijt geweest. Wel details, maar dan ook eerlijk gezegd wel belangrijke details, dat ik mezelf de volgende afvraag: hoe/wat/waar/wie/waarom heb ik dat in vredesnaam gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat is leuk ja, tot de volgende morgenBen ooit echt wakker geworden en alles kwijt geweest, tot aan bloed in mijn bed en op mijn armen en een verloren fiets aan toe
ik ga juist meer onzin lullen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb al geen fatsoenlijk evenwichtsgevoel meer als ik aangeschoten bent. Dat heeft me al een hoop struikel- en valacties opgeleverd
Herkenbaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow mijn god, ik ben nog nooit een hele nacht kwijt geweest. Wel details, maar dan ook eerlijk gezegd wel belangrijke details, dat ik mezelf de volgende afvraag: hoe/wat/waar/wie/waarom heb ik dat in vredesnaam gedaan?
Ik ben al heel snel dingen kwijt, maar heb ook nuchter een heel slecht geheugen, niet normaal gewoon. Heb ook altijd een notitieboekje bij want als ik het niet opschrijf onthou ik het nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow mijn god, ik ben nog nooit een hele nacht kwijt geweest. Wel details, maar dan ook eerlijk gezegd wel belangrijke details, dat ik mezelf de volgende afvraag: hoe/wat/waar/wie/waarom heb ik dat in vredesnaam gedaan?
Ik word heel vrolijk en vind iedereen tof en praat heel veel. Tot een bepaald moment, dan val ik praktisch in slaap.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ben al heel snel dingen kwijt, maar heb ook nuchter een heel slecht geheugen, niet normaal gewoon. Heb ook altijd een notitieboekje bij want als ik het niet opschrijf onthou ik het niet
Dat is jou motto als je aan de bar staat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef CindieY het volgende:
Never give up, it's such a wonderful life
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is jou motto als je op de bar staat?
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is jou motto als je aan de bar staat?
niet haten, ik ken der ook niks aan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |