Ja, en bedankt he??quote:
Neuj, hole zal zo ook wel weer opduikenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en bedankt he??Nu moet ik Henk voor de bek...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en bedankt he??Nu moet ik Henk voor de bek...
Te laat...quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj, hole zal zo ook wel weer opduiken, doet ie elke dag wel volgens mij
.
Of je geeft hem door aan iemand die er niet meer is en hoopt dat die het niet meer leest.
quote:
Je had je nog kunnen bedenkenquote:
Heul stiekem wel een klein beetje ja! Hoe oud ben je eigenlijk? Ik moet hier in dit topic altijd enorm oppassen...quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:44 schreef henkde_j het volgende:
![]()
Jaah, dat vond je wel fijn, boefje!
23 Dus ik neem aan legaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul stiekem wel een klein beetje ja! Hoe oud ben je eigenlijk? Ik moet hier in dit topic altijd enorm oppassen...
Had gekund ja, maar das dan ook niet mijn stijlquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Je had je nog kunnen bedenken.
Legaal wel, maar verschil in leeftijd is wel eng grootquote:
11 jaar of heb ik het nu fout ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Legaal wel, maar verschil in leeftijd is wel eng groot![]()
Oma, wat doet u nog op zo vroeg!?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Legaal wel, maar verschil in leeftijd is wel eng groot![]()
Helemaal correct!!quote:
Ik ben laat mien jong, moet sokk'n breien en de koei'n melken straksquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oma, wat doet u nog op zo vroeg!?
Tot zondag! Ik kijk al uit naar de warme chocolademelk met vel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal correct!!
[..]
Ik ben laat mien jong, moet sokk'n breien en de koei'n melken straks
Om d'r nou oma te noemen gaat ook wel weer wat verquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oma, wat doet u nog op zo vroeg!?
Ik zal het vel extra dik laten worden, ff blazenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tot zondag! Ik kijk al uit naar de warme chocolademelk met vel.
Mwoah, voel me wel een oud wijf atm, slaapgebrek breekt nu toch wel wat opquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Om d'r nou oma te noemen gaat ook wel weer wat ver.
Oud wijfquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal het vel extra dik laten worden, ff blazen![]()
[..]
Mwoah, voel me wel een oud wijf atm, slaapgebrek breekt nu toch wel wat op![]()
3fm houdt me jong!!
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:52 schreef henkde_j het volgende:
Oh 34 zie ik![]()
"Wat is het hier warm hé"
Sneeuwballen!!quote:
ninja editquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
[..]
Sneeuwballen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |