Voelen he, voelen! En alleen nu, normaal ben ik heul fris ende fruitig!! not!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oud wijfop je 34ste
.
Dat ben ik ook bijna.
Dan ben je fout bezigquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Voelen he, voelen! En alleen nu, normaal ben ik heul fris ende fruitig!! not!![]()
Wel goed, maar voor ander topic bedoeld.quote:
Nu krijg ik een beeld van een vrouw met een pittig kapsel, zo'n klein rugtasje, broek met hoog water en van die laarsjes er onder. En niet te vergeten zo'n jamai bril.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Voelen he, voelen! En alleen nu, normaal ben ik heul fris ende fruitig!! not!![]()
Nah, normaal heb ik nergens last van, maar moest voor school ff flink doorbikkelen de afgelopen weken. Heeft er best een beetje ingehaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan ben je fout bezig.
Fris en fruitig is ok![]()
.
En BAM, toen was mijn beeld van Minthy helemaal de grond in geboordquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu krijg ik een beeld van een vrouw met een pittig kapsel, zo'n klein rugtasje, broek met hoog water en van die laarsjes er onder. En niet te vergeten zo'n jamai bril.
Ik was toch al afgewezen:')quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
En BAM, toen was mijn beeld van Minthy helemaal de grond in geboord.
Dan hoef je het voor de rest toch nog niet te verpestenquote:
Owquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wel goed, maar voor ander topic bedoeld.
NEEEEEEEeeeeeehhhhh!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu krijg ik een beeld van een vrouw met een pittig kapsel, zo'n klein rugtasje, broek met hoog water en van die laarsjes er onder. En niet te vergeten zo'n jamai bril.
Fotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
OwMaar yay dat ik het goed had
[..]
NEEEEEEEeeeeeehhhhh!!!!!![]()
Lang haar, grote Converse-tas of een kleine rommeltas, jeans of legging met jurkje of rokje en geen bril. Wel graag laarzen trouwens, toch nog 1 goed!
No fokking way!! Foto's gooi ik niet online, heeft met mn werk te maken. Zelfbescherming enzoquote:
Ok danquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:04 schreef minthy het volgende:
[..]
No fokking way!! Foto's gooi ik niet online, heeft met mn werk te maken. Zelfbescherming enzo
is mij ook niet geluktquote:
Maar wil dat iets zeggen ?quote:
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik werk in de psychiatrie en dat kan flink problemen gevenquote:
Nopequote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga slapen.
Tot zondag oma! Ik zal de libelles meenemen![]()
Truste mien jong, ik kijk ernaar uit! Toch fijn als tenminste nog 1 van je kleinzonen af en toe langskomtquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:06 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga slapen.
Tot zondag oma! Ik zal de libelles meenemen![]()
Die ken ik meerquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik werk in de psychiatrie en dat kan flink problemen geven![]()
ik begrijp je volkomen, maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik werk in de psychiatrie en dat kan flink problemen geven![]()
[..]
Nope
Je kent mensen die daar problemen mee hebben gehad? Als in hulpverleners?? Een collega van mij is er eens lelijk bijgelapt door een cliënt, is niet tof...quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die ken ik meer. En nee ik ben niet onder behandeling
.
Snap ik, maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik begrijp je volkomen, maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig.
Ja!! Kun je geld mee verdienen, toekomst voorspellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:09 schreef DaMook het volgende:
Ik had trouwens gelijk dat hole wel op zou duiken.
Kan, maar ik moet zeggen dat ik Domien ook wel tof vind. Volgens mij ben ik daarmee bijna de enige in dit topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 02:11 schreef DaMook het volgende:
Ramon mag van mij trouwens in de plaats van domien ingezet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |