Welke film heb je aan het kijken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou van disney..
dit ga ik nog 20x zeggen vanavond
Dat mag.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou van disney..
Welke kijk je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou van disney..
Phil Collinsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Brother Bear, die heeft echt mooie muziek en ik kan niet te veel actie handelen vandaag.
Mensen die falen, moeten worden gestraft, en hard ook!quote:
Och ja, waarom nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die falen, moeten worden gestraft, en hard ook!
Je hebt de verkeerde nick gekozenquote:
Hoe kom je aan die bult?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
Och ja, waarom nietIk heb toch al een bult voor m'n kop, een blauwe plek kan er ook nog wel bij
Hij snapt muziek makenquote:
Ik houd sowieso van Disney muziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij snapt muziek maken
misschien dat ik heul de avond wel op blijf en hierna nog 3 films ga kijken.
dan moet je eens hier komen, heb nog een paar erg mooie sting platen liggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
STING is ook
Alhoewel ben ik zeker niet meer zo'n fan als vroeger
Wat was je in hemelsnaam aan het doen?quote:
Russians!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef STING het volgende:
STING is ook
Alhoewel ben ik zeker niet meer zo'n fan als vroeger
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan moet je eens hier komen, heb nog een paar erg mooie sting platen liggenecht
Ze kunnen prima naast elkaar bestaan, maar dat nummer is gewoon helemaal mooi. Had je deze al gezien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef STING het volgende:
Een van de nummers waardoor ik rond mn 16e happy hardcore heb verwisseld voor Sting
No, it's cute and innocentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawoor, something evil is lurking in the dark.
Opladers uit de contact doos aan het trekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was je in hemelsnaam aan het doen?
Maar ik kan niet altijd bij L-E zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soms is een verslaving juist leuk en moet je niet afkicken.
ik lurk nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Thrillerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh. Nee, zo te zien een hele seriequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kunnen prima naast elkaar bestaan, maar dat nummer is gewoon helemaal mooi. Had je deze al gezien?
Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Opladers uit de contact doos aan het trekken
*knijpt wangetjes* Hallo DINGquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef STING het volgende:
Oeh. Nee, zo te zien een hele serieThanks
had ze het wel over de muziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Verschil in onze muzieksmaak moet er zijn
Vast niet, maar in tegenstelling tot haar, hap ik nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
had ze het wel over de muziek?
Dat blijkt wel weerquote:
Ik doelde dus op jouquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Verschil in onze muzieksmaak moet er zijn
jammer.. Ik hou wel van bijtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Vast niet, maar in tegenstelling tot haar, hap ik niet
Ja, zie je welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef STING het volgende:
[..]
Vast niet, maar in tegenstelling tot haar, hap ik niet
Ben je dood dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer
[..]
Ik doelde dus op jouSTING en zo...
Laat maar, faal
Ik snapte je wel hoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer
[..]
Ik doelde dus op jouSTING en zo...
Laat maar, faal
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ik snapte je wel hoor.
Bedankt, enzo
Moet je dood gaan aan iets dat als levensgevaarlijk bestempeld wordt dan?quote:
quote:
Ja maar, nu blijft er nog een halve pan soep staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat is niet erg, je hebt iig wat binnen
Jasmijn
glee aant kijken?quote:
Bewaren tot morgen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, nu blijft er nog een halve pan soep staan
invriezenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ja maar, nu blijft er nog een halve pan soep staan
Ik hoop altijd op Karmaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het gevang in te gaan.. reden genoeg om het niet te doen?
Deksel op de pan misschien? Anders wordt het zo'n zooitjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
bewaren kan sowieso nog wel een dagje.
pan op de deksel en in de koelkast.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Deksel op de pan misschien? Anders wordt het zo'n zooitje
oh, ik dacht verse. Bewaren nog wel een dagje. Invriezen niet denk kquote:
Rawr.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ook jij weet dat ik eigenlijk een hele nare man ben![]()
Ik heb geen verse gemaakt dit keer, ziek enzoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, ik dacht verse. Bewaren nog wel een dagje. Invriezen niet denk k
Ziet er idd heel onrealistisch uit..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo leuk, bij sommige dames zie je gewoon dat het een kussen is
ah. Ik eet zelden soep. Heb af en toe een mok bouillonquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen verse gemaakt dit keer, ziek enzo
Was al blij dat ik ooit een keer die blikken gekocht heb
ze zijn al waggeldik ook, en dan toch nog goed kunnen bukkenquote:
Beterschapquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb geen verse gemaakt dit keer, ziek enzo
Was al blij dat ik ooit een keer die blikken gekocht heb
Hoort dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze zijn al waggeldik ook, en dan toch nog goed kunnen bukken
Have fun, en snel weer beter zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
Ik ga, heel gezellig, "Je zal het maar hebben" kijken![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef Yuki het volgende:
Ik ga, heel gezellig, "Je zal het maar hebben" kijken![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
oe oe oe, beterschap Yuki! ik ben toch niet te laat he?
Wellicht dat ik in de lente van mijn pillen af mag... dus dan is het even kijken of mijn "echte" karaktertrekken weer naar boven komenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wanneer word je weer een ijsklompje? dan heb ik weer wat te doen
dat zullen we zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht dat ik in de lente van mijn pillen af mag... dus dan is het even kijken of mijn "echte" karaktertrekken weer naar boven komen
Eigenlijk best wel okéquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zullen we zienmaar anders kom ik wel weer eens limo drinken
hoe is het nu verder met u?
Bitchie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht dat ik in de lente van mijn pillen af mag... dus dan is het even kijken of mijn "echte" karaktertrekken weer naar boven komen
pardon? Jij komt maar eens hier koken dan! je groentensoep!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel oké
Ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar gaat zeker de goede kant op. En vanaf volgende week een baan in hartje centrum van Utrecht
Dus dan kan je me opzoeken!!!
Dat is balen, is het een grote schuld.?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik moet vanaf deze maand studieschuld aflossen. Was ik even vergeten
Yupquote:
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi bloempjequote:
Is je keuken klaar dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pardon? Jij komt maar eens hier koken dan! je groentensoep!
Ik ben blij dat ik nooit aan die troep heb hoeven beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi.![]()
Ik zit er nog wel even aanvast, ben ik bang..
Ik HOOP het hoor, ik weet nog niet of ik er dan al aan toe benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi.![]()
Ik zit er nog wel even aanvast, ben ik bang..
Bij de KPN (voormalig Primafoon) winkel in hartje Utrecht. Dus adviseren en verkoop enzoquote:
Dat klinkt leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik HOOP het hoor, ik weet nog niet of ik er dan al aan toe ben
[..]
Bij de KPN (voormalig Primafoon) winkel in hartje Utrecht. Dus adviseren en verkoop enzo
Het is troep, maar ik ben heel erg blij dat die troep er is voor mezelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit aan die troep heb hoeven beginnen.
Valt mee, maar het Is toch vijftig euro per maand. Nou ja, eigen schuldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is balen, is het een grote schuld.?
Over 30 jaar ben je er al vanaf!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt mee, maar het Is toch vijftig euro per maand. Nou ja, eigen schuld
Op 45 minuten met OVquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Woont half Singles trouwens om en nabij Utrecht ofzo?
Utrecht is vet de bom!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Eens!!!quote:
Iig in de randstadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Nee, inderdaad. Kans is groot dat ik of een verhoging ga krijgen of andere meds...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit aan die troep heb hoeven beginnen.
EIndhovenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb mijn schuld in 1 keer kunnen aflossen gelukkig.quote:
Gaat hier niet gebeuren helaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schuld in 1 keer kunnen aflossen gelukkig.
Zo lang ik het niet nodig ga ik het ook niet slikken, mocht het nodig zijn dan zal ik dat zeker doen. Het alternatief is erger.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is troep, maar ik ben heel erg blij dat die troep er is voor mezelf
Heb er toch veel baat bij gelukkig. En ja, het is eigenlijk gewoon troep
Sterktequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Kans is groot dat ik of een verhoging ga krijgen of andere meds...
Voelt niet meer goed de laatste weken .
Bij mij waarschijnlijk ook niet. Maar als ik dan toch een schuld moet hebben, het liefst een studieschuldquote:
Eindhoven is ook errug leuk om te stappen!!!quote:
Nee, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen gaat lukken. Ik had dus maar iets van 3.000 schuld. Heb het gewoon in 1 keer voldaan, was ik er meteen vanaf, zonder dat rente gedoe.quote:
Ik ga waarschijnlijk het 10voudige krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen gaat lukken. Ik had dus maar iets van 3.000 schuld. Heb het gewoon in 1 keer voldaan, was ik er meteen vanaf, zonder dat rente gedoe.
Ja, doe ik alleen niet zo vaak (meer). BInnenkort weleen keer met een vriend, wordt waarschijnlijk de Dommelstraat (Rambler ofzo).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eindhoven is ook errug leuk om te stappen!!!
Dat is best veel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk het 10voudige krijgen
Ik vind 3.000 evengoed een hele klap geld om in 1 keer te betalen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen gaat lukken. Ik had dus maar iets van 3.000 schuld. Heb het gewoon in 1 keer voldaan, was ik er meteen vanaf, zonder dat rente gedoe.
AI, dat is behoorlijk rotquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk het 10voudige krijgen
Ik mag binnenkort weer twee speakerparen gaan filteren. Uitdaging!quote:
Dat inderdaad. Dat heb ik echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind 3.000 evengoed een hele klap geld om in 1 keer te betalen.
Het is best veel, maar ik woonde toen nog thuis, had werk en had genoeg geld op mijn rekening staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind 3.000 evengoed een hele klap geld om in 1 keer te betalen.
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer twee speakerparen gaan filteren. Uitdaging!
Met zo'n rentepercentage moet je het afbetalen zo lang mogelijk uitstellen juist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Oh ja, thuis wonen houdt over het algemeen wel in dat je lekker kan sparen ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is best veel, maar ik woonde toen nog thuis, had werk en had genoeg geld op mijn rekening staan.
Ik heb nu ook wening geld, mag ook maar een bepaald bedrag hebben. Zit in de bijstand..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Dat heb ik echt niet.
Hai, zoek je nog een suikeroom toevallig?quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, zoek je nog een suikeroom toevallig?
Dacht ik toen niet bij na. WIlde er gewoon van af..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n rentepercentage moet je het afbetalen zo lang mogelijk uitstellen juist.
Dat is wel ouch, maar ik ga ervan uit dat ik met mijn studie een goede baan krijg...quote:
I know.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wening geld, mag ook maar een bepaald bedrag hebben. Zit in de bijstand..
Hoever ga je voor geld?quote:
Klopt. Maar bij DUO kan je behoorlijk voordelig afbetalen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is wel ouch, maar ik ga ervan uit dat ik met mijn studie een goede baan krijg...
En sowieso hecht ik toch niet veel waarde aan hele dure spullen en een koophuis enzo.
Okeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is wel ouch, maar ik ga ervan uit dat ik met mijn studie een goede baan krijg...
En sowieso hecht ik toch niet veel waarde aan hele dure spullen en een koophuis enzo.
Het zorgen dat een speaker ook echt goed klinkt in plaats van wat wapperende drivers. Een behoorlijk lastig en smaakgevoelig zaakje.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar bij DUO kan je behoorlijk voordelig afbetalen.
Dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Met zo'n rentepercentage moet je het afbetalen zo lang mogelijk uitstellen juist.
Gewoon sparen en op een bankrekening zetten. Daar krijg je meer rente uitgekeerd dan je bij DUO moet betalen. Uitbetalen zoveel mogelijk spreiden is dus lucratief.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
Dat dus
En in de 2 jaar na je afstuderen zoveel mogelijk bij elkaar sparen zodat je dan renteloos kan aflossen
Na de 2 jaar moet je wel rente betalen over het openstaande bedrag!
Preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus
En in de 2 jaar na je afstuderen zoveel mogelijk bij elkaar sparen zodat je dan renteloos kan aflossen
Na de 2 jaar moet je wel rente betalen over het openstaande bedrag!
Vijftien jaar geloof ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe lang mag je over het aflossen doen van je studieschuld?
Is die date een beetje lekker?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, net heel fout Glee zitten kijken met broertje en z'n date
Groot gelijk. Er zijn meer belangrijke dingen in het leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga me niet meer druk maken over mijn studieschuld....
Mwah, beetje gewoontjes vergeleken bij eerdere..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die date een beetje lekker?
Hoeft ook niet, Zorg maar eerst dat je lekker aan het werk bent/blijft. Dan komen ze in Groningen vanzelf wel bij je zeuren om het geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef Yuki het volgende:
Studieschuld. Daar wil ik dus echt nog even niet aan denken
Dat is langquote:
oja... bier en tieten bijvoorbeeld (random volgorde)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk. Er zijn meer belangrijke dingen in het leven.
Hoe kan het dat jouw broertje zo vaak een date heeft? Is het een knap knulletje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, net heel fout Glee zitten kijken met broertje en z'n date
Of gezond blijven..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... bier en tieten bijvoorbeeld (random volgorde)
Gewoon is gek genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, beetje gewoontjes vergeleken bij eerdere..
Mja, mijn moeder begon alweer over het weer oppakken van mijn studie. Het idee alleen al maakt dat ik compleet in de ankers ga, dus ze kan er denk ik beter even niet over pratenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, Zorg maar eerst dat je lekker aan het werk bent/blijft. Dan komen ze in Groningen vanzelf wel bij je zeuren om het geld.
Bier heb ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.. tis dezelfde als gisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw broertje zo vaak een date heeft? Is het een knap knulletje?
Ik heb bier, en jij tietenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder bier. Tieten niet, denk ik. Maar daarnaast zijn er nog meer belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Nee, als dat al stress oplevert kun je er beter niet over gaan nadenken of geconfronteerd mee worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder begon alweer over het weer oppakken van mijn studie. Het idee alleen al maakt dat ik compleet in de ankers ga, dus ze kan er denk ik beter even niet over praten
Oh, ik dacht een andere.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. tis dezelfde als gisteren![]()
En voor de rest valt het wel mee.. Hij werkt in de horeca, dus is vaker uit dan thuis..
Kan hij geen dates regelen voor jou?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. tis dezelfde als gisteren![]()
En voor de rest valt het wel mee.. Hij werkt in de horeca, dus is vaker uit dan thuis..
Gezondheid, gelukkig zijn, geen financiële zorgen, noem maar op.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder bier. Tieten niet, denk ik. Maar daarnaast zijn er nog meer belangrijke dingen.
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je al chronisch ziek bent
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Gezondheid, gelukkig zijn, geen financiële zorgen, noem maar op.
Ik kan het niet blijven vermijden natuurlijk, maar nu nog even wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, als dat al stress oplevert kun je er beter niet over gaan nadenken of geconfronteerd mee worden.
En dat ze er nu al voor de 2e keer is, komt denk ik omdat m'n broertje eergisteren en gisteren vrij ziek wasquote:
Oprechte onwetendheid: ben jij chronisch ziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je al chronisch ziek bent
Hij ziet me al aankomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan hij geen dates regelen voor jou?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan het niet blijven vermijden natuurlijk, maar nu nog even wel.
En als je dat nou eens komt samenvoegen met mijn bier?quote:
Zie het als een win-win situatie hij zijn crib voor hem alleen jij een datequote:
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Werk je nog steeds bij dat callcenter/klantenservice/helpdesk gebeuren?
Ja ho eens, ik wil ook eens crib voor me alleen ! Met date..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie het als een win-win situatie hij zijn crib voor hem alleen jij een date
In de crib van datequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ho eens, ik wil ook eens crib voor me alleen ! Met date..
Jupquote:
Ja.... volgens bepaalde instanties ben ik datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oprechte onwetendheid: ben jij chronisch ziek?
Oe dat is minderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup
Hoewel ik nu even in onzekerheid zit of ik mag blijven.
Oei. Hoe komt het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup
Hoewel ik nu even in onzekerheid zit of ik mag blijven.
Dat is dan niet fijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... volgens bepaalde instanties ben ik dat
Ja skatje.... ik wacht op een uitnodiging om te komen film kijken en te eten en flim kijken en te eten .....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet je me nu weer jaloers maken?
Lastigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afwisselen. Hij de even dagen met date in jullie crib jij de onevenquote:
Dat klinkt erger dan het isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Er moet een x aantal mensen weg. En ik zou daarbij kunnen zitten.quote:
Rtje knor is mij nu iets te ver......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En als je dat nou eens komt samenvoegen met mijn bier?
Ah, da's klotequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er moet een x aantal mensen weg. En ik zou daarbij kunnen zitten.
Ik ben echt zo aan het genieten he!quote:
En Dordrecht zeker ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rtje knor is mij nu iets te ver......
Mja. Zou best jammer zijn.quote:
Welke kijk je nog meer?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben echt zo aan het genieten he!ga zo voor de 2e keer een kan thee zetten en heb mandarijntjes en biscuitjes
Nee, dat zou ik ook proberen. Gewoon laten zien dat je het waard bent om aan te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Zou best jammer zijn.
Maar ik probeer me er niet al te druk om te maken.
Oooooooeeeeeeeeehquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog steeds Brother Bear... misschien zo Lion King oid?
Lion King!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nog steeds Brother Bear... misschien zo Lion King oid?
Bij dezequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja skatje.... ik wacht op een uitnodiging om te komen film kijken en te eten en flim kijken en te eten .....![]()
Neem ik bier en tieten mee
Je had net Take me out moeten zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
omg, wat een stelletje dikke trollen bij "Met je neus in de boter"
Hey leeft GvsE ook nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bleh. Ik moet echt douchen, maar heb pijn aan mn knie en moet al het Varken spul dan de badkamer afzeulen
*enter Hyena's*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
'Danger? Hah! I walk on the wild side. I laugh in the face of danger! Ha ha ha!'
2 van de 3 hebben een maagband, zijn al superveel afgevallen en nog echt enorm. Dat noemen ze dan zelf "ik was nogal stevig"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had net Take me out moeten zien
niet helemaal meer. K ben kapot.quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:
Zelfs IK weet hoe je een tafel moet dekken, zelfs voor meedere gangenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben een maagband, zijn al superveel afgevallen en nog echt enorm. Dat noemen ze dan zelf "ik was nogal stevig"![]()
Maar goed, dat ze koken op "geramies" en niet weten hoe ze de tafel moeten dekken vind ik eigenlijk nog veel erger
Wordt vanzelf beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet helemaal meer. K ben kapot.
*hard werken is vermoeiend*
ik heb niet eens een tafel om te dekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs IK weet hoe je een tafel moet dekken, zelfs voor meedere gangen
Ik ook niet.. Meestal eten aan de salontafel of achter pcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niet eens een tafel om te dekken
Ga 'm eens opvoeden dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, beetje gewoontjes vergeleken bij eerdere..
neuj, denk ik niet. Hoop geouwehoer.. Mensen worden van de afdeling afgehaald terwijl we al mensen tekort komen enzo. En ik moet dus werk doen waardoor ik einde dag nog meer pijn heb dan normaal.quote:
Goeie avondquote:
Oh das wel minderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuj, denk ik niet. Hoop geouwehoer.. Mensen worden van de afdeling afgehaald terwijl we al mensen tekort komen enzo. En ik moet dus werk doen waardoor ik einde dag nog meer pijn heb dan normaal.![]()
ik heb vrijdag, gister en vandaag daardoor geen reet in huis kunnen doen
half liggend op de bankquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Meestal eten aan de salontafel of achter pc
Wanneer kom jij hier een keer langs?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben ik zaterdag weer...... vriendinnenweekend... naja dat hoop ik....
Hoezo hoop je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben ik zaterdag weer...... vriendinnenweekend... naja dat hoop ik....
Jeetjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuj, denk ik niet. Hoop geouwehoer.. Mensen worden van de afdeling afgehaald terwijl we al mensen tekort komen enzo. En ik moet dus werk doen waardoor ik einde dag nog meer pijn heb dan normaal.![]()
ik heb vrijdag, gister en vandaag daardoor geen reet in huis kunnen doen
mja, misschien krijg ik vrijdag wel te horen dat ik nooooooit meer mag/hoef te werkenquote:
Weet ik niet... als ik tour de NL doequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer kom jij hier een keer langs?
nee, ik zei het tegen de baas. Die was het alleen eens met me dat het vervelend was, en toen liep ie wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
JeetjeKan je daar niet iets tegen doen?
Weet je al wat meer over je knie?
Dat is de zieke vriendin... vandaag aan de foon was ze nogal verdrietigquote:
zich niet aan hun vergunning houden ofzoietsquote:
Leuke baasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zei het tegen de baas. Die was het alleen eens met me dat het vervelend was, en toen liep ie weg
vrijdag uitslag ct-scan
Van de week liepen ze nog te blaten op het nieuws dat alles prima in orde was? :xquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zich niet aan hun vergunning houden ofzoiets
zolang je naar dr luistert is het goed. Dan juist is je vrolijkheid misschien goed, want anders ga je samen zitten sippen, nu kan je dr misschien opvrolijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is de zieke vriendin... vandaag aan de foon was ze nogal verdrietig![]()
Dus ik weet niet hoe lang ik blijf want ik weet niet wat ik daar mee moet doen... mijzelf zijn lijkt me een beetje te vrolijk.... enzo...
Als je weg gaat daar enzo, stuur dan eens een smsje! Als ik vrij ben kunnen we hier wel de stad onveilig maken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is de zieke vriendin... vandaag aan de foon was ze nogal verdrietig![]()
Dus ik weet niet hoe lang ik blijf want ik weet niet wat ik daar mee moet doen... mijzelf zijn lijkt me een beetje te vrolijk.... enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ja, de klootzakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke baas![]()
Hopen op een goede uitslag
OKee, ja heb het verhaal maar half meegekregen, Zit behoorlijk met mezelf in de knoop. ben al blij dat ik nu even achter de pc kan zitten.quote:
En dat is zeker als pasen en pinksteren op een dag vallenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik niet... als ik tour de NL doe
Misschien gaat het wel om helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van de week liepen ze nog te blaten op het nieuws dat alles prima in orde was? :x
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
Wtf
Ik WIST dat ik de naam "Het Hofnarretje", in alle berichtgeving rond kindermisbruik, kende.
Ik heb gewoon op één van hun locaties gewerkt
WtfDat was bij voorbaat al het Nare Hofje genoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat al het Nare Hofje genoemd?
mja... ze zijn waarschijnlijk ook wel verwijtbaar..... klinkt als geschiedenis Fireworks.... eens kijken hoe dit gaat eindigen.quote:
Die locatie waar ik heb gewerkt, daar worden ook kinderen met een handicap opgevangenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat al het Nare Hofje genoemd?
Ik heb al bedacht een hele stapel roze boekjes mee te nemen......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang je naar dr luistert is het goed. Dan juist is je vrolijkheid misschien goed, want anders ga je samen zitten sippen, nu kan je dr misschien opvrolijken
Gadver.... bah bah bah.... dikkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die locatie waar ik heb gewerkt, daar worden ook kinderen met een handicap opgevangen
Ja, duidelijkheid is fijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, de klootzak
ik weet niet waar ik op hoop. Duidelijkheid is al heel wat
Dat geeft idd niet echt fijne gedachten dan nee..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die locatie waar ik heb gewerkt, daar worden ook kinderen met een handicap opgevangen
Zal ik doen.... maar als het gewoon is zoals normaal dan wordt het een dames-film-eetweekendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je weg gaat daar enzo, stuur dan eens een smsje! Als ik vrij ben kunnen we hier wel de stad onveilig maken?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... ze zijn waarschijnlijk ook wel verwijtbaar..... klinkt als geschiedenis Fireworks.... eens kijken hoe dit gaat eindigen.
Ik heb er nooit iets van gemerkt. Het is meer het idee... Er zat zo'n lief autistisch jongetje in mijn groepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gadver.... bah bah bah.... dikkevoor jou...
niet eens.... dord kom ik nog weleensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
En dat is zeker als pasen en pinksteren op een dag vallen![]()
roze boekjes?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht een hele stapel roze boekjes mee te nemen......
Truste bosjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Nog even verder lezen in de vlieger van 't hart en dan bedwaarts
Weltrustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Nog even verder lezen in de vlieger van 't hart en dan bedwaarts
Ik ook iedere dag weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet eens.... dord kom ik nog weleens
Ah okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik doen.... maar als het gewoon is zoals normaal dan wordt het een dames-film-eetweekenden ga ik pas rond 20:00 zondags weer naar huis
ja, uiteraard, maar een uitslag waarbij ik geopereerd moet worden lijkt me dan ook weer enorm kutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, duidelijkheid is fijnMaar een uitslag waaruit blijkt dat het niet chronisch is, lijkt me ook prettig.
Ja, is goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok
Als het anders wordt, laat het maar weten
Is er op alle vestigingen sprake van kindermisbruik dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets van gemerkt. Het is meer het idee... Er zat zo'n lief autistisch jongetje in mijn groep![]()
Toen ik voetbalverzorgster was, kwam er een gozer aan van een jaar of 18 die dat ook wilde doen, dus hem van alles geleerd enzo. Toen werd hij gevraagd voor een tweede elftal bij een naburige club. Uiteindelijk paste hij daar niet zo in en wilde hij liever de jeugd doen enzo...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets van gemerkt. Het is meer het idee... Er zat zo'n lief autistisch jongetje in mijn groep![]()
Kan ik me voorstellen idd... Maar misschien lost een eventuele operatie je knie-probleem wel opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, uiteraard, maar een uitslag waarbij ik geopereerd moet worden lijkt me dan ook weer enorm kut
ik schijt m wel een beetje
Niet dat ik weet. Maar ze zijn wel duidelijk aan elkaar gelinkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er op alle vestigingen sprake van kindermisbruik dan?
Het lijkt mij ook heel eng, maar alles is beter dan die onzekerheid toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, uiteraard, maar een uitslag waarbij ik geopereerd moet worden lijkt me dan ook weer enorm kut
ik schijt m wel een beetje
Oke. Lijkt me wel raar, overigensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ze zijn wel duidelijk aan elkaar gelinkt.
Er was ook wel eens uitwisseling van personeel, zover ik weet.
ik blijf daar depressief van wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]de bouquetreeks maar dan iets moderner ....
verhaal is natuurlijk nog wel standaard
Ieeeeelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik voetbalverzorgster was, kwam er een gozer aan van een jaar of 18 die dat ook wilde doen, dus hem van alles geleerd enzo. Toen werd hij gevraagd voor een tweede elftal bij een naburige club. Uiteindelijk paste hij daar niet zo in en wilde hij liever de jeugd doen enzo...
Bleek dat dus ook echt een pedo te zijn.... echt, het gevoel wat dan door je heengaat als je het hoort is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verschil is of ze ernaar handelen of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieeeeel
Als ik eerlijk ben, heb ik weinig tegen pedofielen... Wel tegen pedoseksuelen
Dat jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het verschil is of ze ernaar handelen of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |