Je had net Take me out moeten zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
omg, wat een stelletje dikke trollen bij "Met je neus in de boter"
Hey leeft GvsE ook nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bleh. Ik moet echt douchen, maar heb pijn aan mn knie en moet al het Varken spul dan de badkamer afzeulen
*enter Hyena's*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
'Danger? Hah! I walk on the wild side. I laugh in the face of danger! Ha ha ha!'
2 van de 3 hebben een maagband, zijn al superveel afgevallen en nog echt enorm. Dat noemen ze dan zelf "ik was nogal stevig"quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had net Take me out moeten zien
niet helemaal meer. K ben kapot.quote:
Heb je het nu over jezelf?quote:
Zelfs IK weet hoe je een tafel moet dekken, zelfs voor meedere gangenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 van de 3 hebben een maagband, zijn al superveel afgevallen en nog echt enorm. Dat noemen ze dan zelf "ik was nogal stevig"![]()
Maar goed, dat ze koken op "geramies" en niet weten hoe ze de tafel moeten dekken vind ik eigenlijk nog veel erger
Wordt vanzelf beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet helemaal meer. K ben kapot.
*hard werken is vermoeiend*
ik heb niet eens een tafel om te dekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs IK weet hoe je een tafel moet dekken, zelfs voor meedere gangen
Ik ook niet.. Meestal eten aan de salontafel of achter pcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niet eens een tafel om te dekken
Ga 'm eens opvoeden dan!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, beetje gewoontjes vergeleken bij eerdere..
neuj, denk ik niet. Hoop geouwehoer.. Mensen worden van de afdeling afgehaald terwijl we al mensen tekort komen enzo. En ik moet dus werk doen waardoor ik einde dag nog meer pijn heb dan normaal.quote:
Goeie avondquote:
Oh das wel minderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuj, denk ik niet. Hoop geouwehoer.. Mensen worden van de afdeling afgehaald terwijl we al mensen tekort komen enzo. En ik moet dus werk doen waardoor ik einde dag nog meer pijn heb dan normaal.![]()
ik heb vrijdag, gister en vandaag daardoor geen reet in huis kunnen doen
half liggend op de bankquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Meestal eten aan de salontafel of achter pc
Wanneer kom jij hier een keer langs?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben ik zaterdag weer...... vriendinnenweekend... naja dat hoop ik....
Hoezo hoop je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben ik zaterdag weer...... vriendinnenweekend... naja dat hoop ik....
Jeetjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neuj, denk ik niet. Hoop geouwehoer.. Mensen worden van de afdeling afgehaald terwijl we al mensen tekort komen enzo. En ik moet dus werk doen waardoor ik einde dag nog meer pijn heb dan normaal.![]()
ik heb vrijdag, gister en vandaag daardoor geen reet in huis kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |