Gezondheid, gelukkig zijn, geen financiële zorgen, noem maar op.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder bier. Tieten niet, denk ik. Maar daarnaast zijn er nog meer belangrijke dingen.
Sorryquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je al chronisch ziek bent
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Gezondheid, gelukkig zijn, geen financiële zorgen, noem maar op.
Ik kan het niet blijven vermijden natuurlijk, maar nu nog even wel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, als dat al stress oplevert kun je er beter niet over gaan nadenken of geconfronteerd mee worden.
En dat ze er nu al voor de 2e keer is, komt denk ik omdat m'n broertje eergisteren en gisteren vrij ziek wasquote:
Oprechte onwetendheid: ben jij chronisch ziek?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je al chronisch ziek bent
Hij ziet me al aankomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan hij geen dates regelen voor jou?
Ja klopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan het niet blijven vermijden natuurlijk, maar nu nog even wel.
En als je dat nou eens komt samenvoegen met mijn bier?quote:
Zie het als een win-win situatie hij zijn crib voor hem alleen jij een datequote:
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Werk je nog steeds bij dat callcenter/klantenservice/helpdesk gebeuren?
Ja ho eens, ik wil ook eens crib voor me alleen ! Met date..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie het als een win-win situatie hij zijn crib voor hem alleen jij een date
In de crib van datequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ho eens, ik wil ook eens crib voor me alleen ! Met date..
Jupquote:
Ja.... volgens bepaalde instanties ben ik datquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oprechte onwetendheid: ben jij chronisch ziek?
Oe dat is minderquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup
Hoewel ik nu even in onzekerheid zit of ik mag blijven.
Oei. Hoe komt het?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jup
Hoewel ik nu even in onzekerheid zit of ik mag blijven.
Dat is dan niet fijn..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja.... volgens bepaalde instanties ben ik dat
Ja skatje.... ik wacht op een uitnodiging om te komen film kijken en te eten en flim kijken en te eten .....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
moet je me nu weer jaloers maken?
Lastigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afwisselen. Hij de even dagen met date in jullie crib jij de onevenquote:
Dat klinkt erger dan het isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |