Klopt. Maar bij DUO kan je behoorlijk voordelig afbetalen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is wel ouch, maar ik ga ervan uit dat ik met mijn studie een goede baan krijg...
En sowieso hecht ik toch niet veel waarde aan hele dure spullen en een koophuis enzo.
Okeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is wel ouch, maar ik ga ervan uit dat ik met mijn studie een goede baan krijg...
En sowieso hecht ik toch niet veel waarde aan hele dure spullen en een koophuis enzo.
Het zorgen dat een speaker ook echt goed klinkt in plaats van wat wapperende drivers. Een behoorlijk lastig en smaakgevoelig zaakje.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar bij DUO kan je behoorlijk voordelig afbetalen.
Dat dacht ik ook!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
Met zo'n rentepercentage moet je het afbetalen zo lang mogelijk uitstellen juist.
Gewoon sparen en op een bankrekening zetten. Daar krijg je meer rente uitgekeerd dan je bij DUO moet betalen. Uitbetalen zoveel mogelijk spreiden is dus lucratief.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
Dat dus
En in de 2 jaar na je afstuderen zoveel mogelijk bij elkaar sparen zodat je dan renteloos kan aflossen
Na de 2 jaar moet je wel rente betalen over het openstaande bedrag!
Preciesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dus
En in de 2 jaar na je afstuderen zoveel mogelijk bij elkaar sparen zodat je dan renteloos kan aflossen
Na de 2 jaar moet je wel rente betalen over het openstaande bedrag!
Vijftien jaar geloof ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe lang mag je over het aflossen doen van je studieschuld?
Is die date een beetje lekker?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, net heel fout Glee zitten kijken met broertje en z'n date
Groot gelijk. Er zijn meer belangrijke dingen in het leven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:30 schreef -Engel- het volgende:
Ik ga me niet meer druk maken over mijn studieschuld....
Mwah, beetje gewoontjes vergeleken bij eerdere..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die date een beetje lekker?
Hoeft ook niet, Zorg maar eerst dat je lekker aan het werk bent/blijft. Dan komen ze in Groningen vanzelf wel bij je zeuren om het geld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:28 schreef Yuki het volgende:
Studieschuld. Daar wil ik dus echt nog even niet aan denken
Dat is langquote:
oja... bier en tieten bijvoorbeeld (random volgorde)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot gelijk. Er zijn meer belangrijke dingen in het leven.
Hoe kan het dat jouw broertje zo vaak een date heeft? Is het een knap knulletje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, net heel fout Glee zitten kijken met broertje en z'n date
Of gezond blijven..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oja... bier en tieten bijvoorbeeld (random volgorde)
Gewoon is gek genoegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, beetje gewoontjes vergeleken bij eerdere..
Mja, mijn moeder begon alweer over het weer oppakken van mijn studie. Het idee alleen al maakt dat ik compleet in de ankers ga, dus ze kan er denk ik beter even niet over pratenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, Zorg maar eerst dat je lekker aan het werk bent/blijft. Dan komen ze in Groningen vanzelf wel bij je zeuren om het geld.
Bier heb ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.. tis dezelfde als gisterenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jouw broertje zo vaak een date heeft? Is het een knap knulletje?
Ik heb bier, en jij tietenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik kan prima zonder bier. Tieten niet, denk ik. Maar daarnaast zijn er nog meer belangrijke dingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef -Engel- het volgende:
Nee, als dat al stress oplevert kun je er beter niet over gaan nadenken of geconfronteerd mee worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder begon alweer over het weer oppakken van mijn studie. Het idee alleen al maakt dat ik compleet in de ankers ga, dus ze kan er denk ik beter even niet over praten
Oh, ik dacht een andere.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. tis dezelfde als gisteren![]()
En voor de rest valt het wel mee.. Hij werkt in de horeca, dus is vaker uit dan thuis..
Kan hij geen dates regelen voor jou?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. tis dezelfde als gisteren![]()
En voor de rest valt het wel mee.. Hij werkt in de horeca, dus is vaker uit dan thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |