Gaat hier niet gebeuren helaas.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schuld in 1 keer kunnen aflossen gelukkig.
Zo lang ik het niet nodig ga ik het ook niet slikken, mocht het nodig zijn dan zal ik dat zeker doen. Het alternatief is erger.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het is troep, maar ik ben heel erg blij dat die troep er is voor mezelf
Heb er toch veel baat bij gelukkig. En ja, het is eigenlijk gewoon troep
Sterktequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Kans is groot dat ik of een verhoging ga krijgen of andere meds...
Voelt niet meer goed de laatste weken .
Bij mij waarschijnlijk ook niet. Maar als ik dan toch een schuld moet hebben, het liefst een studieschuldquote:
Eindhoven is ook errug leuk om te stappen!!!quote:
Nee, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen gaat lukken. Ik had dus maar iets van 3.000 schuld. Heb het gewoon in 1 keer voldaan, was ik er meteen vanaf, zonder dat rente gedoe.quote:
Ik ga waarschijnlijk het 10voudige krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen gaat lukken. Ik had dus maar iets van 3.000 schuld. Heb het gewoon in 1 keer voldaan, was ik er meteen vanaf, zonder dat rente gedoe.
Ja, doe ik alleen niet zo vaak (meer). BInnenkort weleen keer met een vriend, wordt waarschijnlijk de Dommelstraat (Rambler ofzo).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eindhoven is ook errug leuk om te stappen!!!
Dat is best veel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk het 10voudige krijgen
Ik vind 3.000 evengoed een hele klap geld om in 1 keer te betalen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, kan me voorstellen dat het niet bij iedereen gaat lukken. Ik had dus maar iets van 3.000 schuld. Heb het gewoon in 1 keer voldaan, was ik er meteen vanaf, zonder dat rente gedoe.
AI, dat is behoorlijk rotquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk het 10voudige krijgen
Ik mag binnenkort weer twee speakerparen gaan filteren. Uitdaging!quote:
Dat inderdaad. Dat heb ik echt niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind 3.000 evengoed een hele klap geld om in 1 keer te betalen.
Het is best veel, maar ik woonde toen nog thuis, had werk en had genoeg geld op mijn rekening staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind 3.000 evengoed een hele klap geld om in 1 keer te betalen.
En dat houdt in?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer twee speakerparen gaan filteren. Uitdaging!
Met zo'n rentepercentage moet je het afbetalen zo lang mogelijk uitstellen juist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Oh ja, thuis wonen houdt over het algemeen wel in dat je lekker kan sparen ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is best veel, maar ik woonde toen nog thuis, had werk en had genoeg geld op mijn rekening staan.
Ik heb nu ook wening geld, mag ook maar een bepaald bedrag hebben. Zit in de bijstand..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Dat heb ik echt niet.
Hai, zoek je nog een suikeroom toevallig?quote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hai, zoek je nog een suikeroom toevallig?
Dacht ik toen niet bij na. WIlde er gewoon van af..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zo'n rentepercentage moet je het afbetalen zo lang mogelijk uitstellen juist.
Dat is wel ouch, maar ik ga ervan uit dat ik met mijn studie een goede baan krijg...quote:
I know.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook wening geld, mag ook maar een bepaald bedrag hebben. Zit in de bijstand..
Hoever ga je voor geld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |