mja, misschien krijg ik vrijdag wel te horen dat ik nooooooit meer mag/hoef te werkenquote:
Weet ik niet... als ik tour de NL doequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
Wanneer kom jij hier een keer langs?
nee, ik zei het tegen de baas. Die was het alleen eens met me dat het vervelend was, en toen liep ie wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
JeetjeKan je daar niet iets tegen doen?
Weet je al wat meer over je knie?
Dat is de zieke vriendin... vandaag aan de foon was ze nogal verdrietigquote:
zich niet aan hun vergunning houden ofzoietsquote:
Leuke baasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik zei het tegen de baas. Die was het alleen eens met me dat het vervelend was, en toen liep ie weg
vrijdag uitslag ct-scan
Van de week liepen ze nog te blaten op het nieuws dat alles prima in orde was? :xquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zich niet aan hun vergunning houden ofzoiets
zolang je naar dr luistert is het goed. Dan juist is je vrolijkheid misschien goed, want anders ga je samen zitten sippen, nu kan je dr misschien opvrolijkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is de zieke vriendin... vandaag aan de foon was ze nogal verdrietig![]()
Dus ik weet niet hoe lang ik blijf want ik weet niet wat ik daar mee moet doen... mijzelf zijn lijkt me een beetje te vrolijk.... enzo...
Als je weg gaat daar enzo, stuur dan eens een smsje! Als ik vrij ben kunnen we hier wel de stad onveilig maken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is de zieke vriendin... vandaag aan de foon was ze nogal verdrietig![]()
Dus ik weet niet hoe lang ik blijf want ik weet niet wat ik daar mee moet doen... mijzelf zijn lijkt me een beetje te vrolijk.... enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ja, de klootzakquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuke baas![]()
Hopen op een goede uitslag
OKee, ja heb het verhaal maar half meegekregen, Zit behoorlijk met mezelf in de knoop. ben al blij dat ik nu even achter de pc kan zitten.quote:
En dat is zeker als pasen en pinksteren op een dag vallenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Weet ik niet... als ik tour de NL doe
Misschien gaat het wel om helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Van de week liepen ze nog te blaten op het nieuws dat alles prima in orde was? :x
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
Wtf
Ik WIST dat ik de naam "Het Hofnarretje", in alle berichtgeving rond kindermisbruik, kende.
Ik heb gewoon op één van hun locaties gewerkt
WtfDat was bij voorbaat al het Nare Hofje genoemd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat al het Nare Hofje genoemd?
mja... ze zijn waarschijnlijk ook wel verwijtbaar..... klinkt als geschiedenis Fireworks.... eens kijken hoe dit gaat eindigen.quote:
Die locatie waar ik heb gewerkt, daar worden ook kinderen met een handicap opgevangenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was bij voorbaat al het Nare Hofje genoemd?
Ik heb al bedacht een hele stapel roze boekjes mee te nemen......quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zolang je naar dr luistert is het goed. Dan juist is je vrolijkheid misschien goed, want anders ga je samen zitten sippen, nu kan je dr misschien opvrolijken
Gadver.... bah bah bah.... dikkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die locatie waar ik heb gewerkt, daar worden ook kinderen met een handicap opgevangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |