dat zullen we zienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht dat ik in de lente van mijn pillen af mag... dus dan is het even kijken of mijn "echte" karaktertrekken weer naar boven komen
Eigenlijk best wel okéquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zullen we zienmaar anders kom ik wel weer eens limo drinken
hoe is het nu verder met u?
Bitchie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht dat ik in de lente van mijn pillen af mag... dus dan is het even kijken of mijn "echte" karaktertrekken weer naar boven komen
pardon? Jij komt maar eens hier koken dan! je groentensoep!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel oké
Ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar gaat zeker de goede kant op. En vanaf volgende week een baan in hartje centrum van Utrecht
Dus dan kan je me opzoeken!!!
Dat is balen, is het een grote schuld.?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef CherryLips het volgende:
O ja, ik moet vanaf deze maand studieschuld aflossen. Was ik even vergeten
Yupquote:
Dat is mooi.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoi bloempjequote:
Is je keuken klaar dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pardon? Jij komt maar eens hier koken dan! je groentensoep!
Ik ben blij dat ik nooit aan die troep heb hoeven beginnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi.![]()
Ik zit er nog wel even aanvast, ben ik bang..
Ik HOOP het hoor, ik weet nog niet of ik er dan al aan toe benquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi.![]()
Ik zit er nog wel even aanvast, ben ik bang..
Bij de KPN (voormalig Primafoon) winkel in hartje Utrecht. Dus adviseren en verkoop enzoquote:
Dat klinkt leukquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik HOOP het hoor, ik weet nog niet of ik er dan al aan toe ben
[..]
Bij de KPN (voormalig Primafoon) winkel in hartje Utrecht. Dus adviseren en verkoop enzo
Het is troep, maar ik ben heel erg blij dat die troep er is voor mezelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit aan die troep heb hoeven beginnen.
Valt mee, maar het Is toch vijftig euro per maand. Nou ja, eigen schuldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is balen, is het een grote schuld.?
Over 30 jaar ben je er al vanaf!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt mee, maar het Is toch vijftig euro per maand. Nou ja, eigen schuld
Op 45 minuten met OVquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Woont half Singles trouwens om en nabij Utrecht ofzo?
Utrecht is vet de bom!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Eens!!!quote:
Iig in de randstadquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Nee, inderdaad. Kans is groot dat ik of een verhoging ga krijgen of andere meds...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit aan die troep heb hoeven beginnen.
EIndhovenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb mijn schuld in 1 keer kunnen aflossen gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |