Ja, duidelijkheid is fijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, de klootzak
ik weet niet waar ik op hoop. Duidelijkheid is al heel wat
Dat geeft idd niet echt fijne gedachten dan nee..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die locatie waar ik heb gewerkt, daar worden ook kinderen met een handicap opgevangen
Zal ik doen.... maar als het gewoon is zoals normaal dan wordt het een dames-film-eetweekendquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je weg gaat daar enzo, stuur dan eens een smsje! Als ik vrij ben kunnen we hier wel de stad onveilig maken?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... ze zijn waarschijnlijk ook wel verwijtbaar..... klinkt als geschiedenis Fireworks.... eens kijken hoe dit gaat eindigen.
Ik heb er nooit iets van gemerkt. Het is meer het idee... Er zat zo'n lief autistisch jongetje in mijn groepquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gadver.... bah bah bah.... dikkevoor jou...
niet eens.... dord kom ik nog weleensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
En dat is zeker als pasen en pinksteren op een dag vallen![]()
roze boekjes?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht een hele stapel roze boekjes mee te nemen......
Truste bosjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Nog even verder lezen in de vlieger van 't hart en dan bedwaarts
Weltrustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Nog even verder lezen in de vlieger van 't hart en dan bedwaarts
Ik ook iedere dag weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet eens.... dord kom ik nog weleens
Ah okquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zal ik doen.... maar als het gewoon is zoals normaal dan wordt het een dames-film-eetweekenden ga ik pas rond 20:00 zondags weer naar huis
ja, uiteraard, maar een uitslag waarbij ik geopereerd moet worden lijkt me dan ook weer enorm kutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, duidelijkheid is fijnMaar een uitslag waaruit blijkt dat het niet chronisch is, lijkt me ook prettig.
Ja, is goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah ok
Als het anders wordt, laat het maar weten
Is er op alle vestigingen sprake van kindermisbruik dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets van gemerkt. Het is meer het idee... Er zat zo'n lief autistisch jongetje in mijn groep![]()
Toen ik voetbalverzorgster was, kwam er een gozer aan van een jaar of 18 die dat ook wilde doen, dus hem van alles geleerd enzo. Toen werd hij gevraagd voor een tweede elftal bij een naburige club. Uiteindelijk paste hij daar niet zo in en wilde hij liever de jeugd doen enzo...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets van gemerkt. Het is meer het idee... Er zat zo'n lief autistisch jongetje in mijn groep![]()
Kan ik me voorstellen idd... Maar misschien lost een eventuele operatie je knie-probleem wel opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, uiteraard, maar een uitslag waarbij ik geopereerd moet worden lijkt me dan ook weer enorm kut
ik schijt m wel een beetje
Niet dat ik weet. Maar ze zijn wel duidelijk aan elkaar gelinkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er op alle vestigingen sprake van kindermisbruik dan?
Het lijkt mij ook heel eng, maar alles is beter dan die onzekerheid toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, uiteraard, maar een uitslag waarbij ik geopereerd moet worden lijkt me dan ook weer enorm kut
ik schijt m wel een beetje
Oke. Lijkt me wel raar, overigensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ze zijn wel duidelijk aan elkaar gelinkt.
Er was ook wel eens uitwisseling van personeel, zover ik weet.
ik blijf daar depressief van wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]de bouquetreeks maar dan iets moderner ....
verhaal is natuurlijk nog wel standaard
Ieeeeelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Toen ik voetbalverzorgster was, kwam er een gozer aan van een jaar of 18 die dat ook wilde doen, dus hem van alles geleerd enzo. Toen werd hij gevraagd voor een tweede elftal bij een naburige club. Uiteindelijk paste hij daar niet zo in en wilde hij liever de jeugd doen enzo...
Bleek dat dus ook echt een pedo te zijn.... echt, het gevoel wat dan door je heengaat als je het hoort is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verschil is of ze ernaar handelen of niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ieeeeel
Als ik eerlijk ben, heb ik weinig tegen pedofielen... Wel tegen pedoseksuelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |