Welke film heb je aan het kijken?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou van disney..
dit ga ik nog 20x zeggen vanavond
Dat mag.....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou van disney..
Welke kijk je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou van disney..
Phil Collinsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Brother Bear, die heeft echt mooie muziek en ik kan niet te veel actie handelen vandaag.
Mensen die falen, moeten worden gestraft, en hard ook!quote:
Och ja, waarom nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die falen, moeten worden gestraft, en hard ook!
Je hebt de verkeerde nick gekozenquote:
Hoe kom je aan die bult?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
Och ja, waarom nietIk heb toch al een bult voor m'n kop, een blauwe plek kan er ook nog wel bij
Hij snapt muziek makenquote:
Ik houd sowieso van Disney muziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hij snapt muziek maken
misschien dat ik heul de avond wel op blijf en hierna nog 3 films ga kijken.
dan moet je eens hier komen, heb nog een paar erg mooie sting platen liggenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
STING is ook
Alhoewel ben ik zeker niet meer zo'n fan als vroeger
Wat was je in hemelsnaam aan het doen?quote:
Russians!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef STING het volgende:
STING is ook
Alhoewel ben ik zeker niet meer zo'n fan als vroeger
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan moet je eens hier komen, heb nog een paar erg mooie sting platen liggenecht
Ze kunnen prima naast elkaar bestaan, maar dat nummer is gewoon helemaal mooi. Had je deze al gezien?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef STING het volgende:
Een van de nummers waardoor ik rond mn 16e happy hardcore heb verwisseld voor Sting
No, it's cute and innocentquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawoor, something evil is lurking in the dark.
Opladers uit de contact doos aan het trekkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was je in hemelsnaam aan het doen?
Maar ik kan niet altijd bij L-E zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Soms is een verslaving juist leuk en moet je niet afkicken.
ik lurk nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Thrillerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oeh. Nee, zo te zien een hele seriequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze kunnen prima naast elkaar bestaan, maar dat nummer is gewoon helemaal mooi. Had je deze al gezien?
Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
Opladers uit de contact doos aan het trekken
*knijpt wangetjes* Hallo DINGquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef STING het volgende:
Oeh. Nee, zo te zien een hele serieThanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |