Zo ben ik!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzichtvolle en constructieve bijdrage.
Ja, dit! Van langsgaan schrikt ze zich een ongeluk, een kaartje is wat vrijblijvender.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Eclaire84 het volgende:
Gooi een kaartje bij haar in de bus met een lieve boodschap ofzo...als ze reageert kun je leuke tijd hebben. Als ze negeert, jammer...
Kutquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef seasushi het volgende:
euhhh... Je weet wel haar naam? Anders is een kaartje misschien ook niet zo handig
Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijvenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iets te vinden op haar adres? Telefoonboek ofzo? Als je achter haar naam kunt komen vind je haar misschien op de social media. En dat is al een stuk minder 'zwaar' dan langsgaan of zelfs een kaart.
Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet zietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Muh ik weet 't adres niet. Ik kan er zo heenlopen, maar heb het nummer of de straatnaam echt niet onthouden. Ik loop er morgen wel ff langs om idd dat adres op te schrijven
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Hmm misschien is dat geen slecht idee, met dat kaartje. Misschien wat mindder indringend/confronterend als ze er zelf geen echte drang voor voelt, thanks
Thanks, ik zag een thuistelefoon staan, dus misschien werkt dit welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's al een goed begin. Zorg wel dat ze je niet ziet
Dan kun je de postcode ook opzoeken en dan heb je al adres en postcode.
Misschien staat haar naam zelfs wel bij de voordeur, maar dat is wel tricky om te gaan bekijken, zeker als ze een voortuin heeft
Anyway, met adres en postcode is er vast een site waar je een naam kunt vinden.
-edit, ik zit te zoeken naar zo'n site maar dat valt nog best tegen eigenlijk
Ga nog even door met zoeken
-edit2, volgens mij werkt dit wel!
Ik ga m'n best doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
succes!
Ik denk dat het wel goed komt, anders had ze ook niet met je geknuffeld.
Nee, ik wist de hele avond haar naam niet. Ik liep toevallig een groepje van 3 madammekes tegen het lijf, en ze hadden zich alle 3 wel voorgesteld, maar die gingen het ene oor erin, en het ander weer eruit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef seasushi het volgende:
De vraag is alleen: als je zo niet nuchter was dat je haar naam niet weet enzo, zal het dan niet ontzettend tegenvallen?
Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb denk ik een klein foutje gemaaktDit weekend een leuk meiske ontmoet in het uitgaansleven, en uiteindelijk mee naar huis gegaan.
Nou is er wel wat fysiek gefrommel geweest, maar niet al teveel vanwege teveel alcohol van mijn kant (lach maar), maar voor de rest vooral wat liggen knuffelen en liggen praten in bed.
Nou kwam de ochtend erna een vriendin van haar binnen, toen we aan het ontbijten waren. Daardoor begon ik me wat ongemakkelijk te voelen en ben ik er (laf genoeg) vrij snel vandoor gegaan. Nu mijn probleem: Ik ben vergeten iets van contactgegevens te vragen![]()
Nou weet ik wel nog waar ze woont. Komt het erg stalkerig over als ik gewoon 's aanklop om dat nummer te vragen? Voel me vrij lullig omdat ik er nogal snel vandoor ging toen haar vriendin binnenkwam.
Iemand ideeen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Kaartje door de bus doen en schrijven: Wedden dat hij het volgende keer wel doet? En dan je nummer.
Ze hoeft niet te weten wat hij doet om achter haar gegevens te komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Al lijkt het me totaal niet stalkerig als je aanbelt om haar nummer te vragen.
Lijkt me geheel normaal. Stalkerig zou zijn als je het hele internet af zou pluizen op zoek naar haar telefoonnummer. Wat jij gaat doen is face-to-face en je kan misschien ook uitleggen waarom je zo snel weg was.
Dit dacht ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Doe anders een lief kaartje bij haar in de bus, met jouw telefoonnummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:32 schreef spirity het volgende:
Bel gewoon aan... Bied je excuses aan voor het feit dat hij niet omhoog ging, en voor ut feit dat je er tussen uitkneep... Zeg dat je het wel heel gezellig vond en misschien nog is wat af wil spreken, als zij zich daar ook prettig bij voelt natuurlijk!Misschien wel ja. Kheb iig onderweg naar college vanochtend een kaartje in de bus gegooid. Misschien to be continuedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders was de operatie iig goed geluktquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:47 schreef spirity het volgende:
Eerst er tussen uitknijpen... en vervolgens een laf kaartje... (zo vind ik het) Maarja misschien vind zij het wel heel schattig. Ut is en blijft een vrouw hea!
Of weet je dat ook niet zeker?
Je hebt het topic niet gelezen hè?quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dit dacht ik ookDuw een handgeschreven kaartje in de bus, ik neem aan dat je haar naam nog kent, met daarop wat uitleg en contact gegevens. En dan merk je vanzelf wel of er behoefte van haar kant is
Ik had inderdaad eroverheen gelezen dat hij het adress ook niet meer weetquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je hebt het topic niet gelezen hè?
Benieuwd wat er gaat gebeuren TS
Je leest nog steeds nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:52 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik had inderdaad eroverheen gelezen dat hij het adress ook niet meer weet![]()
Dat compliceerd het wel... Maar als hij dan via die route het adress achterhaalt kan hij alsnog het kaartje doen!
Zij kan er immers vanuit gaan dat hij weet waar ze woont aangezien hij daar geweest is. En ik vind een kaartje toch normaler dan een telefoon nr achterhalen en dat bellen
Heeeuj! <mijn naam>, uitleg waarom kaartje (ik domme kneus en weglopen zonder nummer te vragen), 't was gezellig, blahblah, en of we misschien 's in daglicht 'n kop koffie konden drinken of zo, met mijn nummer erbij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet
Hij weet haar naam niet, en heeft vanmorgen een kaartje door de bus geduwd.
TS, wat stond erin eigenlijk?
Zal ze waarderen, als jij aanheft met Vanillekwarkquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heeeuj! <mijn naam>, uitleg waarom kaartje (ik domme kneus en weglopen zonder nummer te vragen), 't was gezellig, blahblah, en of we misschien 's in daglicht 'n kop koffie konden drinken of zo, met mijn nummer erbij.
Net wel of net niet meer thuis. Ze loopt stage overdagquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okee! Geen weg meer terug
Je weet zeker niet of ze een dagbesteding heeft en of ze nog thuis was toen je hem de bus in gooide?
Ja, compleet met 'ook lekker als yoghurt' eronder. Mehehequote:Op woensdag 12 januari 2011 09:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zal ze waarderen, als jij aanheft met Vanillekwark
Okee, spannend! Ik zou het niet kunnen houden van spanning geloof ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 10:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Net wel of net niet meer thuis. Ze loopt stage overdag(Ik weet ook nog precies waar ze stage loopt. dat onthoud ik dan wel weer. Naam ho maar.)
Ach, zo druk moet ik me er niet om makenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, compleet met 'ook lekker als yoghurt' eronder. Mehehe![]()
[..]
Okee, spannend! Ik zou het niet kunnen houden van spanning geloof ik.
Klopt, ik ben schuldig. Ik ben gewend de eerste 10 posts te lezen en dan eens een reactie te typpen. Werkt niet bij dit evoluerende topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je leest nog steeds niet
Hij weet haar naam niet, en heeft vanmorgen een kaartje door de bus geduwd.
TS, wat stond erin eigenlijk?
Dit..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
En als ze nou een vampier is?quote:
Sorryquote:Op donderdag 13 januari 2011 02:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
oh oh ts nu kan ik niet meer slapen nu ik dit gehoord heb!
Is maar net hoe zeer die ander er behoefte aan heeft hèquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
een kaartje is best een goed idee.. En anders gewoon eens aanbellen hoor.. Waarom zou dat stalkerig zijn?
Stalken is iemand lastig vallen. Dat doe je toch niet als je contact zoekt met iemand waar je een goeie tijd mee hebt gehad?
Gewoon aanbellen en eerlijk zijn is al vrij moeilijk tegenwoordig? Dan leg je dat toch uit, ik denk dat veel mensen zich redelijk ongemakkelijk zouden voelen in zo'n situatie, vooral als ze last hebben van van een dood vogeltje in de keelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Nou weet ik wel nog waar ze woont. Komt het erg stalkerig over als ik gewoon 's aanklop om dat nummer te vragen? Voel me vrij lullig omdat ik er nogal snel vandoor ging toen haar vriendin binnenkwam.
Als iemand er geen behoefte aan heeft ben je nog niet gelijk een stalkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Is maar net hoe zeer die ander er behoefte aan heeft hè
Ik zou na dat kaartje iig niet meer langsgaan als er geen reactie komt.
ruime ervaring met brieven bij one night stands naar binnen gooien, begrijp ik?quote:
Dat ze echt een van die personen is die zegt dat ie gewoon langs kan komen, en hij dat dan niet doetquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wacht gezellig mee.. ben benieuwd. Vond t ook wel lief zo'n kaartje. Of ze heeft dit topic op Fok gelezen en denk ja daahhaaaggg.. Na zo'n verhaal heb je meteen door dat jij het bent waar het over gaat toch
Geen briefje maar een kaartjequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef Sander het volgende:
Je hebt het toch niet echt gedaan hè?![]()
![]()
Een briefje in de brievenbus, mijn hemel.
dan heeft ze wellicht een one night stand met een anderquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Sander het volgende:
Nou ja, tenzij je ver weg van je eigen huis (andere stad oid) bent gaan stappen zie ik er zelf veel meer heil in om de week er op gewoon weer te gaan stappen en zien of je d'r tegenkomt.
Nee geen ervaring met kaartjes na one night stands, maar het is tegenwoordig "in" om de andere partij te even te laten wachten zodat het lijkt dat je het druk hebt en interessant bent en zodat je de touwtjes in handen hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ruime ervaring met brieven bij one night stands naar binnen gooien, begrijp ik?
Zou dit gedaan hebben in jouw geval.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Al lijkt het me totaal niet stalkerig als je aanbelt om haar nummer te vragen.
Lijkt me geheel normaal. Stalkerig zou zijn als je het hele internet af zou pluizen op zoek naar haar telefoonnummer. Wat jij gaat doen is face-to-face en je kan misschien ook uitleggen waarom je zo snel weg was.
De ouderwetse TerugVindPostquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef CountingCrow het volgende:
Even voor mijn beeldvroming: Waar staat TVP voor?
Twijfelen is Voor Pussy's, waarmee de poster bedoelt dat TS niet moet twijfelen maar gewoon dat briefje in de bus moet gooien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef CountingCrow het volgende:
Even voor mijn beeldvroming: Waar staat TVP voor?
Post je adres maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:37 schreef L-E het volgende:
Ik zou zo'n kaartje erg leuk en lief vinden, ik hoop op een goede afloop!
En dan doet haar huisgenoot open die vraagt voor wie je komt...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou dit gedaan hebben in jouw geval.
Ik twijfel...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Twijfelen is Voor Pussy's, waarmee de poster bedoelt dat TS niet moet twijfelen maar gewoon dat briefje in de bus moet gooien.
Nog steeds begrijp ik hem niet...quote:
Mensen posten dat zodat ze het topic makkelijker terug kunnen vinden in ' mijn actieve topics'. Je kan ook gewoon op volgen klikken in de nieuwe lay-out.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef CountingCrow het volgende:
[..]
Ik twijfel...
[..]
Nog steeds begrijp ik hem niet...
Dat komt uit de tijd dat de volgknop nog niet bestond, tegenwoordig worden tvps verwijderd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef CountingCrow het volgende:
[..]
Ik twijfel...
[..]
Nog steeds begrijp ik hem niet...
Aha!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mensen posten dat zodat ze het topic makkelijker terug kunnen vinden in ' mijn actieve topics'. Je kan ook gewoon op volgen klikken in de nieuwe lay-out.
En die nieuwe maakt het voor mij zoveel makkelijker..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komt uit de tijd dat de volgknop nog niet bestond, tegenwoordig worden tvps verwijderd.
Ik probeer iig het eerste deel van de avond nuchter te blijven!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
woehoei kan ik EINDELIJK gaan slapen! Deze keer niet teveel zuipen hè!
volgens mij heb je die tvp niet verwijderdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komt uit de tijd dat de volgknop nog niet bestond, tegenwoordig worden tvps verwijderd.
JAAAAAAAAAA...goed gedaan (met hulp van ons natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
Net een sms'je gekregen (inclusief naam, ik kom goed weg!). Na wat SMS'jes heen en weer gebeld.
Lang verhaal kort: We gaan morgenavond samen uit, zonder vrienden/vriendinnen, met z'n 2en
Ik zal ergens op zondag nog wel ff een update posten of het daadwerkelijk allemaal de moeite waard is geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:59 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA...goed gedaan (met hulp van ons natuurlijk)
uiteraard ook de foto's even posten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
Net een sms'je gekregen (inclusief naam, ik kom goed weg!). Na wat SMS'jes heen en weer gebeld.
Lang verhaal kort: We gaan morgenavond samen uit, zonder vrienden/vriendinnen, met z'n 2en
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal ergens op zondag nog wel ff een update posten of het daadwerkelijk allemaal de moeite waard is geweestMaar het feit dat ik de moeite nam + dat zei zelfs na een...tegenvallende one night-stand ook interesse toont geeft me goede moed
Tis niet Hara's forum, dus die kan geen TVPs verwijderen denk ik zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:44 schreef jstrike het volgende:
[..]
volgens mij heb je die tvp niet verwijderd
Als hij het gelijk wil verneuken moet hij dat doen ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ja, je hebt nu d'r naam dus ff linkje naar d'r hyves hebben we toch wel verdiend!
En ik moet eens verder lezen dan de eerste paar posts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Welnee, dat is ver genoeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En ik moet eens verder lezen dan de eerste paar posts.![]()
Wat een humor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzichtvolle en constructieve bijdrage.
wat vals van jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd naar de date.. Zou grappig zijn als deze enorm tegenviel
Lees eens twee posts boven de jouwequote:Op zondag 16 januari 2011 04:41 schreef Yuki het volgende:
Wat een leuk topic!
Goed idee dat kaartje TS, zou ik iig heel leuk gevonden hebben
En nu maar wachten op het verslag...
Ja? Ik zeg toch dat ik wacht op zijn verslag?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:07 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Lees eens twee posts boven de jouwe
Lees haar post eens góed.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:07 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Lees eens twee posts boven de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb geen HyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bedoel je vast niet mijn hyves. Ook geen facebook btw.
Ik ben een analoge dinosaurus in een digitaal tijdperk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 14:40:10 ]
Goed bezig kerel!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Nou, ongeacht het oh zo geslaagde eerste avondje wat we samen hadden, heb ik blijkbaar iets goeds gedaan. Er wordt flink heen en weer gesmst
En heb ik net mn SMS-bundel laten verlagen, verdomme
>>quote:Op zondag 16 januari 2011 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja? Ik zeg toch dat ik wacht op zijn verslag?
<<quote:Op zondag 16 januari 2011 04:41 schreef Yuki het volgende:
Wat een leuk topic!
Goed idee dat kaartje TS, zou ik iig heel leuk gevonden hebben
En nu maar wachten op het verslag...
lees bovenstaande. dat je zo op mij reageert, met zo'n hinderlijkequote:Op zondag 16 januari 2011 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Lees haar post eens góed.
Wat een succesverhaal, heerlijk!
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
<<
kan makkelijk opgevat worden als dat je alleen nog de OP gelezen had en het resultaat afwachtte. niks geks aan mijn post hoor.
[..]
lees bovenstaande. dat je zo op mij reageert, met zo'n hinderlijkeslaat nergens op. dus doe niet zo wijs
(<--- justified usage of said emoticon). KTHXBAI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Het was maar een grapje hoor, wilde je niet boos maken, supersorry!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ninjaquote, ik was nog een typo aan t editen ~_~ oh en lik me reet, want ik heb gewoon gelijk
Heej, dit is een happy topic, hou eens op!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
>>
[..]
<<
kan makkelijk opgevat worden als dat je alleen nog de OP gelezen had en het resultaat afwachtte. niks geks aan mijn post hoor.
[..]
lees bovenstaande. dat je zo op mij reageert, met zo'n hinderlijkeslaat nergens op. dus doe niet zo wijs
(<--- justified usage of said emoticon). KTHXBAI
klasse!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Nou, ongeacht het oh zo geslaagde eerste avondje wat we samen hadden, heb ik blijkbaar iets goeds gedaan. Er wordt flink heen en weer gesmst
Ik denk dat je je eigen antwoord al wel hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Hou eens op iedereen![]()
Lief doen is veel toffer :p. Update: ze was net hier (resultaat van het heen en weer smsen :p) en weer lekker samen genikst eigenlijk. Duidelijk gemaakt dat we toch duidelijk wederzijdse gevoelens hebben, maar dat het na een mislukte one night stand en een leuke date toch wat vroeg is om het al te serieus te maken. long story short: morgen ga ik blijkbaar voor haar koken, waarna we maar gaan kijken wat we de rest van de avond gaan doen :p
Grootste vraag uiteindelijk: WAT GA IK KOKEN.
Ik maak hele lekkere wraps met pesto, mozzarella en tomaat. Misschien is dat heel erg lekker met een rood wijntje
Haha misschien tijd om zelf een vriend te zoeken?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat je je eigen antwoord al wel hebt
Echt, wat een fantastisch verhaal dit. Blijf je regelmatig updates geven? Ik word er helemaal blij van
Oeh! Dat klinkt goed en maak je indruk meequote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Hou eens op iedereen![]()
Lief doen is veel toffer :p. Update: ze was net hier (resultaat van het heen en weer smsen :p) en weer lekker samen genikst eigenlijk. Duidelijk gemaakt dat we toch duidelijk wederzijdse gevoelens hebben, maar dat het na een mislukte one night stand en een leuke date toch wat vroeg is om het al te serieus te maken. long story short: morgen ga ik blijkbaar voor haar koken, waarna we maar gaan kijken wat we de rest van de avond gaan doen :p
Grootste vraag uiteindelijk: WAT GA IK KOKEN.
Ik maak hele lekkere wraps met pesto, mozzarella en tomaat. Misschien is dat heel erg lekker met een rood wijntje
Ook als je zelf een liefdesleven hebt kun je van dit soort dingen genietenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha misschien tijd om zelf een vriend te zoeken?
Toen ik in je FoBo keek zag ik dat je nogal actief bent in het singles topic dus krwwg ik niet de indruk dat dat liefdesleven bij jou aanwezig was, maar daar zat ik dus naast?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook als je zelf een liefdesleven hebt kun je van dit soort dingen genieten
Dat lijkt op een open sollicitatie?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toen ik in je FoBo keek zag ik dat je nogal actief bent in het singles topic dus krwwg ik niet de indruk dat dat liefdesleven bij jou aanwezig was, maar daar zat ik dus naast?
Ook in Singles zitten mensen met een relatiequote:Op maandag 17 januari 2011 11:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Toen ik in je FoBo keek zag ik dat je nogal actief bent in het singles topic dus krwwg ik niet de indruk dat dat liefdesleven bij jou aanwezig was, maar daar zat ik dus naast?
Haha nee, dat dat het niet werd had ik ook bedacht toen ik in d'r FoBo was.....quote:Op maandag 17 januari 2011 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt op een open sollicitatie?
Hè wat jammer nouquote:Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha nee, dat dat het niet werd had ik ook bedacht toen ik in d'r FoBo was.....
koop een iphone of android telefoon..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Whatsapp! de oplossing voor flirtend en verliefd Nederland.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
koop een iphone of android telefoon..
Kheb de HTC Desire, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
koop een iphone of android telefoon..
als zij er ook een smartphone heeft kan je gratis smssequote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kheb de HTC Desire, maar wat heeft dat ermee te maken?
Ah. Haar telefoon nog niet bekeken :pquote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als zij er ook een smartphone heeft kan je gratis smsse
Ik heb ook een keer naderhand zo'n kaartje gekregen van een jongen die me thuisbracht. Ik heb niet gebeld in ieder geval. Maar hij is ook niet binnen geweest want zo leuk vond ik hem ook niet. Vond het wel een heel aardig gebaar. Begrijp met het lezen van het topic wel de lading van dat kaartje indertijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
Ga niet op FOK! hangen tijdens een date. Nerd!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Last I checked had ik niet het syndroom van Down. Wel een Liverpool-fan btw. Goed geraden.
Haha inderdaad zeg, wat deed je hier om 8 uur!!?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga niet op FOK! hangen tijdens een date. Nerd!
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga niet op FOK! hangen tijdens een date. Nerd!
Die date is morgen, begrijp ik uit zijn verhaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha inderdaad zeg, wat deed je hier om 8 uur!!?
Nee, dat was vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 23:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Die date is morgen, begrijp ik uit zijn verhaal.
En? En? En?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat was vandaagMaar we wilden uiteindelijk een film zien die ze gekocht had, maar die lag nog bij haar thuis. Die is ze ff in haar uppie gaan halen omdat ik nog bezig was met wat eten te maken. Dat in de oven geschoven, en ff een kwartiertje gefokt :p
Leuke avond gehadquote:Op maandag 17 januari 2011 23:41 schreef Staal het volgende:
[..]
En? En? En?
Leuke avond gehad? Of poetst ze nu haar tanden en zit jij weer te FOK!ken?
Dus ze ging alleen de film ophalen bij haar thuis en nu net heb je haar niet eens thuis gebracht?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Leuke avond gehadZe is net naar huis. Volgens mij ben ik niet meer single iig
Stenen tijdperk...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus ze ging alleen de film ophalen bij haar thuis en nu net heb je haar niet eens thuis gebracht?
De meeste vrouwen vallen op horken dus je zal de jackpot wel hebben inderdaad. Hork.
Dat zeggen alle single mannen. En zo gedragen ze zich ook tot ze echt tot over hun oren verliefd zijn.quote:
Mannen vinden het ook wel een keer leuk om thuis gebracht te worden door een dame hoor! Moet niet van één kant komen hè.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat zeggen alle single mannen. En zo gedragen ze zich ook tot ze echt tot over hun oren verliefd zijn.
Dan zijn het spontaan holenberen.
Nou ja. Ze was met de auto, dat scheelt al heel veel he?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus ze ging alleen de film ophalen bij haar thuis en nu net heb je haar niet eens thuis gebracht?
De meeste vrouwen vallen op horken dus je zal de jackpot wel hebben inderdaad. Hork.
Jij bent single zeker?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef TurboFapper het volgende:
[..]
Mannen vinden het ook wel een keer leuk om thuis gebracht te worden door een dame hoor! Moet niet van één kant komen hè.
Nee, je had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze met de auto was.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou ja. Ze was met de auto, dat scheelt al heel veel he?Moet ik dan met haar meerijden, en dan teruglopen? Bok toch een end op trolletje
Als dat zo zou zijn was ik niet gestruikeld over de lange teentjes van TS.quote:
Maar TS heeft na een belabberde one night stand wel keihard succes gehad bij desbetreffend vrouwtje en al twee succesvolle dates gehad. Vandaar dat TS een baas is!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn was ik niet gestruikeld over de lange teentjes van TS.
Een deurmat is altijd handig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:16 schreef TurboFapper het volgende:
[..]
Maar TS heeft na een belabberde one night stand wel keihard succes gehad bij desbetreffend vrouwtje en al twee succesvolle dates gehad. Vandaar dat TS een baas is!
Oh lompquote:Op maandag 17 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee, dat was vandaagMaar we wilden uiteindelijk een film zien die ze gekocht had, maar die lag nog bij haar thuis. Die is ze ff in haar uppie gaan halen omdat ik nog bezig was met wat eten te maken. Dat in de oven geschoven, en ff een kwartiertje gefokt :p
Tof!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Leuke avond gehadZe is net naar huis. Volgens mij ben ik niet meer single iig
Single ey.quote:
Uhuh, je hebt inderdaad helemaal de empathie-award gewonnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, je had ook op een normale manier kunnen zeggen dat ze met de auto was.
Kennelijk ben je nog steeds onzeker anders zou je nu niet zo aangebrand reageren. Ik leefde juist met je mee dude..
Haal Milagro es terug, wil je? Die weet er beter raad mee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt inderdaad helemaal de empathie-award gewonnen.
Haha, en als ze nou over een paar maanden vraagt hoe je er nou bij was gekomen om een kaartje in de bus te doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Als je dit topic niet had geopend, had je dan geen kaartje gestuurd?
Niet zo cynischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd naar de date.. Zou grappig zijn als deze enorm tegenviel
Dan kun je dat gerust vertellen, is alleen maar leuk om te horen hoor hoe een man zich in de gekste bochten wringt om contact met je te krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Haha, en als ze nou over een paar maanden vraagt hoe je er nou bij was gekomen om een kaartje in de bus te doen?
Mwah. Ws liegen dan hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan kun je dat gerust vertellen, is alleen maar leuk om te horen hoor hoe een man zich in de gekste bochten wringt om contact met je te krijgen
..Achteraf dan hè
Soms doet de waarheid pijn, dan is het beter om die voor jezelf te houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mwah. Ws liegen dan hehet niet weten wat te doen zal ze misschien nog wel schattig vinden. Het feit dat ik haar naam was vergeten vast minder
Dat is gewoon omdat sommige mensen het woord 'relatie' niet aanstaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef fokvragen het volgende:
Hoe kan je nu al zeggen dat je geen vrijgezel meer bent? Dat is na een paar dagen wel erg snel?
Bij mij en mijn vriendin ging het ook erg snel maar we spraken na 2 weken pas van een relatie, wat ook erg snel is trouwens!
mwa als je begint met het witverven van de babykamer dan denk ik niet echt dat je na 2 dagen werkelijk over een relatie kunt spreken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is gewoon omdat sommige mensen het woord 'relatie' niet aanstaat.
Maar deze twee hebben echt wel wat hoor![]()
Als duidelijk is dat je verliefd op elkaar raakt dan is het toch zo klaar als een klontje?
Dan weet je in ieder geval dat ze op een woonwagenpark woont. (Of kun je je dat nog wel herinneren?)quote:
Nee we praten ook nog niet over een relatie. Maar als er een bepaalde dynamiek is, merk je toch wel dat het die richting uitgaat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:02 schreef fokvragen het volgende:
Hoe kan je nu al zeggen dat je geen vrijgezel meer bent? Dat is na een paar dagen wel erg snel?
Bij mij en mijn vriendin ging het ook erg snel maar we spraken na 2 weken pas van een relatie, wat ook erg snel is trouwens!
'Het' niet meer gedaan. Wel wat geflikflooi erbij e.d.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef jstrike het volgende:
maar even voor de duidelijkheid... heb je je Vanillekwark nog op haar rug weten te lozen of is dat er niet meer van gekomen na de eerste keer?
Ben benieuwd of de relatie wezenlijk veranderd is.
Niet vrijgezel meer zijn kan natuurlijk ook puur betekenen dat je niet meer met andere mensen date enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee we praten ook nog niet over een relatie. Maar als er een bepaalde dynamiek is, merk je toch wel dat het die richting uitgaat?
[..]
'Het' niet meer gedaan. Wel wat geflikflooi erbij e.d.
Mja, als je nog niet over een relatie gesproken hebt denk ik niet dat je er vanuit kan gaan dat het exclusief is.. helaas.. zou leuk zijn als 't wel zo was, maar is vrees ik niet zo. Daar zijn de meeste mensen toch te egoïstisch voor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet vrijgezel meer zijn kan natuurlijk ook puur betekenen dat je niet meer met andere mensen date enzo
Nou zonder ergens een naam op te plakken hebben we wel al besloten exclusief te blijven qua daten totdat we er wel een naampje op hebben geplaktquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:13 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Mja, als je nog niet over een relatie gesproken hebt denk ik niet dat je er vanuit kan gaan dat het exclusief is.. helaas.. zou leuk zijn als 't wel zo was, maar is vrees ik niet zo. Daar zijn de meeste mensen toch te egoïstisch voor.
Mooi manquote:Op donderdag 20 januari 2011 02:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou zonder ergens een naam op te plakken hebben we wel al besloten exclusief te blijven qua daten totdat we er wel een naampje op hebben geplakt
Geweldig dat je zo open bent tegen haar, en zij blijkbaar tegen jou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nou zonder ergens een naam op te plakken hebben we wel al besloten exclusief te blijven qua daten totdat we er wel een naampje op hebben geplakt
Das mooi, je roerstaaf blijven gebruiken zorgt uiteindelijk voor koude koffie.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dan de vraag waar ik vaak nee als antwoord op gekregen heb...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Laatste post van mij in dit topic: VAnillekwark is nu officieel van de markt af
Da's een goeie! En anders zou ik haar maar gewoon uit je hoofd zetten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Ahhhhh, wat leuk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:56 schreef PeuRac het volgende:
Topic even goed lezen, ze zijn al een setje
Ben eigenlijk ook wel benieuwd, maar denk dat we het antwoord al wel weten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Schopje, is het nog steeds iets TS?
Gast ze hebben al een relatie ondertussen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef The_Sperminator het volgende:
Je hebt haar bijna geneukt, dan mag je wel aankloppen om haar nummer te vragen.
Of ze nog iets wil is een tweede: je hebt hopeloos gefaald doordat je puddingbuks niet functioneerde en toen haar vriendin binnenkwam ben je als een autist weggevlucht i.p.v. een trio voor te stellen.
Nee, iemand die zichzelf 'tostitomaatkaas' noemt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach, op die gozer moet je niet eens reageren.. Kansloze kutuser!
Want 'sperminator' komt nogal intelligent over..!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, iemand die zichzelf 'tostitomaatkaas' noemt...
Ga maar achter in de rij staan, want mijn username is stukken beter dan die van jullie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Want 'sperminator' komt nogal intelligent over..!
Het zegt wat over mijn potentie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Want 'sperminator' komt nogal intelligent over..!
Wil je erover praten? Vaak is het psychisch hoor, of een gebrek aan ervaring..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Het zegt wat over mijn potentie.
Op het moment dat ik zag dat je 'lol' typte wist ik al dat het verhaal verzonnen is en je je zit af te trekken op een goeie world of warcraft account.quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Lol er is nog relatief recent gereageerd op dit topic. Als enigzins update nu dan: Ja we zijn nog altijd samen, en 't gaat puikZe weet niet eens wat FOK! is, en dat wil ik ook zo houden
Je hebt me door. Jammer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:34 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zag dat je 'lol' typte wist ik al dat het verhaal verzonnen is en je je zit af te trekken op een goeie world of warcraft account.
Geen idee wat jouw probleem is, maar waar zeg ik 'al tijden'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:49 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
En nu heeft ie het al erover dat ie al tijden een vriendin heeft al zo in het seksualiteit forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw probleem is, maar waar zeg ik 'al tijden'.
Hoe nieuwe dingen te proberen
Hier is dat topic. Ben je gefrustreerd dat zelfs hoertjes nog niet met je mee naar huis willen ofzo?
Godsnondesodeflikkerjuutenquote:Op woensdag 30 maart 2011 05:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zag het in mijn glazen bol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |