Lees eens twee posts boven de jouwequote:Op zondag 16 januari 2011 04:41 schreef Yuki het volgende:
Wat een leuk topic!
Goed idee dat kaartje TS, zou ik iig heel leuk gevonden hebben
En nu maar wachten op het verslag...
Ja? Ik zeg toch dat ik wacht op zijn verslag?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:07 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Lees eens twee posts boven de jouwe
Lees haar post eens góed.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:07 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Lees eens twee posts boven de jouwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb geen HyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al bedoel je vast niet mijn hyves. Ook geen facebook btw.
Ik ben een analoge dinosaurus in een digitaal tijdperk
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2011 14:40:10 ]
Goed bezig kerel!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Nou, ongeacht het oh zo geslaagde eerste avondje wat we samen hadden, heb ik blijkbaar iets goeds gedaan. Er wordt flink heen en weer gesmst
En heb ik net mn SMS-bundel laten verlagen, verdomme
>>quote:Op zondag 16 januari 2011 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja? Ik zeg toch dat ik wacht op zijn verslag?
<<quote:Op zondag 16 januari 2011 04:41 schreef Yuki het volgende:
Wat een leuk topic!
Goed idee dat kaartje TS, zou ik iig heel leuk gevonden hebben
En nu maar wachten op het verslag...
lees bovenstaande. dat je zo op mij reageert, met zo'n hinderlijkequote:Op zondag 16 januari 2011 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Lees haar post eens góed.
Wat een succesverhaal, heerlijk!
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
[..]
<<
kan makkelijk opgevat worden als dat je alleen nog de OP gelezen had en het resultaat afwachtte. niks geks aan mijn post hoor.
[..]
lees bovenstaande. dat je zo op mij reageert, met zo'n hinderlijkeslaat nergens op. dus doe niet zo wijs
(<--- justified usage of said emoticon). KTHXBAI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Het was maar een grapje hoor, wilde je niet boos maken, supersorry!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ninjaquote, ik was nog een typo aan t editen ~_~ oh en lik me reet, want ik heb gewoon gelijk
Heej, dit is een happy topic, hou eens op!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
>>
[..]
<<
kan makkelijk opgevat worden als dat je alleen nog de OP gelezen had en het resultaat afwachtte. niks geks aan mijn post hoor.
[..]
lees bovenstaande. dat je zo op mij reageert, met zo'n hinderlijkeslaat nergens op. dus doe niet zo wijs
(<--- justified usage of said emoticon). KTHXBAI
klasse!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Vanillekwark het volgende:
Nou, ongeacht het oh zo geslaagde eerste avondje wat we samen hadden, heb ik blijkbaar iets goeds gedaan. Er wordt flink heen en weer gesmst
En heb ik net mn SMS-bundel laten verlagen, verdomme
Ik denk dat je je eigen antwoord al wel hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Hou eens op iedereen![]()
Lief doen is veel toffer :p. Update: ze was net hier (resultaat van het heen en weer smsen :p) en weer lekker samen genikst eigenlijk. Duidelijk gemaakt dat we toch duidelijk wederzijdse gevoelens hebben, maar dat het na een mislukte one night stand en een leuke date toch wat vroeg is om het al te serieus te maken. long story short: morgen ga ik blijkbaar voor haar koken, waarna we maar gaan kijken wat we de rest van de avond gaan doen :p
Grootste vraag uiteindelijk: WAT GA IK KOKEN.
Ik maak hele lekkere wraps met pesto, mozzarella en tomaat. Misschien is dat heel erg lekker met een rood wijntje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |