Ik zal ergens op zondag nog wel ff een update posten of het daadwerkelijk allemaal de moeite waard is geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:59 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA...goed gedaan (met hulp van ons natuurlijk)
uiteraard ook de foto's even posten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
Net een sms'je gekregen (inclusief naam, ik kom goed weg!). Na wat SMS'jes heen en weer gebeld.
Lang verhaal kort: We gaan morgenavond samen uit, zonder vrienden/vriendinnen, met z'n 2en
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
Net een sms'je gekregen (inclusief naam, ik kom goed weg!). Na wat SMS'jes heen en weer gebeld.
Lang verhaal kort: We gaan morgenavond samen uit, zonder vrienden/vriendinnen, met z'n 2en
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 04:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal ergens op zondag nog wel ff een update posten of het daadwerkelijk allemaal de moeite waard is geweestMaar het feit dat ik de moeite nam + dat zei zelfs na een...tegenvallende one night-stand ook interesse toont geeft me goede moed
Tis niet Hara's forum, dus die kan geen TVPs verwijderen denk ik zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 03:44 schreef jstrike het volgende:
[..]
volgens mij heb je die tvp niet verwijderd
Als hij het gelijk wil verneuken moet hij dat doen ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ja, je hebt nu d'r naam dus ff linkje naar d'r hyves hebben we toch wel verdiend!
En ik moet eens verder lezen dan de eerste paar posts.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:17 schreef mazaru het volgende:
Doe anders een lief kaartje bij haar in de bus, met jouw telefoonnummer.
Welnee, dat is ver genoeg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En ik moet eens verder lezen dan de eerste paar posts.![]()
Wat een humor!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bedankt voor je inzichtvolle en constructieve bijdrage.
wat vals van jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Ben benieuwd naar de date.. Zou grappig zijn als deze enorm tegenviel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |