Geen briefje maar een kaartjequote:Op donderdag 13 januari 2011 15:06 schreef Sander het volgende:
Je hebt het toch niet echt gedaan hè?![]()
![]()
Een briefje in de brievenbus, mijn hemel.
dan heeft ze wellicht een one night stand met een anderquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:52 schreef Sander het volgende:
Nou ja, tenzij je ver weg van je eigen huis (andere stad oid) bent gaan stappen zie ik er zelf veel meer heil in om de week er op gewoon weer te gaan stappen en zien of je d'r tegenkomt.
Nee geen ervaring met kaartjes na one night stands, maar het is tegenwoordig "in" om de andere partij te even te laten wachten zodat het lijkt dat je het druk hebt en interessant bent en zodat je de touwtjes in handen hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ruime ervaring met brieven bij one night stands naar binnen gooien, begrijp ik?
Zou dit gedaan hebben in jouw geval.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Al lijkt het me totaal niet stalkerig als je aanbelt om haar nummer te vragen.
Lijkt me geheel normaal. Stalkerig zou zijn als je het hele internet af zou pluizen op zoek naar haar telefoonnummer. Wat jij gaat doen is face-to-face en je kan misschien ook uitleggen waarom je zo snel weg was.
De ouderwetse TerugVindPostquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef CountingCrow het volgende:
Even voor mijn beeldvroming: Waar staat TVP voor?
Twijfelen is Voor Pussy's, waarmee de poster bedoelt dat TS niet moet twijfelen maar gewoon dat briefje in de bus moet gooien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:43 schreef CountingCrow het volgende:
Even voor mijn beeldvroming: Waar staat TVP voor?
Post je adres maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:37 schreef L-E het volgende:
Ik zou zo'n kaartje erg leuk en lief vinden, ik hoop op een goede afloop!
En dan doet haar huisgenoot open die vraagt voor wie je komt...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zou dit gedaan hebben in jouw geval.
Ik twijfel...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Twijfelen is Voor Pussy's, waarmee de poster bedoelt dat TS niet moet twijfelen maar gewoon dat briefje in de bus moet gooien.
Nog steeds begrijp ik hem niet...quote:
Mensen posten dat zodat ze het topic makkelijker terug kunnen vinden in ' mijn actieve topics'. Je kan ook gewoon op volgen klikken in de nieuwe lay-out.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef CountingCrow het volgende:
[..]
Ik twijfel...
[..]
Nog steeds begrijp ik hem niet...
Dat komt uit de tijd dat de volgknop nog niet bestond, tegenwoordig worden tvps verwijderd.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef CountingCrow het volgende:
[..]
Ik twijfel...
[..]
Nog steeds begrijp ik hem niet...
Aha!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:28 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Mensen posten dat zodat ze het topic makkelijker terug kunnen vinden in ' mijn actieve topics'. Je kan ook gewoon op volgen klikken in de nieuwe lay-out.
En die nieuwe maakt het voor mij zoveel makkelijker..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komt uit de tijd dat de volgknop nog niet bestond, tegenwoordig worden tvps verwijderd.
Ik probeer iig het eerste deel van de avond nuchter te blijven!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
woehoei kan ik EINDELIJK gaan slapen! Deze keer niet teveel zuipen hè!
volgens mij heb je die tvp niet verwijderdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat komt uit de tijd dat de volgknop nog niet bestond, tegenwoordig worden tvps verwijderd.
JAAAAAAAAAA...goed gedaan (met hulp van ons natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:57 schreef Vanillekwark het volgende:
Hophop!
Net een sms'je gekregen (inclusief naam, ik kom goed weg!). Na wat SMS'jes heen en weer gebeld.
Lang verhaal kort: We gaan morgenavond samen uit, zonder vrienden/vriendinnen, met z'n 2en
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |