Ben eigenlijk ook wel benieuwd, maar denk dat we het antwoord al wel weten..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Schopje, is het nog steeds iets TS?
Gast ze hebben al een relatie ondertussen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef The_Sperminator het volgende:
Je hebt haar bijna geneukt, dan mag je wel aankloppen om haar nummer te vragen.
Of ze nog iets wil is een tweede: je hebt hopeloos gefaald doordat je puddingbuks niet functioneerde en toen haar vriendin binnenkwam ben je als een autist weggevlucht i.p.v. een trio voor te stellen.
Nee, iemand die zichzelf 'tostitomaatkaas' noemt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach, op die gozer moet je niet eens reageren.. Kansloze kutuser!
Want 'sperminator' komt nogal intelligent over..!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, iemand die zichzelf 'tostitomaatkaas' noemt...
Ga maar achter in de rij staan, want mijn username is stukken beter dan die van jullie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Want 'sperminator' komt nogal intelligent over..!
Het zegt wat over mijn potentie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Want 'sperminator' komt nogal intelligent over..!
Wil je erover praten? Vaak is het psychisch hoor, of een gebrek aan ervaring..quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Het zegt wat over mijn potentie.
Op het moment dat ik zag dat je 'lol' typte wist ik al dat het verhaal verzonnen is en je je zit af te trekken op een goeie world of warcraft account.quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:04 schreef Vanillekwark het volgende:
Lol er is nog relatief recent gereageerd op dit topic. Als enigzins update nu dan: Ja we zijn nog altijd samen, en 't gaat puikZe weet niet eens wat FOK! is, en dat wil ik ook zo houden
Je hebt me door. Jammer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:34 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
[..]
Op het moment dat ik zag dat je 'lol' typte wist ik al dat het verhaal verzonnen is en je je zit af te trekken op een goeie world of warcraft account.
Geen idee wat jouw probleem is, maar waar zeg ik 'al tijden'.quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:49 schreef Calimero-Gedrag het volgende:
En nu heeft ie het al erover dat ie al tijden een vriendin heeft al zo in het seksualiteit forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe weet je dat ?quote:Op woensdag 30 maart 2011 05:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen idee wat jouw probleem is, maar waar zeg ik 'al tijden'.
Hoe nieuwe dingen te proberen
Hier is dat topic. Ben je gefrustreerd dat zelfs hoertjes nog niet met je mee naar huis willen ofzo?
Godsnondesodeflikkerjuutenquote:Op woensdag 30 maart 2011 05:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zag het in mijn glazen bol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |