abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94795665
Domme vraag misschien, maar wel iets waar ik een beetje over aan het dubben ben. Ik heb een relatie met een toffe meid die in bed vrij uh, onderdanig is.

Nu vind ik dat zelf wel fijn, ik kan over het algemeen d'r in de posities duwen waar ik zin in heb, en doen waar ik zin in heb. Nu klinkt dat allemaal geweldig, op een probleem na. Ik voel me ongemakkelijk als ik nieuwere dingen wil proberen die buiten standjes e.d. vallen. Dit komt omdat ze zelf ook nogal gesloten is over dit soort dingen. Ik vraag haar dit soort dingen wel eens, dan haalt ze haar schouders op en geeft ze me een teken dat ik door moet gaan waar ik mee bezig ben.

Dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb mijn kwakkie altijd IN het schuldige vrouwmensch gestopt, nooit erop. En dat is nu, zoals waarschijnlijk meerdere mannen, iets wat ik wel 's wil doen. Maar ze antwoord me dus nooit als ik seksuele vragen stel. (Krijg vraag het antwoord 'jij bent de man')

Hier voel ik enigzins een intern conflict over. Aan de ene hand geeft zo'n antwoord me de neiging om mn lul eruit te trekken en te spuiten waar ik wil, maar aan de andere hand voel ik me errug ongemakkelijk om zoiets zomaar te doen, want who knows wat ZIJ nu echt wil.

Heeft iemand een idee hoe ik zoiets zou moeten aanpakken? Aan de ene kant heb ik het idee dat ze gewoon graag doet wat ik graag heb, maar ik ben bang iets te doen terwijl zij het totaal niet wil, en ik kan daar niet achterkomen omdat ze er niet over praat.
  woensdag 30 maart 2011 @ 07:20:02 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_94796038
Dan moet ze maar duidelijk zijn. Volgende keer trek je hem eruit, forceer je haar naar de grond toe terwijl je haar aan d'r haren trekt, slaat haar op haar wang en gebied je dat ze haar mond open doet.

Edit: Maar zo zou ik het doen. (8>
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 30 maart 2011 @ 07:42:24 #3
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_94796225
Door te zeggen "Jij bent de man" en ook nog eens haar onderdanige insteek die je eerder noemt heb ik een klein beetje de indruk dat als het op het beslissen van welke seksuele handelingen er gedaan worden het volledig op jou aankomt.

Als je je echt ongemakkelijk voelt bij het domineren en beslissingen nemen dan kan je met haar een woord afspreken waarmee ze aan kan geven dat ze dat echt niet trekt, ze zal het waarschijnlijk nooit gebruiken maar op die manier kan jij lekker doen waar je zin in hebt zonder dat je het gevoel hebt dat je haar dingen laat doen die ze niet WIL doen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:24:18 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_94796603
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 07:42 schreef GI het volgende:
Door te zeggen "Jij bent de man" en ook nog eens haar onderdanige insteek die je eerder noemt heb ik een klein beetje de indruk dat als het op het beslissen van welke seksuele handelingen er gedaan worden het volledig op jou aankomt.

Als je je echt ongemakkelijk voelt bij het domineren en beslissingen nemen dan kan je met haar een woord afspreken waarmee ze aan kan geven dat ze dat echt niet trekt, ze zal het waarschijnlijk nooit gebruiken maar op die manier kan jij lekker doen waar je zin in hebt zonder dat je het gevoel hebt dat je haar dingen laat doen die ze niet WIL doen.
:') puik plan!

TS: Misschien is het een idee om eens met je vriendin te praten vóór je seks met haar hebt? Dus als je samen in bed ligt, maar nog niet met de daad bezig bent. Op die manier is het misschien wat minder beladen. Ik zou me voor kunnen stellen dat zij het gevoel heeft dat ze heel geil tegen je moet praten als je iets aan haar vraagt als je in haar zit, terwijl zij (zo te lezen) wat geremd is daarin.
Maak er een open gesprek van, waarin zij ook kan vertellen wat ze lekker vindt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:46:38 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_94796915
Praten is de oplossing, zolang ze niet weet dat je andere dingen wil zal het ook niet snel gebeuren.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_94797256
In zo'n situatie gaan bij mij de waarschuwingsbelletjes rinkelen. Zelfs áls ze inderdaad erg onderdanig is en je graag geeft wat jij wilt, moet je hier van tevoren over praten. Sterker nog, vooral dan moet je er over praten.

Maar de houding zoals jij die beschrijft verbaast me erg. Ook een onderdanige meid is prima in staat aan te geven wat ze graag wel en niet wil; als ze dat niet doet is er hoogstwaarschijnlijk een onderliggende reden. (Dit gedrag schreeuwt 'slecht zelfbeeld' in mijn optiek.) Maar die reden hoeft niet erg vervelend te zijn (nooit geleerd open te zijn?) maar kan dat wel zijn (vul maar in...). Met dat tweede moet je rekening houden en accepteren dat áls er iets ernstigers is, je dat niet gelijk te horen krijgt.

Dus, zoals mensen hierboven ook al zeggen: praten, praten, praten. Als ze niet durft, vraag haar te schrijven. Of chatten. Leg uit waarom je het graag wilt horen. Etc... En desnoods, een onderdanige houding geeft je toch een prima positie om uit te zoeken wat ze fijn vindt? 'De man' wil namelijk graag horen waar zijn meid over fantaseert...

Toevoeging: Maar let overal op dat je wel een eerlijk antwoord krijgt: ik gok dat de eerste neiging van de dame in kwestie is te zeggen wat ze denkt dat je wilt horen. En dat is gevaarlijk; daar schiet je nog niets mee op.
"Slechts diegene mag slopen die iets beters kan bouwen."
pi_94799352
Praat niet voor of na de seks, maar gewoon als je naast elkaar op de bank zit
pi_94801276
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 05:33 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik vraag haar dit soort dingen wel eens, dan haalt ze haar schouders op en geeft ze me een teken dat ik door moet gaan waar ik mee bezig ben.
Vraag je het alleen tijdens de seks? Dat is denk ik niet echt het moment om een draai van 180 graden te verwachten.
Is ze in de rest van de relatie ook zo onderdanig? Lijkt mij nogal vervelend. Het moet wel een beetje in evenwicht zijn vind ik.
pi_94808306
Praten is het sleutelwoord. Bij een dergelijke houding denk ik dat ze het weinig interesseert wat je uitvoert en dat is imo jammer.
pi_94810456
TS neukt een opblaaspop... geen wonder dat ze niks terug zegt....
pi_94841244
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:20 schreef Dreamwar het volgende:
Praat niet voor of na de seks, maar gewoon als je naast elkaar op de bank zit
Mja daar voel ik mezelf dan weer ongemakkelijk bij, om out of the blue over dat soort fratsen te beginnen :')

Kheb 't wel een paar keer geprobeerd, maar ze geeft niet echt veel wezelijke input in dit soort gesprekken. Om dan maar gewoon wat dingen te gaan doen vind ik dan ook weer te onbeschoft :')
pi_94848622
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 01:30 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Mja daar voel ik mezelf dan weer ongemakkelijk bij, om out of the blue over dat soort fratsen te beginnen :')

Kheb 't wel een paar keer geprobeerd, maar ze geeft niet echt veel wezelijke input in dit soort gesprekken. Om dan maar gewoon wat dingen te gaan doen vind ik dan ook weer te onbeschoft :')
Ik denk dat je jezelf er overheen moet zetten dat je het ongemakkelijk vind om er buiten het bed over te praten, En anders kun je het altijd nog bespreken na de seks, als je nog wel in bed ligt, Het is belangrijk om erover te praten, anders weet je ook niet waar de ander wel of niet voor open staat :)
S. 2014
J. 2016
pi_94848686
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 15:18 schreef magik7777 het volgende:
TS neukt een opblaaspop... geen wonder dat ze niks terug zegt....
Opblaaspoppen zijn idd altijd onderdanig. :)
pi_94858994
Wat een schijnbaar aseksueel meisje. Houd je Junior maar binnen tot ze er om smeekt, en ga TV kijken terwijl zij zichzelf loopt op te geilen en zelf eens initiatief neemt.
pi_94863295
Wie neemt het initiatief tot seks (meestal)?

Klinkt alsof zij meer zoiets heeft van, ach, ik doe wel mee, maar van mij hoeft het niet.
pi_94890284
Ik heb ook ooit zo'n meisje gehad, ik was haar eerste sexpartner.
Leek wel een lijk als je ermee bezig was, pijpen deed ze niet, en ze lag er maar bij. Relatie heeft niet lang geduurd, en dat was mede daardoor.
Ik ben geen necrofiel, ik wil wel een beetje actie, en iemand die me kan overrompelen. Maar zo was zij niet....
pi_94908699
Gewoon proberen.. Als ze het niet chill blijkt te vinden had ze maar duidelijker moeten zijn. Vind ze het niet erg, dan is dat mooi voor jou.
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:58:23 #18
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_94909966
quote:
Op donderdag 31 maart 2011 12:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik denk dat je jezelf er overheen moet zetten dat je het ongemakkelijk vind om er buiten het bed over te praten, En anders kun je het altijd nog bespreken na de seks, als je nog wel in bed ligt, Het is belangrijk om erover te praten, anders weet je ook niet waar de ander wel of niet voor open staat :)
Dit lijkt mij inderdaad het beste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')