Domme vraag misschien, maar wel iets waar ik een beetje over aan het dubben ben. Ik heb een relatie met een toffe meid die in bed vrij uh, onderdanig is.
Nu vind ik dat zelf wel fijn, ik kan over het algemeen d'r in de posities duwen waar ik zin in heb, en doen waar ik zin in heb. Nu klinkt dat allemaal geweldig, op een probleem na. Ik voel me ongemakkelijk als ik nieuwere dingen wil proberen die buiten standjes e.d. vallen. Dit komt omdat ze zelf ook nogal gesloten is over dit soort dingen. Ik vraag haar dit soort dingen wel eens, dan haalt ze haar schouders op en geeft ze me een teken dat ik door moet gaan waar ik mee bezig ben.
Dit klinkt misschien een beetje raar, maar ik heb mijn kwakkie altijd IN het schuldige vrouwmensch gestopt, nooit erop. En dat is nu, zoals waarschijnlijk meerdere mannen, iets wat ik wel 's wil doen. Maar ze antwoord me dus nooit als ik seksuele vragen stel. (Krijg vraag het antwoord 'jij bent de man')
Hier voel ik enigzins een intern conflict over. Aan de ene hand geeft zo'n antwoord me de neiging om mn lul eruit te trekken en te spuiten waar ik wil, maar aan de andere hand voel ik me errug ongemakkelijk om zoiets zomaar te doen, want who knows wat ZIJ nu echt wil.
Heeft iemand een idee hoe ik zoiets zou moeten aanpakken? Aan de ene kant heb ik het idee dat ze gewoon graag doet wat ik graag heb, maar ik ben bang iets te doen terwijl zij het totaal niet wil, en ik kan daar niet achterkomen omdat ze er niet over praat.